Die Utopia-users die die streamverslagen schrijven kunnen wel een hele Loi-cursus interpunctie gebruiken, verdomme zeg.quote:Op maandag 24 februari 2014 11:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vandaag staat het gebruik van interpunctie op het programma? xD
[..]
De aanleiding niet, de gegeven oorzaak wel.
Ik geloof niet dat ik mij daar ooit aan ga wagen, maar toch bedankt voor de waarschuwingquote:Op maandag 24 februari 2014 11:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die Utopia-users die die streamverslagen schrijven kunnen wel een hele Loi-cursus interpunctie gebruiken, verdomme zeg.
Gast, denk jij serieus dat die mensen geschoold zijn ?quote:Op maandag 24 februari 2014 11:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die Utopia-users die die streamverslagen schrijven kunnen wel een hele Loi-cursus interpunctie gebruiken, verdomme zeg.
https://www.youtube.com/user/331Erock?feature=watchquote:Op maandag 24 februari 2014 11:27 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Gast, denk jij serieus dat die mensen geschoold zijn ?
ze kunnen de hele dag thuis utopia kijken... I rest my case
Dat was ook het tegenargument wat ze mij gavenquote:
desktopclient wat.quote:Op maandag 24 februari 2014 11:29 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
mooi.
die desktop client is geweldig trouwens
Waar is dit nou weer voor nodig?quote:
verledenquote:Op maandag 24 februari 2014 11:32 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Waar is dit nou weer voor nodig?
Verklaar je nader?quote:
badassquote:Op maandag 24 februari 2014 11:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
https://www.youtube.com/user/331Erock?feature=watch
Je kunt ook een dusdanig cover-account maken. Van Toto tot Duke Nuken hij heeft alles.
quote:Op maandag 24 februari 2014 11:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat was ook het tegenargument wat ze mij gaven
Goed argumentquote:Op maandag 24 februari 2014 11:34 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
op zijn vorige account was het ook al een kutuser
Wie was zijn vorige account danquote:Op maandag 24 februari 2014 11:34 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
op zijn vorige account was het ook al een kutuser
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |