ik geef Chizu gelijkquote:Op zondag 23 februari 2014 21:58 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dan zou ik nog maar eens teruglezen vriend
misselijkmakende insinuatie
niet lezen vaquote:
Okéquote:Op zondag 23 februari 2014 21:56 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik ben film aan het kijken (en aan het werk), misschien dat ik hem zo luister als ik er aan denk oké
hoiquote:Op zondag 23 februari 2014 22:00 schreef supersof het volgende:
[..]
niet lezen va
ik heb geen idee waar ze over praten
hoe gaat het
quote:Op zondag 23 februari 2014 22:00 schreef supersof het volgende:
[..]
niet lezen va
hoe gaat het
VA weet meer dan wij ben ik bang. Gelukkig kan ik mij er geen beeldvorming van makenquote:Op zondag 23 februari 2014 21:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dus jij zit op je knieen voor pax met zijn lul in je mond. Onderwijl ben je met je handen allemaal gebaren aan het maken.
Apart.
Ik heb 2 tindergesprekken. Met leuke meisjes. Geen idee waar dat vandaan komt. Dus wel goed.quote:Op zondag 23 februari 2014 22:00 schreef supersof het volgende:
[..]
niet lezen va
hoe gaat het
We're the millersquote:Op zondag 23 februari 2014 22:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oké![]()
Welke film overigens? Toch niks leuks op tv.
quote:Op zondag 23 februari 2014 22:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb 2 tindergesprekken. Met leuke meisjes. Geen idee waar dat vandaan komt. Dus wel goed.
Ik heb wel honger, dat is jammer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
quote:Op zondag 23 februari 2014 22:05 schreef supersof het volgende:
Ga Little Miss Sunshine kijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Uit welk jaar komt die?quote:
wejo waarom blokkeer je me weerquote:
Het doet me pijn dat je me negeert én Paxcon negeert.quote:
Nouja meisje 1 weet ik het qua uiterlijk niet helemaaaaaaal zeker, maar kledingstijl is tof, doet vergelijkbare studie. Muzieksmaak heeft best wat raakvlakken en ze houd van festivalletjes.quote:
Ik las niet echt mee in de sc want ik keek film + was aan het werkquote:Op zondag 23 februari 2014 22:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Het doet me pijn dat je me negeert én Paxcon negeert.
Ik had je nog vriendelijk begroet. Vanmiddag ook. Toen besloot je ook te negeren.
Ik had je verteld dat we geen bff's meer waren, ook geen antwoord.
#ezellactie
Volgens mij is Etsu een homofiel.quote:Op zondag 23 februari 2014 22:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Het doet me pijn dat je me negeert én Paxcon negeert.
Ik had je nog vriendelijk begroet. Vanmiddag ook. Toen besloot je ook te negeren.
Ik had je verteld dat we geen bff's meer waren, ook geen antwoord.
#ezellactie
Morgen in de herkansing. Tot die tijd moet ik huilen.quote:Op zondag 23 februari 2014 22:10 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik las niet echt mee in de sc want ik keek film + was aan het werk
kut voor jequote:Op zondag 23 februari 2014 22:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Morgen in de herkansing. Tot die tijd moet ik huilen.
nog 1 minuutquote:
mwahquote:
waarom zou je nog naar school gaanquote:
quote:Op zondag 23 februari 2014 22:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
waarom zou je nog naar school gaan
Chill dat je dat terug kan kijkenquote:Op zondag 23 februari 2014 22:20 schreef Paxcon het volgende:
[..]
hey
wel goed hoor, maar ik kijk nu een hoorcollege terug dus ik moet ff opletten
je kan niet alle vakken terugkijkenquote:Op zondag 23 februari 2014 22:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
waarom zou je nog naar school gaan
voor sociaal contact heb je FOK!quote:Op zondag 23 februari 2014 22:23 schreef Paxcon het volgende:
[..]
je kan niet alle vakken terugkijken
+ sociaal contact
stokerquote:Op zondag 23 februari 2014 22:22 schreef supersof het volgende:
[..]
hoef je ook niet in de buurt van etsu te komen
Het is eigenlijk vwo6 economiequote:Op zondag 23 februari 2014 22:22 schreef supersof het volgende:
[..]
Chill dat je dat terug kan kijken
hoef je ook niet in de buurt van etsu te komen
Is het interessant?
op FOK! valt etsu me teveel lastigquote:Op zondag 23 februari 2014 22:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
voor sociaal contact heb je FOK!
Je stopt met je opleiding?quote:Op zondag 23 februari 2014 22:23 schreef Paxcon het volgende:
[..]
je kan niet alle vakken terugkijken
+ sociaal contact
In het echt is hij idd een stuk tammerquote:
Nee jij begrijpt het niet goedquote:Op zondag 23 februari 2014 22:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je stopt met je opleiding?
Of komt er louter onzin uit VA momenteel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |