ik zeg niets meer, voor je het weet naait ie me een ban aan.quote:Op maandag 24 februari 2014 11:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
zeg maar gerust de slechtste mod van heel fok
Nee, dit is je mening geven.quote:
is tjacka geen mod meer dan ?quote:Op maandag 24 februari 2014 11:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik vond Tjacka eigenlijk nog beter en die nam zichzelf in ieder geval niet zo serieus.
okee okeequote:Op maandag 24 februari 2014 11:42 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Nee, dit is je mening geven.
Een crew bash is iemand voor lul zeggen of beledigen.
oh, wat jammerquote:
quote:Op maandag 24 februari 2014 11:41 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee even serieus. rot op, je loopt echt te forceren
quote:Op maandag 24 februari 2014 11:44 schreef Chizu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Forceer m'n kont idd wel vaak ja
Hoe wist je dat?
Dan zou ik je definitie maar aanpassen want dingen zoals je wat je net post wil ik niet zien.quote:Op maandag 24 februari 2014 11:38 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dan hebben jij en ik een andere definitie van normaal doen?
Volgens mij hebben de GC-mods de opdracht gekregen hier een kleuterklasje van te maken. Wat tevens inhoudt dat posts niet meer in de juiste context worden gelezen maar elke 'belediging' direct consequenties met zich meebrengt.quote:Op maandag 24 februari 2014 11:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij doet het wel leukquote:
once you've gone black....quote:
Doet ie zeker leukquote:Op maandag 24 februari 2014 11:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volgens mij hebben de GC-mods de opdracht gekregen hier een kleuterklasje van te maken. Wat tevens inhoudt dat posts niet meer in de juiste context worden gelezen maar elke 'belediging' direct consequenties met zich meebrengt.
[..]
Hij doet het wel leuk
Dit gaat een productief dagje worden dat merk ik nu al
Wat een harde woorden zeg, ik zit te bibberen.quote:Op maandag 24 februari 2014 11:45 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dan zou ik je definitie maar aanpassen want dingen zoals je wat je net post wil ik niet zien.
quote:Op maandag 24 februari 2014 11:44 schreef Jimbo het volgende:
lr, waarom heeft die meneer het topje van zn 12jarige zusje aangedaan?
is dat nou metal ?
En jij loopt te happen.quote:Op maandag 24 februari 2014 11:41 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee even serieus. rot op, je loopt echt te forceren
quote:Op maandag 24 februari 2014 11:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mijn fansquote:Op maandag 24 februari 2014 11:42 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik zeg niets meer, voor je het weet naait ie me een ban aan.
oftewel, ik houd het bij niet capabel.
ja bij duke staat het, maar bij die gastquote:
Jaja. Onze SC staat vast onder curatele.quote:Op maandag 24 februari 2014 11:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volgens mij hebben de GC-mods de opdracht gekregen hier een kleuterklasje van te maken. Wat tevens inhoudt dat posts niet meer in de juiste context worden gelezen maar elke 'belediging' direct consequenties met zich meebrengt.
[..]
Hij doet het wel leuk
Bemoei je er niet mee.quote:Op maandag 24 februari 2014 11:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat een harde woorden zeg, ik zit te bibberen.
van binnen is iedereen rozequote:
Ik Ben wel je fan hoorquote:Op maandag 24 februari 2014 11:46 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
En jij loopt te happen.
[..]
[..]
Mijn fans
Ga fietsen man, niemand neemt jou serieus hierquote:
Tsja, wat kan je er aan doen hequote:Op maandag 24 februari 2014 11:46 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
En jij loopt te happen.
[..]
[..]
Mijn fans
quote:Op maandag 24 februari 2014 11:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
van binnen is iedereen bruin
quote:Op maandag 24 februari 2014 11:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ga fietsen man, niemand neemt jou serieus hier
Spannend. Het is dat ik de meeste brave user van FOK! benquote:Op maandag 24 februari 2014 11:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jaja. Onze SC staat vast onder curatele.
Zeg het maar. Ik zit met mijn handen in het haar.quote:
Je weet toch wel hoe het werkt? De FA's gaan over bans, ik niet.quote:Op maandag 24 februari 2014 11:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Hij doet het wel leuk
ik zou nu iets kunnen suggereren. Maar dit doe ik niet.quote:Op maandag 24 februari 2014 11:48 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zeg het maar. Ik zit met mijn handen in het haar.
Ja leuk. Jij deelt de notes uit. Krijgen de FA's binnen een korte periode meerdere klachten over onvriendelijk gedrag trekken ze hun conclusies aan de hand van jouw/jullie ervaringen.quote:Op maandag 24 februari 2014 11:49 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je weet toch wel hoe het werkt? De FA's gaan over bans, ik niet.
Inderdaad,en als er dan een mod is die bij het minste of geringste al loopt te huilen heb je een ban snel te pakken.quote:Op maandag 24 februari 2014 11:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja leuk. Jij deelt de notes uit. Krijgen de FA's binnen een korte periode meerdere klachten over onvriendelijk gedrag trekken ze hun conclusies aan de hand van jouw/jullie ervaringen.
En terecht. Het systeem werkt. In dit geval snap ik het alleen echt niet.
Maar genoeg hierover. Mijn zaak ook helemaal niet
Nog diablo gespeeld de laatste tijd ?quote:Op maandag 24 februari 2014 11:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja leuk. Jij deelt de notes uit. Krijgen de FA's binnen een korte periode meerdere klachten over onvriendelijk gedrag trekken ze hun conclusies aan de hand van jouw/jullie ervaringen.
En terecht. Het systeem werkt. In dit geval snap ik het alleen echt niet.
Maar genoeg hierover. Mijn zaak ook helemaal niet
Nee hoor. Want daar gaan de FA's over. En die gaan niet uit van wat ik zeg.quote:Op maandag 24 februari 2014 11:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inderdaad,en als er dan een mod is die bij het minste of geringste al loopt te huilen heb je een ban snel te pakken.
stuur ze anders even een dm..quote:
Jammerquote:Op maandag 24 februari 2014 11:51 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik zou nu iets kunnen suggereren. Maar dit doe ik niet.
Zal heus de opdracht zijn.quote:Op maandag 24 februari 2014 11:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inderdaad,en als er dan een mod is die bij het minste of geringste al loopt te huilen heb je een ban snel te pakken.
Nee weekend lang dronken geweest. Mijn maag is dood, even Diablo opstarten.quote:Op maandag 24 februari 2014 11:53 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Nog diablo gespeeld de laatste tijd ?
Zit nu op de PTR, er komen leuke dingen aan mandat loot 2.0 gaat het spel wel zwaar verbeteren (jammer dat ze alleen elke build de tyfus in gewerkt hebben)
Niets mis mee, had je leuke feestjes?quote:Op maandag 24 februari 2014 11:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zal heus de opdracht zijn.
[..]
Nee weekend lang dronken geweest. Mijn maag is dood, even Diablo opstarten.
Prima. Tjacka ongewenst en onverwacht kunnen knuffelen zelfs, mijn jaar is compleet.quote:Op maandag 24 februari 2014 11:54 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Niets mis mee, had je leuke feestjes?
haha netjes, was je bij avicii of ?quote:Op maandag 24 februari 2014 11:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Prima. Tjacka ongewenst en onverwacht kunnen knuffelen zelfs, mijn jaar is compleet.
Naar wie? Kan ik best doen.quote:Op maandag 24 februari 2014 11:53 schreef Jimbo het volgende:
[..]
stuur ze anders even een dm..
oh wacht![]()
Ajax. Hij stelde het echt op prijsquote:Op maandag 24 februari 2014 11:57 schreef Jimbo het volgende:
[..]
haha netjes, was je bij avicii of ?
Ah je bent naar de wedstrijd geweest, gezellig.quote:Op maandag 24 februari 2014 11:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ajax. Hij stelde het echt op prijs
Stom toevallig bij hem in het vak ja.quote:Op maandag 24 februari 2014 11:58 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ah je bent naar de wedstrijd geweest, gezellig.
Over voetbal gesproken, gister was ook weer een hoogtepuntje hoor ;r godgodverdomme
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |