quote:
Dat lijkt me echt saaiquote:Op zondag 23 februari 2014 22:23 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Het is eigenlijk vwo6 economieBeetje saai...
nog 70 minuten
topic kaap is toegestaanquote:
hey kanoquote:
Goed ik ga slapen gr grquote:Op zondag 23 februari 2014 22:29 schreef supersof het volgende:
[..]
hey kano
hoe gaat het
ik kijk mijn vijfde film vandaag
doegquote:
quote:
wowquote:
lolquote:
omdat hij de enige is die jou mag zekerquote:
Chizu, is dat niet die user met twee accounts? Volgens mij had ik nog een gedicht voor hem geschrevenquote:
quote:Op zondag 23 februari 2014 22:40 schreef supersof het volgende:
[..]
omdat hij de enige is die jou mag zeker
hey elanquote:
quote:
quote:
Waarom noem je mijn naam niet.quote:Op zondag 23 februari 2014 22:57 schreef Elan het volgende:
Het is wel enorm dood hier wie is er eigenlijk boos op wie?
Waar zijn:
-Insomnia
-Toto
-Jhali
-Tjacka
-xcachet
-Typisch
-Jimbo
waarom reageer je twee keerquote:
quote:Op zondag 23 februari 2014 22:57 schreef Elan het volgende:
Het is wel enorm dood hier wie is er eigenlijk boos op wie?
Waar zijn:
-Insomnia - vakantie
-Toto - weg
-Jhali -dood
-Tjacka - avicii
-xcachet - avicii
-Typisch - dood
-Jimbo - verjaardag
wowquote:Op zondag 23 februari 2014 23:01 schreef Elan het volgende:
Ik heb mijn kaartje voor Avici verkocht voor 180 euro
cachie is liefquote:
quote:
hij heeft wel gelijk, je bent best liefquote:
En over jou heb ik al veel gehoord.quote:Op zondag 23 februari 2014 23:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
hij heeft wel gelijk, je bent best lief
Ja dat kan. Haters make me famous xoxoquote:Op zondag 23 februari 2014 23:14 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
En over jou heb ik al veel gehoord.
geilquote:Op zondag 23 februari 2014 23:16 schreef Littlerabbit het volgende:
Cachet was vandaag met stomheid geslagen door mijn schoonheid
vertel meerquote:Op zondag 23 februari 2014 23:16 schreef Littlerabbit het volgende:
Cachet was vandaag met stomheid geslagen door mijn schoonheid
Geen idee hoe je dit uit mijn post haalt maar ik nam het wel als compliment op ja.quote:
Jouw gezichtsbeharing heeft geregeld tot opgezwollen geslachtsdelen geleid. Zowel mannelijke als vrouwelijke.quote:Op zondag 23 februari 2014 23:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen idee hoe je dit uit mijn post haalt maar ik nam het wel als compliment op ja.
Nu ga ik wat drinken.
Ghehequote:Op zondag 23 februari 2014 23:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
dat is een ongemakkelijke topickill
Neequote:Op zondag 23 februari 2014 22:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je stopt met je opleiding?
Of komt er louter onzin uit VA momenteel?
Ja.. het is niet echt heel leuk inderdaad maar geen keuzevak dus ik moet welquote:Op zondag 23 februari 2014 22:28 schreef supersof het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt saai![]()
Sowieso heb ik niks met cijfers
Droplul, ik ben bij a klaar met seizoen 2.quote:Op zondag 23 februari 2014 23:34 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Komt Brody nog aan bod in S3? Hij zit in E3 maar bij E7 ben ik een beetje blijven hangen...
Oh weet ik veelquote:Op zondag 23 februari 2014 23:35 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Droplul, ik ben bij a klaar met seizoen 2.
Ben afgelopen week pas begonnen.
Klinkt aannemelijk. Bedankt VA.quote:Op zondag 23 februari 2014 23:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jouw gezichtsbeharing heeft geregeld tot opgezwollen geslachtsdelen geleid. Zowel mannelijke als vrouwelijke.
Ah. Houd ik ook niet zo van. Erop terug kunnen vallen is wel lekker natuurlijkquote:Op zondag 23 februari 2014 23:33 schreef Paxcon het volgende:
[..]
NeeVA bedoelde dat ik doordat ik hoorcolleges kan terugkijken net zo goed thuis kan blijven en al chillend op internet kijken.
Ja klopt. Deze was vrijdagochtend en naast het feit dat ik vrijdagochtend altijd werk heb ik sowieso geen zin om voor 1,5 uur naar Groningen heen en weer te reizen. Dus dit is dan wel heel chill.quote:Op zondag 23 februari 2014 23:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Klinkt aannemelijk. Bedankt VA.
[..]
Ah. Houd ik ook niet zo van. Erop terug kunnen vallen is wel lekker natuurlijk
Death in Paradisequote:
True Detective is zeker aan te raden. Verder wil ik na honeland een begin maken aan Suits.quote:Op zondag 23 februari 2014 23:37 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Death in Paradiseen the mentalist
Verder momenteel niet echt
Ik keek wel altijd Dexter en Breaking Bad
Wikipedia klinkt veelbelovend, ik ga gelijk even downloaden. Misdaadseriesquote:Op zondag 23 februari 2014 23:38 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
True Detective is zeker aan te raden. Verder wil ik na honeland een begin maken aan Suits.
quote:Op zondag 23 februari 2014 23:40 schreef Fok-it het volgende:
Ik ben dronken, zit in een stervensfrukke trein maar avicii was GEWELDIG.
En Cachie en tjackie ook
cachie dronken?quote:Op zondag 23 februari 2014 23:40 schreef Fok-it het volgende:
En Cachie en tjackie ook
Nee je bent aangeschoten genoeg om wat te doen. Go get 'em tigerquote:Op zondag 23 februari 2014 23:44 schreef Fok-it het volgende:
Zitten echt leuke meisjes in de trein maar ben te aangeschoten om eat te doen
was dat vandaag?quote:Op zondag 23 februari 2014 23:40 schreef Fok-it het volgende:
En Cachie en tjackie ook
quote:Op zondag 23 februari 2014 23:58 schreef supersof het volgende:
ezell
bedankt
ik heb net echt hard moeten lachen om die film
Jupquote:Op zondag 23 februari 2014 23:57 schreef Ezell het volgende:
[..]
was dat vandaag?![]()
maar ok, goed om te horen dat het leuk was
deze vandaag gezienquote:
Maar die grappig was, die laatste?quote:Op maandag 24 februari 2014 00:12 schreef supersof het volgende:
[..]
deze vandaag gezien
- The Last Song (23-02) 4/5
- My Sister’s Keeper (23-02) 4/5
- Sorority Wars (23-02) 4/5
- We’re The Millers (23-02) 3/5
- Little Miss Sunshine (23-02) 4/5
jaaaaquote:Op maandag 24 februari 2014 00:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar die grappig was, die laatste?
Suits is ook een aanraderquote:Op zondag 23 februari 2014 23:38 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
True Detective is zeker aan te raden. Verder wil ik na honeland een begin maken aan Suits.
Ja ik ken elke sport, shoot shoot.quote:Op maandag 24 februari 2014 01:33 schreef OmgevallenFlat het volgende:
mensen hier beetje bekendt met sport of noh?
hoe word je armen echt groot gespiertenquote:Op maandag 24 februari 2014 01:43 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ja ik ken elke sport, shoot shoot.
Treinmeisje.quote:Op zondag 23 februari 2014 23:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee je bent aangeschoten genoeg om wat te doen. Go get 'em tiger
Nog geen vakantie hebbenquote:Op zondag 23 februari 2014 22:31 schreef supersof het volgende:
nog een weekje school en dan vakantie
ben jij blond?quote:Op zondag 23 februari 2014 23:44 schreef Fok-it het volgende:
Zitten echt leuke meisjes in de trein maar ben te aangeschoten om eat te doen
Nope, bruin why?quote:
Ja was z'n broertjequote:Op maandag 24 februari 2014 07:28 schreef Adames het volgende:
[..]
liep gistermiddag een blonde kerel bij tjacka
was ik denk ik jaquote:Op maandag 24 februari 2014 07:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja was z'n broertje![]()
Was jij er ook al? Cachie had het over Smoothie maar ze zal jou wel bedoelt hebben
Fok-meet in de Arena haha de awkwardnessquote:
er was wel awkwardness jaquote:Op maandag 24 februari 2014 07:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Fok-meet in de Arena haha de awkwardness
I heard all About itquote:
ik ga werken doagquote:Op maandag 24 februari 2014 07:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
I heard all About itmaar ik ga nog even verder pitten. Doagg
heeft geen ban toch? WHAT I MISSSSSSquote:
Nergens last van gehadquote:
Nah. Nuchter zijn het ook schatjesquote:
cachie iig, de rest nooit gemeet.quote:Op maandag 24 februari 2014 10:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nah. Nuchter zijn het ook schatjes
Jawelquote:Op maandag 24 februari 2014 10:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
heeft geen ban toch? WHAT I MISSSSSS
Foto's van oma's posten die er niet om hebben gevraagdquote:
Zure oudjesquote:Op maandag 24 februari 2014 10:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Foto's van oma's posten die er niet om hebben gevraagd
Toto trouwensquote:
Altijd gezelligquote:Op maandag 24 februari 2014 10:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toto trouwens![]()
Wat ik allemaal lees..
hoe was vicii?quote:Op maandag 24 februari 2014 10:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toto trouwens![]()
Wat ik allemaal lees..
Sof nou WEER een ban ?quote:Op maandag 24 februari 2014 10:20 schreef Littlerabbit het volgende:
En #Freesof Inderdaad. Een FOK!-leven zonder is geen leven.
Rondlopen door Rotterdamquote:Op maandag 24 februari 2014 10:25 schreef Jimbo het volgende:
Zo, de werkdag zit er weer op.
Geven jullie eens leuke ideeen voor wat ik vandaag kan doen
Superquote:
Mwah meer zin in iets actiefs vandaag.quote:
banquote:
De Twitter van Gozubuyuk of hoe meneer mag heten volspammen met haat-tweetsquote:Op maandag 24 februari 2014 10:25 schreef Jimbo het volgende:
quote:
Hoef je ook niet voor te komenquote:Op maandag 24 februari 2014 10:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]nee. Maar daar kwam ik ook niet voor
Mwah ik verdiep me niet tot dat niveau.quote:Op maandag 24 februari 2014 10:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De Twitter van Gozubuyuk of hoe meneer mag heten volspammen met haat-tweets
hihahoquote:
Zijn allemaal chinezenquote:
Ah tot dat niveau dan weer welquote:Op maandag 24 februari 2014 10:28 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Mwah ik verdiep me niet tot dat niveau.
Al zou ik wel door rijden als ie voor mn auto loopt, dat dan weer wel
ユダヤ人は、がんを持っているquote:
Tsja, hij zal het iig nooit zien aankomenquote:
Nee, zit in de VOCALOID en Anime communityquote:
Zie je er ook uit als zo'n manga figuur?quote:
coolquote:Op maandag 24 februari 2014 10:31 schreef Chizu het volgende:
[..]
Nee, zit in de VOCALOID en Anime community
Ik heb wat taal opgepikt
Kan Katakana en Hiragana lezen en een minuscuul beetje Kanji
Stiekem zie ik Kaneelstokje ook voor me als een comic figuur. Een soort batman, maar dan zonder masker.quote:Op maandag 24 februari 2014 10:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zie je er ook uit als zo'n manga figuur?
はい、僕はかわいいです。quote:Op maandag 24 februari 2014 10:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hahaquote:Op maandag 24 februari 2014 10:33 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Stiekem zie ik Kaneelstokje ook voor me als een comic figuur. Een soort batman, maar dan zonder masker.
Tot ik me bedenk dat met zijn wijsheden en comic know-it-all hij eerder er uit zal zien als Stan Lee
~so kawaii~quote:Op maandag 24 februari 2014 10:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
quote:
Dat haarquote:Op maandag 24 februari 2014 10:36 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]
dit zou ik als comic character zijn
al heb ik nu wel een baard
Maar goed ook, anders had ze me 1-2 maart mee moeten maken.quote:
Was wel een bazen spel, skatequote:
wat lul je nou.quote:
Ik zie ze nog wel winnen ook volgende week.quote:Op maandag 24 februari 2014 10:36 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Maar goed ook, anders had ze me 1-2 maart mee moeten maken.
Had nooit meer goed gekomen
they better, zo niet mag pelle iemand he-le-maal de tyfus in trappen van me.quote:Op maandag 24 februari 2014 10:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zie ze nog wel winnen ook volgende week.
Als ze in beroep gaan speelt hij sowiesoquote:Op maandag 24 februari 2014 10:39 schreef Jimbo het volgende:
[..]
they better, zo niet mag pelle iemand he-le-maal de tyfus in trappen van me.
Al zal die wel weer geschorst zijn de volgende wedstrijd, lang leven de knjb
quote:Op maandag 24 februari 2014 10:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als ze in beroep gaan speelt hij sowieso
Gitaarspelen. Zo hard mogelijk. Laat de buren maar weten dat je tegenwoordig thuiswerkt.quote:Op maandag 24 februari 2014 10:25 schreef Jimbo het volgende:
Mienkreften.quote:Op maandag 24 februari 2014 10:25 schreef Jimbo het volgende:
Daar is echt geen kut aan.quote:
Zal het verschil tussen een geplande meet en een onverwachte, oprechte knuffel wel zijn.quote:
Je kent me ook zo goedquote:
Jij niet, Littlerabbit?quote:Op maandag 24 februari 2014 11:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Fopje, Kanovinnie weten vast meer.
Wat origineel haha. Ik heb deze nog nooit gehoord van jou xd xdquote:
sorryquote:Op maandag 24 februari 2014 11:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat origineel haha. Ik heb deze nog nooit gehoord van jou xd xd
Wat doe je ook alweer?quote:Op maandag 24 februari 2014 11:18 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
sorry
ik moet verplicht nederlands bijwonen![]()
dus ben beetje aan het photoshoppen en andere leerlingen irriteren
Zojuis gedaan. Dat zullen ze waarderenquote:Op maandag 24 februari 2014 10:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gitaarspelen. Zo hard mogelijk. Laat de buren maar weten dat je tegenwoordig thuiswerkt.
Vandaag staat het gebruik van interpunctie op het programma? xDquote:Op maandag 24 februari 2014 11:18 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
sorry
ik moet verplicht nederlands bijwonen![]()
dus ben beetje aan het photoshoppen en andere leerlingen irriteren
De aanleiding niet, de gegeven oorzaak wel.quote:
Nee, heb vrijstelling mattie.quote:Op maandag 24 februari 2014 11:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vandaag staat het gebruik van interpunctie op het programma? xD
[..]
De aanleiding niet, de gegeven oorzaak wel.
Die Utopia-users die die streamverslagen schrijven kunnen wel een hele Loi-cursus interpunctie gebruiken, verdomme zeg.quote:Op maandag 24 februari 2014 11:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vandaag staat het gebruik van interpunctie op het programma? xD
[..]
De aanleiding niet, de gegeven oorzaak wel.
Ik geloof niet dat ik mij daar ooit aan ga wagen, maar toch bedankt voor de waarschuwingquote:Op maandag 24 februari 2014 11:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die Utopia-users die die streamverslagen schrijven kunnen wel een hele Loi-cursus interpunctie gebruiken, verdomme zeg.
Gast, denk jij serieus dat die mensen geschoold zijn ?quote:Op maandag 24 februari 2014 11:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die Utopia-users die die streamverslagen schrijven kunnen wel een hele Loi-cursus interpunctie gebruiken, verdomme zeg.
https://www.youtube.com/user/331Erock?feature=watchquote:Op maandag 24 februari 2014 11:27 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Gast, denk jij serieus dat die mensen geschoold zijn ?
ze kunnen de hele dag thuis utopia kijken... I rest my case
Dat was ook het tegenargument wat ze mij gavenquote:
desktopclient wat.quote:Op maandag 24 februari 2014 11:29 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
mooi.
die desktop client is geweldig trouwens
Waar is dit nou weer voor nodig?quote:
verledenquote:Op maandag 24 februari 2014 11:32 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Waar is dit nou weer voor nodig?
Verklaar je nader?quote:
badassquote:Op maandag 24 februari 2014 11:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
https://www.youtube.com/user/331Erock?feature=watch
Je kunt ook een dusdanig cover-account maken. Van Toto tot Duke Nuken hij heeft alles.
quote:Op maandag 24 februari 2014 11:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat was ook het tegenargument wat ze mij gaven
Goed argumentquote:Op maandag 24 februari 2014 11:34 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
op zijn vorige account was het ook al een kutuser
Wie was zijn vorige account danquote:Op maandag 24 februari 2014 11:34 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
op zijn vorige account was het ook al een kutuser
Kano, bans worden niet besproken en zulks maar was deze ban van een week voor mijn ondertitel nou echt nodig?quote:
Leuke channel hequote:
klikkerdeklikquote:Op maandag 24 februari 2014 11:35 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wie was zijn vorige account dan
Ik weet niet waar je het over hebt. Als je iets wilt weten over je ban kan je mailen met forum@fok.nlquote:Op maandag 24 februari 2014 11:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kano, bans worden niet besproken en zulks maar was deze ban van een week voor mijn ondertitel nou echt nodig?![]()
Je weet dat ik van je houd maar soms.
[..]
Leuke channel he
Covers zijn altijd tof idd;quote:Op maandag 24 februari 2014 11:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kano, bans worden niet besproken en zulks maar was deze ban van een week voor mijn ondertitel nou echt nodig?![]()
Je weet dat ik van je houd maar soms.
[..]
Leuke channel he
Ken ik niet. Doe maar gewoon normaal tegen 'm.quote:
Beschuldig je mij nou van kloonen onder een ban. Dit valt onder laster.quote:Op maandag 24 februari 2014 11:36 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je het over hebt. Als je iets wilt weten over je ban kan je mailen met forum@fok.nl
quote:Op maandag 24 februari 2014 11:36 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je het over hebt. Als je iets wilt weten over je ban kan je mailen met forum@fok.nl
quote:Op maandag 24 februari 2014 11:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Beschuldig je mij nou van kloonen onder een ban. Dit valt onder laster.
deed ik dat niet?quote:Op maandag 24 februari 2014 11:37 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ken ik niet. Doe maar gewoon normaal tegen 'm.
Wat?quote:
quote:Op maandag 24 februari 2014 11:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Beschuldig je mij nou van kloonen onder een ban. Dit valt onder laster.
Blijkbaar niet. Anders was ik hier nietquote:
Ik zeg vooral zo doorgaan, je bent een voorbeelduser.quote:Op maandag 24 februari 2014 11:35 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik hoef toch geen argumenten te geven
ik moet me nader verklaren
bijdehand snotjoch
dan hebben jij en ik een andere definitie van normaal doen?quote:Op maandag 24 februari 2014 11:37 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Blijkbaar niet. Anders was ik hier niet
Ik ben geen voorbeelduserquote:Op maandag 24 februari 2014 11:38 schreef Chizu het volgende:
[..]
Ik zeg vooral zo doorgaan, je bent een voorbeelduser.
Sorry. Ik ben erg zuinig op mijn online-reputatie. Mijn excuses als ik de insteek van je post verkeerd inschattequote:
wietparkiet =\= Normaal gedragquote:Op maandag 24 februari 2014 11:38 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dan hebben jij en ik een andere definitie van normaal doen?
Vind kanovinnie wel een prima modquote:Op maandag 24 februari 2014 11:39 schreef Jimbo het volgende:
ik snap trouwens nogsteeds niet hoe kanovinnie ooit mod geworden is. ik vind hem nou niet een van de meest capabele mensen om het maar netjes te zeggen
zeg maar gerust de slechtste mod van heel fokquote:Op maandag 24 februari 2014 11:39 schreef Jimbo het volgende:
ik snap trouwens nogsteeds niet hoe kanovinnie ooit mod geworden is. ik vind hem nou niet een van de meest capabele mensen om het maar netjes te zeggen
ik zeg niets meer, voor je het weet naait ie me een ban aan.quote:Op maandag 24 februari 2014 11:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
zeg maar gerust de slechtste mod van heel fok
Nee, dit is je mening geven.quote:
is tjacka geen mod meer dan ?quote:Op maandag 24 februari 2014 11:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik vond Tjacka eigenlijk nog beter en die nam zichzelf in ieder geval niet zo serieus.
okee okeequote:Op maandag 24 februari 2014 11:42 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Nee, dit is je mening geven.
Een crew bash is iemand voor lul zeggen of beledigen.
oh, wat jammerquote:
quote:Op maandag 24 februari 2014 11:41 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee even serieus. rot op, je loopt echt te forceren
quote:Op maandag 24 februari 2014 11:44 schreef Chizu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Forceer m'n kont idd wel vaak ja
Hoe wist je dat?
Dan zou ik je definitie maar aanpassen want dingen zoals je wat je net post wil ik niet zien.quote:Op maandag 24 februari 2014 11:38 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dan hebben jij en ik een andere definitie van normaal doen?
Volgens mij hebben de GC-mods de opdracht gekregen hier een kleuterklasje van te maken. Wat tevens inhoudt dat posts niet meer in de juiste context worden gelezen maar elke 'belediging' direct consequenties met zich meebrengt.quote:Op maandag 24 februari 2014 11:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij doet het wel leukquote:
once you've gone black....quote:
Doet ie zeker leukquote:Op maandag 24 februari 2014 11:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volgens mij hebben de GC-mods de opdracht gekregen hier een kleuterklasje van te maken. Wat tevens inhoudt dat posts niet meer in de juiste context worden gelezen maar elke 'belediging' direct consequenties met zich meebrengt.
[..]
Hij doet het wel leuk
Dit gaat een productief dagje worden dat merk ik nu al
Wat een harde woorden zeg, ik zit te bibberen.quote:Op maandag 24 februari 2014 11:45 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dan zou ik je definitie maar aanpassen want dingen zoals je wat je net post wil ik niet zien.
quote:Op maandag 24 februari 2014 11:44 schreef Jimbo het volgende:
lr, waarom heeft die meneer het topje van zn 12jarige zusje aangedaan?
is dat nou metal ?
En jij loopt te happen.quote:Op maandag 24 februari 2014 11:41 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee even serieus. rot op, je loopt echt te forceren
quote:Op maandag 24 februari 2014 11:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mijn fansquote:Op maandag 24 februari 2014 11:42 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik zeg niets meer, voor je het weet naait ie me een ban aan.
oftewel, ik houd het bij niet capabel.
ja bij duke staat het, maar bij die gastquote:
Jaja. Onze SC staat vast onder curatele.quote:Op maandag 24 februari 2014 11:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volgens mij hebben de GC-mods de opdracht gekregen hier een kleuterklasje van te maken. Wat tevens inhoudt dat posts niet meer in de juiste context worden gelezen maar elke 'belediging' direct consequenties met zich meebrengt.
[..]
Hij doet het wel leuk
Bemoei je er niet mee.quote:Op maandag 24 februari 2014 11:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat een harde woorden zeg, ik zit te bibberen.
van binnen is iedereen rozequote:
Ik Ben wel je fan hoorquote:Op maandag 24 februari 2014 11:46 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
En jij loopt te happen.
[..]
[..]
Mijn fans
Ga fietsen man, niemand neemt jou serieus hierquote:
Tsja, wat kan je er aan doen hequote:Op maandag 24 februari 2014 11:46 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
En jij loopt te happen.
[..]
[..]
Mijn fans
quote:Op maandag 24 februari 2014 11:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
van binnen is iedereen bruin
quote:Op maandag 24 februari 2014 11:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ga fietsen man, niemand neemt jou serieus hier
Spannend. Het is dat ik de meeste brave user van FOK! benquote:Op maandag 24 februari 2014 11:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jaja. Onze SC staat vast onder curatele.
Zeg het maar. Ik zit met mijn handen in het haar.quote:
Je weet toch wel hoe het werkt? De FA's gaan over bans, ik niet.quote:Op maandag 24 februari 2014 11:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Hij doet het wel leuk
ik zou nu iets kunnen suggereren. Maar dit doe ik niet.quote:Op maandag 24 februari 2014 11:48 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zeg het maar. Ik zit met mijn handen in het haar.
Ja leuk. Jij deelt de notes uit. Krijgen de FA's binnen een korte periode meerdere klachten over onvriendelijk gedrag trekken ze hun conclusies aan de hand van jouw/jullie ervaringen.quote:Op maandag 24 februari 2014 11:49 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je weet toch wel hoe het werkt? De FA's gaan over bans, ik niet.
Inderdaad,en als er dan een mod is die bij het minste of geringste al loopt te huilen heb je een ban snel te pakken.quote:Op maandag 24 februari 2014 11:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja leuk. Jij deelt de notes uit. Krijgen de FA's binnen een korte periode meerdere klachten over onvriendelijk gedrag trekken ze hun conclusies aan de hand van jouw/jullie ervaringen.
En terecht. Het systeem werkt. In dit geval snap ik het alleen echt niet.
Maar genoeg hierover. Mijn zaak ook helemaal niet
Nog diablo gespeeld de laatste tijd ?quote:Op maandag 24 februari 2014 11:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja leuk. Jij deelt de notes uit. Krijgen de FA's binnen een korte periode meerdere klachten over onvriendelijk gedrag trekken ze hun conclusies aan de hand van jouw/jullie ervaringen.
En terecht. Het systeem werkt. In dit geval snap ik het alleen echt niet.
Maar genoeg hierover. Mijn zaak ook helemaal niet
Nee hoor. Want daar gaan de FA's over. En die gaan niet uit van wat ik zeg.quote:Op maandag 24 februari 2014 11:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inderdaad,en als er dan een mod is die bij het minste of geringste al loopt te huilen heb je een ban snel te pakken.
stuur ze anders even een dm..quote:
Jammerquote:Op maandag 24 februari 2014 11:51 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik zou nu iets kunnen suggereren. Maar dit doe ik niet.
Zal heus de opdracht zijn.quote:Op maandag 24 februari 2014 11:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inderdaad,en als er dan een mod is die bij het minste of geringste al loopt te huilen heb je een ban snel te pakken.
Nee weekend lang dronken geweest. Mijn maag is dood, even Diablo opstarten.quote:Op maandag 24 februari 2014 11:53 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Nog diablo gespeeld de laatste tijd ?
Zit nu op de PTR, er komen leuke dingen aan mandat loot 2.0 gaat het spel wel zwaar verbeteren (jammer dat ze alleen elke build de tyfus in gewerkt hebben)
Niets mis mee, had je leuke feestjes?quote:Op maandag 24 februari 2014 11:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zal heus de opdracht zijn.
[..]
Nee weekend lang dronken geweest. Mijn maag is dood, even Diablo opstarten.
Prima. Tjacka ongewenst en onverwacht kunnen knuffelen zelfs, mijn jaar is compleet.quote:Op maandag 24 februari 2014 11:54 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Niets mis mee, had je leuke feestjes?
haha netjes, was je bij avicii of ?quote:Op maandag 24 februari 2014 11:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Prima. Tjacka ongewenst en onverwacht kunnen knuffelen zelfs, mijn jaar is compleet.
Naar wie? Kan ik best doen.quote:Op maandag 24 februari 2014 11:53 schreef Jimbo het volgende:
[..]
stuur ze anders even een dm..
oh wacht![]()
Ajax. Hij stelde het echt op prijsquote:Op maandag 24 februari 2014 11:57 schreef Jimbo het volgende:
[..]
haha netjes, was je bij avicii of ?
Ah je bent naar de wedstrijd geweest, gezellig.quote:Op maandag 24 februari 2014 11:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ajax. Hij stelde het echt op prijs
Stom toevallig bij hem in het vak ja.quote:Op maandag 24 februari 2014 11:58 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ah je bent naar de wedstrijd geweest, gezellig.
Over voetbal gesproken, gister was ook weer een hoogtepuntje hoor ;r godgodverdomme
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |