quote:
ga jij eens even aan LV vragenquote:
quote:Op zondag 23 februari 2014 20:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
ga jij eens even aan LV vragen
als ik een + krijg, betekent dat een uurtje langer met jou bezig houden dan met europees namelijkdus t is voor mij van belang
quote:Op zondag 23 februari 2014 20:20 schreef supersof het volgende:
een vriendin van me ging met dr vriend naar de huishoudbeurs
ja dan doe ik t zelf wel en dan geef ik t antwoord niet aan jou en mag je t uitzoekenquote:
Vetquote:Op zondag 23 februari 2014 20:20 schreef supersof het volgende:
een vriendin van me ging met dr vriend naar de huishoudbeurs
fucking domquote:
die is helemala niet weg mafkeesquote:Op zondag 23 februari 2014 20:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja dan doe ik t zelf wel en dan geef ik t antwoord niet aan jou en mag je t uitzoeken
ben helemaal klaar met jou
al helemaal omdat die foto van jou met cola van je FB weg is![]()
![]()
ik zie mij en Ezell dat ook nog wel een keer doen hoorquote:
quote:Op zondag 23 februari 2014 20:22 schreef supersof het volgende:
1. wie gaat er nou weer naar de huishoudbeurs
2. wie gaat er nou weer naar de huishoudbeurs met haar vriendin
1. ikquote:Op zondag 23 februari 2014 20:22 schreef supersof het volgende:
Gekke mensenquote:Op zondag 23 februari 2014 20:22 schreef supersof het volgende:
he?quote:Op zondag 23 februari 2014 20:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
gelukkig
word wel moe van dat gestalk
geef hem een keer een klap op zijn bekquote:Op zondag 23 februari 2014 20:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
gelukkig
word wel moe van dat gestalk
ff hem toevoegen op fbquote:Op zondag 23 februari 2014 20:23 schreef Paxcon het volgende:
ohja ik zie het al
de poster heeft hem niet meer openbaar staan
gelukkig zie ik hem nooitquote:Op zondag 23 februari 2014 20:23 schreef supersof het volgende:
[..]
geef hem een keer een klap op zijn bek
dat kind doet een grasspriet nog niksquote:Op zondag 23 februari 2014 20:23 schreef supersof het volgende:
[..]
geef hem een keer een klap op zijn bek
stalk me niet zoquote:Op zondag 23 februari 2014 20:23 schreef Etsu het volgende:
[..]donderdag, woensdag en dinsdag nog. en maandag als je goed hebt opgelet.
quote:Op zondag 23 februari 2014 20:25 schreef Toto69 het volgende:
ik zie nog wat wits op haar tanden zitten
ALDO VIESPEUK
het is geen trollquote:
ik meen hetquote:
quote:Op zondag 23 februari 2014 20:26 schreef Paxcon het volgende:
[..]
het is geen troll
dat je direct weet op te dreunen op welke dagen van deze week je me hebt gezien vind ik vrij eng
ja ok vooruit, soms ziet ze er wel heel leuk uit jaquote:
in mn onderbroek. kom maar kijken.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:28 schreef Chizu het volgende:
* Chizu heeft intussen geen idee waar Ezell's pf staat.
lulquote:Op zondag 23 februari 2014 20:28 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ja ok vooruit, soms ziet ze er wel heel leuk uit ja
Van en naar? Graag details.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:28 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb net een heerlijk halfuur in de trein geslapen.
lr bbyquote:Op zondag 23 februari 2014 20:28 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik moet wel een beetje hard to get spelen jeweet, overhand in de relatie allesquote:
Doet me denken aan die ene keer dat ik met een tentamen in slaap viel.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:28 schreef Littlerabbit het volgende:
op je 14de al een tentamen gehad hebbenquote:Op zondag 23 februari 2014 20:29 schreef Chizu het volgende:
[..]
Doet me denken aan die ene keer dat ik met een tentamen in slaap viel.
2 tentamenweken gehad. #Slopendquote:Op zondag 23 februari 2014 20:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
op je 14de al een tentamen gehad hebben
ja hebt al met drquote:Op zondag 23 februari 2014 20:29 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik moet wel een beetje hard to get spelen jeweet, overhand in de relatie alles
Nu moet ik haar nog mijn slavin makenquote:Op zondag 23 februari 2014 20:31 schreef supersof het volgende:
[..]
ja hebt al met dr
wat moe tje bewijzen dan
nu kan je chillen
Maar jij doet aan griekse kennisoverdrachtquote:Op zondag 23 februari 2014 20:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
... ik had van 16 december 2013 tot 31 januari 2014 tentamens, oke? stil maar.
Hashtagsquote:Op zondag 23 februari 2014 20:31 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
die hashtag![]()
slit your throat pls
he watquote:Op zondag 23 februari 2014 20:32 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Maar jij doet aan griekse kennisoverdracht
gurl pleasequote:Model gezocht hand en voet verzorging, vrijdag 31 februari om half 2 tor half 4. Eisen; lange nagels op hand en voet. Een priveberichtje graag
ik word alleen agressief als ik jouw naam zie staanquote:Op zondag 23 februari 2014 20:35 schreef Paxcon het volgende:
[..]
hoef je niet gelijk zo agressief te worden hoor
quote:Op zondag 23 februari 2014 20:38 schreef Chizu het volgende:
Ik hoop niet dat dit serieus is![]()
Ben zeg maar klaar met sc drama's snapje.
hahaquote:Op zondag 23 februari 2014 20:38 schreef Chizu het volgende:
Ik hoop niet dat dit serieus is![]()
Ben zeg maar klaar met sc drama's snapje.
You don't know what I've been through.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:39 schreef Etsu het volgende:
[..]je bent pas 14, nog amper levenservaring.
vertel maarquote:Op zondag 23 februari 2014 20:39 schreef Chizu het volgende:
[..]
You don't know what I've been through.
Geloof me maar.
kuthipster ga onderbroeken ploegenquote:Op zondag 23 februari 2014 20:39 schreef Chizu het volgende:
[..]
Geloof me maar.
hoe kan je me nou kennen als:quote:Op zondag 23 februari 2014 20:40 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik ken jou en ik vind beide niet zo knap
quote:
ik vind het heel erg, dus vertel maarquote:Op zondag 23 februari 2014 20:41 schreef Chizu het volgende:
[..]
Ik hou dat graag voor mezelf als je het niet erg vind.
Neen.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik vind het heel erg, dus vertel maar
zo lang je je beide ouders nog hebt moet je niet zo zeurenquote:Op zondag 23 februari 2014 20:39 schreef Chizu het volgende:
[..]
Geloof me maar.
quote:Op zondag 23 februari 2014 20:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]
dat doet momenteel even niet ter zake
neequote:
Nou ja, in feite heb ik mijn vader niet meer. Hij is niet dood, maar ik heb vanaf m'n vierde zonder hem gedaan aangezien mijn ouders scheidden dusjaquote:Op zondag 23 februari 2014 20:42 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zo lang je je beide ouders nog hebt moet je niet zo zeuren
boehoequote:Op zondag 23 februari 2014 20:44 schreef Chizu het volgende:
[..]
Nou ja, in feite heb ik mijn vader niet meer. Hij is niet dood, maar ik heb vanaf m'n vierde zonder hem gedaan aangezien mijn ouders scheidden dusja
Hoe heeft dit jouw vorming beinvloed?quote:Op zondag 23 februari 2014 20:44 schreef Chizu het volgende:
[..]
Nou ja, in feite heb ik mijn vader niet meer. Hij is niet dood, maar ik heb vanaf m'n vierde zonder hem gedaan aangezien mijn ouders scheidden dusja
Zou gewoon willen dat ik een vader in mijn leven had maar jaquote:Op zondag 23 februari 2014 20:45 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hoe heeft dit jouw vorming beinvloed?
hoi hoiquote:Op zondag 23 februari 2014 20:45 schreef supersof het volgende:
ik praat niet meer tegen aldo totdat hij zijn oude UI weer heeft
Nee dat doe je niet.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:45 schreef supersof het volgende:
mooi, want hij mag niet tegen andere meisjes pratenquote:Op zondag 23 februari 2014 20:45 schreef supersof het volgende:
Wie eet er nou gvd oude uienquote:Op zondag 23 februari 2014 20:45 schreef supersof het volgende:
wat precies houd je tegen om hem te zien? woont hij in amerika ergens? is hij een drugsverslaafde die op straat leeft?quote:Op zondag 23 februari 2014 20:47 schreef Chizu het volgende:
[..]
Zou gewoon willen dat ik een vader in mijn leven had maar ja
maakt niet uit
stel niet eens van die domme vragenquote:Op zondag 23 februari 2014 20:45 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hoe heeft dit jouw vorming beinvloed?
quote:Op zondag 23 februari 2014 20:47 schreef Ezell het volgende:
[..]
mooi, want hij mag niet tegen andere meisjes praten
je kunt me niets verbiedenquote:Op zondag 23 februari 2014 20:47 schreef Ezell het volgende:
[..]
mooi, want hij mag niet tegen andere meisjes praten
Hij woont in Rotterdamquote:Op zondag 23 februari 2014 20:48 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wat precies houd je tegen om hem te zien? woont hij in amerika ergens? is hij een drugsverslaafde die op straat leeft?
dus je wilt hem wel maar ook weer niet?quote:Op zondag 23 februari 2014 20:48 schreef Chizu het volgende:
[..]
Hij woont in Rotterdam
Maar ja hij belt nooit dus dan hoeft het van mij ook niet meer.
Oké zo dan:quote:Op zondag 23 februari 2014 20:49 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dus je wilt hem wel maar ook weer niet?
get your shit right
Het moment dat jij me dingen gaat verbieden is het moment dat we moeten pratenquote:
tot zo danquote:Op zondag 23 februari 2014 20:50 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Het moment dat jij me dingen gaat verbieden is het moment dat we moeten praten
Nee, want domme vragen bestaan nietquote:Op zondag 23 februari 2014 20:49 schreef Chizu het volgende:
[..]
"Is water nat?"
Is dat geen domme vraag dan
misschien moet je hem er aan herinneren dat hij een zoon heeft? als hij nooit belt hoe kan hij dan weten dat je aandacht nodig hebtquote:Op zondag 23 februari 2014 20:50 schreef Chizu het volgende:
[..]
Oké zo dan:
Ik zou een goede vader willen die af een toe eens laat zien dat ie om me geeft
ben jij een meisje?quote:Op zondag 23 februari 2014 20:50 schreef Chizu het volgende:
[..]
Oké zo dan:
Ik zou een goede vader willen die af een toe eens laat zien dat ie om me geeft
Dat zou 'ie zelf ook wel in de gaten moeten hebben lijkt mijquote:Op zondag 23 februari 2014 20:52 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
misschien moet je hem er aan herinneren dat hij een zoon heeft? als hij nooit belt hoe kan hij dan weten dat je aandacht nodig hebt
quote:Op zondag 23 februari 2014 20:51 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nee, want domme vragen bestaan niet
Soms moet je de dieperliggende vraag achter een vraag zoeken. Niet iedereen heeft die capaciteit om dat wat iemand eigenlijk probeert te zeggen te begrijpen.
gedraag jij je dan even niet als een manquote:
welquote:Op zondag 23 februari 2014 20:54 schreef Chizu het volgende:
[..]
Dat zou 'ie zelf ook wel in de gaten moeten hebben lijkt mij
Een kind erin proppen en na vier jaar weggaan, zo werkt het natuurlijk niet hè.
Smarty? Je bent homo right?quote:Op zondag 23 februari 2014 20:56 schreef Chizu het volgende:
[..]
I think you missed the story here
heb het over mijn 'vader', smarty
waarom ikquote:
weet ik nietquote:
ik ben geïrriteerd door paxconquote:
stel je ff aan zegquote:Op zondag 23 februari 2014 20:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]
doe even niet zo naar
ik ben helemaal van streek door deze gemene opmerking
geen idee waar je over hebtquote:
Neequote:Op zondag 23 februari 2014 20:59 schreef wietparkiet het volgende:
chizu jij hebt weinig vrienden zeker?
geneukt?quote:Op zondag 23 februari 2014 21:00 schreef Chizu het volgende:
Heb ook veel vrienden uit andere landen
tja
laat je niet gek makenquote:Op zondag 23 februari 2014 21:00 schreef Chizu het volgende:
tja
Dudequote:Op zondag 23 februari 2014 21:00 schreef Chizu het volgende:
tja
ik doelde op vrienden die je in het echt spreekt niet op internetquote:Op zondag 23 februari 2014 21:00 schreef Chizu het volgende:
tja
Voice chatting is niet echt?quote:Op zondag 23 februari 2014 21:01 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik doelde op vrienden die je in het echt spreekt niet op internet
het begint een beetje een sneue ondertoon te krijgen jaquote:
Mwah wel ok, gewoon zoals elke dag maar dan met taart en cadeautjequote:
alleen op jouquote:Op zondag 23 februari 2014 21:09 schreef Paxcon het volgende:
[..]
het valt me wel op dat jij veel haat, op meerdere users
gefeliciteerd braddaquote:Op zondag 23 februari 2014 21:11 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Mwah wel ok, gewoon zoals elke dag maar dan met taart en cadeautje
dankuquote:
Wat heb je gekregen?quote:Op zondag 23 februari 2014 21:11 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Mwah wel ok, gewoon zoals elke dag maar dan met taart en cadeautje
Ik heb eeeen mes gehadquote:
bij mij gaat het beterquote:
hier twee konijnen voor jequote:Op zondag 23 februari 2014 21:20 schreef supersof het volgende:
[..]
bij mij gaat het beter
maar straks met slapen denk ik weer niet
ooooh leuke dingenquote:Op zondag 23 februari 2014 21:20 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik heb eeeen mes gehaden een slijpsteen
en een laptop van mezelf
en een hele mooie pan waarin ik heel goed alles kan koken enzoooo en een taaaaaart
en ik ben natuurlijk gewoon awesome in de keuken. dat ookquote:Op zondag 23 februari 2014 21:21 schreef supersof het volgende:
[..]
ooooh leuke dingen![]()
praktisch ook wel, altijd een pluspunt
gehandicapte*quote:Op zondag 23 februari 2014 21:06 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
het begint een beetje een sneue ondertoon te krijgen ja
alsof je een geestelijk gehandicapten aan het pesten bent
Mandarijnquote:Op zondag 23 februari 2014 21:22 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ga fruit eten. Peer, appel, ananas en wellicht een mandarijn.
Nu nog uit bed komen.
Peerquote:Op zondag 23 februari 2014 21:22 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ga fruit eten. Peer, appel, ananas en wellicht een mandarijn.
Nu nog uit bed komen.
wat danquote:Op zondag 23 februari 2014 21:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ben echt moeilijk geweldig
Gewoon. Knap, getalenteerd en superliefquote:
Stoned of niet?quote:Op zondag 23 februari 2014 21:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gewoon. Knap, getalenteerd en superlief
haha ik ookquote:Op zondag 23 februari 2014 21:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gewoon. Knap, getalenteerd en superlief
Wat ga je daarmee doenquote:Op zondag 23 februari 2014 21:28 schreef Paxcon het volgende:
Dat doet me er aan denken dat er nog een komkommer ligt
Komkommer door je fruit ja?quote:Op zondag 23 februari 2014 21:28 schreef Paxcon het volgende:
Dat doet me er aan denken dat er nog een komkommer ligt
Ik ben ook best wel dolletjesquote:Op zondag 23 februari 2014 21:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ben echt moeilijk geweldig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |