ik zeg niets meer, voor je het weet naait ie me een ban aan.quote:Op maandag 24 februari 2014 11:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
zeg maar gerust de slechtste mod van heel fok
Nee, dit is je mening geven.quote:
is tjacka geen mod meer dan ?quote:Op maandag 24 februari 2014 11:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik vond Tjacka eigenlijk nog beter en die nam zichzelf in ieder geval niet zo serieus.
okee okeequote:Op maandag 24 februari 2014 11:42 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Nee, dit is je mening geven.
Een crew bash is iemand voor lul zeggen of beledigen.
oh, wat jammerquote:
quote:Op maandag 24 februari 2014 11:41 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee even serieus. rot op, je loopt echt te forceren
quote:Op maandag 24 februari 2014 11:44 schreef Chizu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Forceer m'n kont idd wel vaak ja
Hoe wist je dat?
Dan zou ik je definitie maar aanpassen want dingen zoals je wat je net post wil ik niet zien.quote:Op maandag 24 februari 2014 11:38 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dan hebben jij en ik een andere definitie van normaal doen?
Volgens mij hebben de GC-mods de opdracht gekregen hier een kleuterklasje van te maken. Wat tevens inhoudt dat posts niet meer in de juiste context worden gelezen maar elke 'belediging' direct consequenties met zich meebrengt.quote:Op maandag 24 februari 2014 11:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij doet het wel leukquote:
once you've gone black....quote:
Doet ie zeker leukquote:Op maandag 24 februari 2014 11:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volgens mij hebben de GC-mods de opdracht gekregen hier een kleuterklasje van te maken. Wat tevens inhoudt dat posts niet meer in de juiste context worden gelezen maar elke 'belediging' direct consequenties met zich meebrengt.
[..]
Hij doet het wel leuk
Dit gaat een productief dagje worden dat merk ik nu al
Wat een harde woorden zeg, ik zit te bibberen.quote:Op maandag 24 februari 2014 11:45 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dan zou ik je definitie maar aanpassen want dingen zoals je wat je net post wil ik niet zien.
quote:Op maandag 24 februari 2014 11:44 schreef Jimbo het volgende:
lr, waarom heeft die meneer het topje van zn 12jarige zusje aangedaan?
is dat nou metal ?
En jij loopt te happen.quote:Op maandag 24 februari 2014 11:41 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee even serieus. rot op, je loopt echt te forceren
quote:Op maandag 24 februari 2014 11:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mijn fansquote:Op maandag 24 februari 2014 11:42 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik zeg niets meer, voor je het weet naait ie me een ban aan.
oftewel, ik houd het bij niet capabel.
ja bij duke staat het, maar bij die gastquote:
Jaja. Onze SC staat vast onder curatele.quote:Op maandag 24 februari 2014 11:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volgens mij hebben de GC-mods de opdracht gekregen hier een kleuterklasje van te maken. Wat tevens inhoudt dat posts niet meer in de juiste context worden gelezen maar elke 'belediging' direct consequenties met zich meebrengt.
[..]
Hij doet het wel leuk
Dit gaat een productief dagje worden dat merk ik nu al
Bemoei je er niet mee.quote:Op maandag 24 februari 2014 11:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat een harde woorden zeg, ik zit te bibberen.
van binnen is iedereen rozequote:
Ik Ben wel je fan hoorquote:Op maandag 24 februari 2014 11:46 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
En jij loopt te happen.
[..]
[..]
Mijn fans
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |