quote:
hij heeft wel gelijk, je bent best liefquote:
En over jou heb ik al veel gehoord.quote:Op zondag 23 februari 2014 23:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
hij heeft wel gelijk, je bent best lief
Ja dat kan. Haters make me famous xoxoquote:Op zondag 23 februari 2014 23:14 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
En over jou heb ik al veel gehoord.
geilquote:Op zondag 23 februari 2014 23:16 schreef Littlerabbit het volgende:
Cachet was vandaag met stomheid geslagen door mijn schoonheid
vertel meerquote:Op zondag 23 februari 2014 23:16 schreef Littlerabbit het volgende:
Cachet was vandaag met stomheid geslagen door mijn schoonheid
Geen idee hoe je dit uit mijn post haalt maar ik nam het wel als compliment op ja.quote:
Jouw gezichtsbeharing heeft geregeld tot opgezwollen geslachtsdelen geleid. Zowel mannelijke als vrouwelijke.quote:Op zondag 23 februari 2014 23:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen idee hoe je dit uit mijn post haalt maar ik nam het wel als compliment op ja.
Nu ga ik wat drinken.
Ghehequote:Op zondag 23 februari 2014 23:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
dat is een ongemakkelijke topickill
Neequote:Op zondag 23 februari 2014 22:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je stopt met je opleiding?
Of komt er louter onzin uit VA momenteel?
Ja.. het is niet echt heel leuk inderdaad maar geen keuzevak dus ik moet welquote:Op zondag 23 februari 2014 22:28 schreef supersof het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt saai![]()
Sowieso heb ik niks met cijfers
Droplul, ik ben bij a klaar met seizoen 2.quote:Op zondag 23 februari 2014 23:34 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Komt Brody nog aan bod in S3? Hij zit in E3 maar bij E7 ben ik een beetje blijven hangen...
Oh weet ik veelquote:Op zondag 23 februari 2014 23:35 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Droplul, ik ben bij a klaar met seizoen 2.
Ben afgelopen week pas begonnen.
Klinkt aannemelijk. Bedankt VA.quote:Op zondag 23 februari 2014 23:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jouw gezichtsbeharing heeft geregeld tot opgezwollen geslachtsdelen geleid. Zowel mannelijke als vrouwelijke.
Ah. Houd ik ook niet zo van. Erop terug kunnen vallen is wel lekker natuurlijkquote:Op zondag 23 februari 2014 23:33 schreef Paxcon het volgende:
[..]
NeeVA bedoelde dat ik doordat ik hoorcolleges kan terugkijken net zo goed thuis kan blijven en al chillend op internet kijken.
Ja klopt. Deze was vrijdagochtend en naast het feit dat ik vrijdagochtend altijd werk heb ik sowieso geen zin om voor 1,5 uur naar Groningen heen en weer te reizen. Dus dit is dan wel heel chill.quote:Op zondag 23 februari 2014 23:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Klinkt aannemelijk. Bedankt VA.
[..]
Ah. Houd ik ook niet zo van. Erop terug kunnen vallen is wel lekker natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |