Oké zo dan:quote:Op zondag 23 februari 2014 20:49 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dus je wilt hem wel maar ook weer niet?
get your shit right
Het moment dat jij me dingen gaat verbieden is het moment dat we moeten pratenquote:
tot zo danquote:Op zondag 23 februari 2014 20:50 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Het moment dat jij me dingen gaat verbieden is het moment dat we moeten praten
Nee, want domme vragen bestaan nietquote:Op zondag 23 februari 2014 20:49 schreef Chizu het volgende:
[..]
"Is water nat?"
Is dat geen domme vraag dan
misschien moet je hem er aan herinneren dat hij een zoon heeft? als hij nooit belt hoe kan hij dan weten dat je aandacht nodig hebtquote:Op zondag 23 februari 2014 20:50 schreef Chizu het volgende:
[..]
Oké zo dan:
Ik zou een goede vader willen die af een toe eens laat zien dat ie om me geeft
ben jij een meisje?quote:Op zondag 23 februari 2014 20:50 schreef Chizu het volgende:
[..]
Oké zo dan:
Ik zou een goede vader willen die af een toe eens laat zien dat ie om me geeft
Dat zou 'ie zelf ook wel in de gaten moeten hebben lijkt mijquote:Op zondag 23 februari 2014 20:52 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
misschien moet je hem er aan herinneren dat hij een zoon heeft? als hij nooit belt hoe kan hij dan weten dat je aandacht nodig hebt
quote:Op zondag 23 februari 2014 20:51 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nee, want domme vragen bestaan niet
Soms moet je de dieperliggende vraag achter een vraag zoeken. Niet iedereen heeft die capaciteit om dat wat iemand eigenlijk probeert te zeggen te begrijpen.
gedraag jij je dan even niet als een manquote:
welquote:Op zondag 23 februari 2014 20:54 schreef Chizu het volgende:
[..]
Dat zou 'ie zelf ook wel in de gaten moeten hebben lijkt mij
Een kind erin proppen en na vier jaar weggaan, zo werkt het natuurlijk niet hè.
Smarty? Je bent homo right?quote:Op zondag 23 februari 2014 20:56 schreef Chizu het volgende:
[..]
I think you missed the story here
heb het over mijn 'vader', smarty
waarom ikquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |