quote:
Koeman had wel gelijk, die scheids had gewoon de knoflooksaus nog in zn ogen zitten van de vorige avond. Wat een randdebielquote:Op maandag 24 februari 2014 12:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Stom toevallig bij hem in het vak ja.
En niet gezien, enkel Koeman zijn reactie en kreeg extreem veel plaatsvervangende schaamte. Wat een malloot zeg.
Jij gaat dat openlijke gejank toch niet goedpraten? Erge is dat het zelfs niet onder wedstrijdspanning viel aangezien hij verder is gegaan op zijn twitter-accountquote:Op maandag 24 februari 2014 12:01 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Koeman had wel gelijk, die scheids had gewoon de knoflooksaus nog in zn ogen zitten van de vorige avond. Wat een randdebiel
Mwah dat ga ik zeker wel doen, we zijn gewoon weer keihard genaaidquote:Op maandag 24 februari 2014 12:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij gaat dat openlijke gejank toch niet goedpraten? Erge is dat het zelfs niet onder wedstrijdspanning viel aangezien hij verder is gegaan op zijn twitter-account
Hij kan altijd lekker zeiken ja, maar dit keer was het wel meer dan terecht. Erg belangrijke punten ook nog dus.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij gaat dat openlijke gejank toch niet goedpraten? Erge is dat het zelfs niet onder wedstrijdspanning viel aangezien hij verder is gegaan op zijn twitter-account
Niet professioneel. Toen fronsje de boer ging huilen over milan of slisserd over die rode kaart voor de stroot vond ik dat ook zielig.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:01 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Koeman had wel gelijk, die scheids had gewoon de knoflooksaus nog in zn ogen zitten van de vorige avond. Wat een randdebiel
tsja.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niet professioneel. Toen fronsje de boer ging huilen over milan of slisserd over die rode kaart voor de stroot vond ik dat ook zielig.
Neemt niet weg dat twente met een man meer op het veld stond gisteren.
Twente heeft een stuk vaker de scheids mee dan ajaxquote:
Wat vind jij leuk dan? Behalve de hele dag pokemon kijken.quote:
De Boer na Milanquote:Op maandag 24 februari 2014 12:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niet professioneel. Toen fronsje de boer ging huilen over milan of slisserd over die rode kaart voor de stroot vond ik dat ook zielig.
Neemt niet weg dat twente met een man meer op het veld stond gisteren.
Cartoons, Anime, Pokémon spelenquote:Op maandag 24 februari 2014 12:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat vind jij leuk dan? Behalve de hele dag pokemon kijken.
Ah, kijk je ook non-anime series?quote:Op maandag 24 februari 2014 12:17 schreef Chizu het volgende:
[..]
Cartoons, Anime, Pokémon spelen
Hmm.. Vooral dingen op TeenNick.quote:
Oke, totaal niet mijn smaak dusquote:Op maandag 24 februari 2014 12:20 schreef Chizu het volgende:
[..]
Hmm.. Vooral dingen op TeenNick.
Maar ook cartoons zoals Camp Lakebottom en Gravity Falls
Ik vond Pokemon vroeger enzo wel leuk, maar al die series op Nickelodeon heb ik nooit iets aan gevonden op de een of andere manierquote:
Pokémon Season 1quote:Op maandag 24 februari 2014 12:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vond Pokemon vroeger enzo wel leuk, maar al die series op Nickelodeon heb ik nooit iets aan gevonden op de een of andere manier
quote:Op maandag 24 februari 2014 11:45 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dan zou ik je definitie maar aanpassen want dingen zoals je wat je net post wil ik niet zien.
Ik moet helemaal niksquote:Op maandag 24 februari 2014 12:51 schreef Chizu het volgende:
[..]
Imo moet je hem gewoon respecteren
Zal wel aan mij liggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |