Die Utopia-users die die streamverslagen schrijven kunnen wel een hele Loi-cursus interpunctie gebruiken, verdomme zeg.quote:Op maandag 24 februari 2014 11:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vandaag staat het gebruik van interpunctie op het programma? xD
[..]
De aanleiding niet, de gegeven oorzaak wel.
Ik geloof niet dat ik mij daar ooit aan ga wagen, maar toch bedankt voor de waarschuwingquote:Op maandag 24 februari 2014 11:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die Utopia-users die die streamverslagen schrijven kunnen wel een hele Loi-cursus interpunctie gebruiken, verdomme zeg.
Gast, denk jij serieus dat die mensen geschoold zijn ?quote:Op maandag 24 februari 2014 11:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die Utopia-users die die streamverslagen schrijven kunnen wel een hele Loi-cursus interpunctie gebruiken, verdomme zeg.
https://www.youtube.com/user/331Erock?feature=watchquote:Op maandag 24 februari 2014 11:27 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Gast, denk jij serieus dat die mensen geschoold zijn ?
ze kunnen de hele dag thuis utopia kijken... I rest my case
Dat was ook het tegenargument wat ze mij gavenquote:
desktopclient wat.quote:Op maandag 24 februari 2014 11:29 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
mooi.
die desktop client is geweldig trouwens
Waar is dit nou weer voor nodig?quote:
verledenquote:Op maandag 24 februari 2014 11:32 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Waar is dit nou weer voor nodig?
Verklaar je nader?quote:
badassquote:Op maandag 24 februari 2014 11:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
https://www.youtube.com/user/331Erock?feature=watch
Je kunt ook een dusdanig cover-account maken. Van Toto tot Duke Nuken hij heeft alles.
quote:Op maandag 24 februari 2014 11:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat was ook het tegenargument wat ze mij gaven
Goed argumentquote:Op maandag 24 februari 2014 11:34 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
op zijn vorige account was het ook al een kutuser
Wie was zijn vorige account danquote:Op maandag 24 februari 2014 11:34 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
op zijn vorige account was het ook al een kutuser
Kano, bans worden niet besproken en zulks maar was deze ban van een week voor mijn ondertitel nou echt nodig?quote:
Leuke channel hequote:
klikkerdeklikquote:Op maandag 24 februari 2014 11:35 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wie was zijn vorige account dan
Ik weet niet waar je het over hebt. Als je iets wilt weten over je ban kan je mailen met forum@fok.nlquote:Op maandag 24 februari 2014 11:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kano, bans worden niet besproken en zulks maar was deze ban van een week voor mijn ondertitel nou echt nodig?![]()
Je weet dat ik van je houd maar soms.
[..]
Leuke channel he
Covers zijn altijd tof idd;quote:Op maandag 24 februari 2014 11:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kano, bans worden niet besproken en zulks maar was deze ban van een week voor mijn ondertitel nou echt nodig?![]()
Je weet dat ik van je houd maar soms.
[..]
Leuke channel he
Ken ik niet. Doe maar gewoon normaal tegen 'm.quote:
Beschuldig je mij nou van kloonen onder een ban. Dit valt onder laster.quote:Op maandag 24 februari 2014 11:36 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je het over hebt. Als je iets wilt weten over je ban kan je mailen met forum@fok.nl
quote:Op maandag 24 februari 2014 11:36 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je het over hebt. Als je iets wilt weten over je ban kan je mailen met forum@fok.nl
quote:Op maandag 24 februari 2014 11:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Beschuldig je mij nou van kloonen onder een ban. Dit valt onder laster.
deed ik dat niet?quote:Op maandag 24 februari 2014 11:37 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ken ik niet. Doe maar gewoon normaal tegen 'm.
Wat?quote:
quote:Op maandag 24 februari 2014 11:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Beschuldig je mij nou van kloonen onder een ban. Dit valt onder laster.
Blijkbaar niet. Anders was ik hier nietquote:
Ik zeg vooral zo doorgaan, je bent een voorbeelduser.quote:Op maandag 24 februari 2014 11:35 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik hoef toch geen argumenten te geven
ik moet me nader verklaren
bijdehand snotjoch
dan hebben jij en ik een andere definitie van normaal doen?quote:Op maandag 24 februari 2014 11:37 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Blijkbaar niet. Anders was ik hier niet
Ik ben geen voorbeelduserquote:Op maandag 24 februari 2014 11:38 schreef Chizu het volgende:
[..]
Ik zeg vooral zo doorgaan, je bent een voorbeelduser.
Sorry. Ik ben erg zuinig op mijn online-reputatie. Mijn excuses als ik de insteek van je post verkeerd inschattequote:
wietparkiet =\= Normaal gedragquote:Op maandag 24 februari 2014 11:38 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dan hebben jij en ik een andere definitie van normaal doen?
Vind kanovinnie wel een prima modquote:Op maandag 24 februari 2014 11:39 schreef Jimbo het volgende:
ik snap trouwens nogsteeds niet hoe kanovinnie ooit mod geworden is. ik vind hem nou niet een van de meest capabele mensen om het maar netjes te zeggen
zeg maar gerust de slechtste mod van heel fokquote:Op maandag 24 februari 2014 11:39 schreef Jimbo het volgende:
ik snap trouwens nogsteeds niet hoe kanovinnie ooit mod geworden is. ik vind hem nou niet een van de meest capabele mensen om het maar netjes te zeggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |