Mwah wel ok, gewoon zoals elke dag maar dan met taart en cadeautjequote:
alleen op jouquote:Op zondag 23 februari 2014 21:09 schreef Paxcon het volgende:
[..]
het valt me wel op dat jij veel haat, op meerdere users
gefeliciteerd braddaquote:Op zondag 23 februari 2014 21:11 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Mwah wel ok, gewoon zoals elke dag maar dan met taart en cadeautje
dankuquote:
Wat heb je gekregen?quote:Op zondag 23 februari 2014 21:11 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Mwah wel ok, gewoon zoals elke dag maar dan met taart en cadeautje
Ik heb eeeen mes gehadquote:
bij mij gaat het beterquote:
hier twee konijnen voor jequote:Op zondag 23 februari 2014 21:20 schreef supersof het volgende:
[..]
bij mij gaat het beter
maar straks met slapen denk ik weer niet
ooooh leuke dingenquote:Op zondag 23 februari 2014 21:20 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik heb eeeen mes gehaden een slijpsteen
en een laptop van mezelf
en een hele mooie pan waarin ik heel goed alles kan koken enzoooo en een taaaaaart
en ik ben natuurlijk gewoon awesome in de keuken. dat ookquote:Op zondag 23 februari 2014 21:21 schreef supersof het volgende:
[..]
ooooh leuke dingen![]()
praktisch ook wel, altijd een pluspunt
gehandicapte*quote:Op zondag 23 februari 2014 21:06 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
het begint een beetje een sneue ondertoon te krijgen ja
alsof je een geestelijk gehandicapten aan het pesten bent
Mandarijnquote:Op zondag 23 februari 2014 21:22 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ga fruit eten. Peer, appel, ananas en wellicht een mandarijn.
Nu nog uit bed komen.
Peerquote:Op zondag 23 februari 2014 21:22 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ga fruit eten. Peer, appel, ananas en wellicht een mandarijn.
Nu nog uit bed komen.
wat danquote:Op zondag 23 februari 2014 21:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ben echt moeilijk geweldig
Gewoon. Knap, getalenteerd en superliefquote:
Stoned of niet?quote:Op zondag 23 februari 2014 21:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gewoon. Knap, getalenteerd en superlief
haha ik ookquote:Op zondag 23 februari 2014 21:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gewoon. Knap, getalenteerd en superlief
Wat ga je daarmee doenquote:Op zondag 23 februari 2014 21:28 schreef Paxcon het volgende:
Dat doet me er aan denken dat er nog een komkommer ligt
Komkommer door je fruit ja?quote:Op zondag 23 februari 2014 21:28 schreef Paxcon het volgende:
Dat doet me er aan denken dat er nog een komkommer ligt
Ik ben ook best wel dolletjesquote:Op zondag 23 februari 2014 21:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ben echt moeilijk geweldig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |