Overeenkomsten.quote:Op zondag 23 februari 2014 21:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gewoon. Knap, getalenteerd en superlief
Jij bent hier precies het tegenovergestelde van.quote:Op zondag 23 februari 2014 21:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gewoon. Knap, getalenteerd en superlief
Opeten vriendquote:
Nee joh, gewoon zonder iets.quote:Op zondag 23 februari 2014 21:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Komkommer door je fruit ja?
Ik bleek nog banaan te hebben![]()
[ afbeelding ]
[..]
Ik ben ook best wel dolletjes
Neequote:Op zondag 23 februari 2014 21:33 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Jij bent hier precies het tegenovergestelde van.
Nee joh. Is allemaal zoetquote:Op zondag 23 februari 2014 21:34 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon zonder iets.
Zo'n fruitmix is ook erg lekker inderdaad, tenzij er van dat zure fruit door zit (ananas, mandarijn)
doe ik ook nietquote:Op zondag 23 februari 2014 21:35 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Houd jezelf niet voor de gek vriend.
is dat je buikquote:Op zondag 23 februari 2014 21:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Komkommer door je fruit ja?
Ik bleek nog banaan te hebben![]()
[ afbeelding ]
[..]
Ik ben ook best wel dolletjes
wat is het danquote:Op zondag 23 februari 2014 21:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]![]()
Ik heb geen dikke buik. Cachet zou dit erkennen.
?quote:
Nee, mijn dekens. Ik lig serieus al op bed tv te kijken.quote:
oooh zoquote:Op zondag 23 februari 2014 21:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee, mijn dekens. Ik lig serieus al op bed tv te kijken.
Mijn handen zijn netjes bezig met het fruit.
Iddquote:Op zondag 23 februari 2014 21:42 schreef Etsu het volgende:
valt paxcon jullie ookal lastig als ik er niet ben?
ernstig. dit moet aangepakt worden
Dat kan je wel zeggen, maar IRL ken je me niet. En op FOK! ben ik meestal best wel kut.quote:Op zondag 23 februari 2014 21:38 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
In de virtuele wereld ben je mooi, de realiteit bewijst het tegendeel.
Een lul in je mond praat niet zo makkelijk, dus dat gaat niet lukken denk ik als je pax tegenkomt.quote:Op zondag 23 februari 2014 21:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
dit is best ernstig.
ik zie hem morgen weer, dan zal ik hem wel ff op aanspreken. persoonlijk.
ik kan gebarentaal he.quote:Op zondag 23 februari 2014 21:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Een lul in je mond praat niet zo makkelijk, dus dat gaat niet lukken denk ik als je pax tegenkomt.
Dus jij zit op je knieen voor pax met zijn lul in je mond. Onderwijl ben je met je handen allemaal gebaren aan het maken.quote:
Ja. We zijn als stelletje ook nogal uniek.quote:Op zondag 23 februari 2014 21:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dus jij zit op je knieen voor pax met zijn lul in je mond. Onderwijl ben je met je handen allemaal gebaren aan het maken.
Apart.
Ik zou het niet positief opvattenquote:Op zondag 23 februari 2014 21:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja. We zijn als stelletje ook nogal uniek.
ik lees het niet eens meerquote:Op zondag 23 februari 2014 21:50 schreef Littlerabbit het volgende:
Doe eens normaal stelletje knuppels
waarom niet?quote:Op zondag 23 februari 2014 21:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zou het niet positief opvatten
welke mensen? mij hoef je niet mee te tellen hoorquote:Op zondag 23 februari 2014 21:50 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jij bent zeer hatelijk tegen mij terwijl mensen mij kennen als een lieve jongen
jammer dit
bij jou ontbreekt dan ook elke vorm van objectiviteitquote:Op zondag 23 februari 2014 21:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
welke mensen? mij hoef je niet mee te tellen hoor
jullie zijn een beetje dat stelletje dat op feestjes ineens weg is en ergens aan het ballen is.quote:
quote:Op zondag 23 februari 2014 21:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
bij jou ontbreekt dan ook elke vorm van objectiviteit
quote:Op zondag 23 februari 2014 21:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
jullie zijn een beetje dat stelletje dat op feestjes ineens weg is en ergens aan het ballen is.
Goed idee. Geen zin in teveel onzin momenteelquote:
Jammer is jouw gedrag naar mijquote:Op zondag 23 februari 2014 21:50 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jij bent zeer hatelijk tegen mij terwijl mensen mij kennen als een lieve jongen
jammer dit
quote:
quote:
Rightquote:Op zondag 23 februari 2014 21:06 schreef wietparkiet het volgende:
alsof je een geestelijk gehandicapten aan het pesten bent
Ik ben film aan het kijken (en aan het werk), misschien dat ik hem zo luister als ik er aan denk okéquote:Op zondag 23 februari 2014 21:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Goed idee. Geen zin in teveel onzin momenteel
Sof, kan je dit nog enigszins waarderen, nog wel redelijk rustig.
Je deed er i.i.g. wel aan meequote:Op zondag 23 februari 2014 21:56 schreef Paxcon het volgende:
[..]
wtf?
dat is helemaal niet door mij gepost
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |