Ik ben van 2011. Heb geen kloon van eerder, dit is m'n eerste account. Maar ik heb geen leven dus ik ken de geschiedenis.quote:Op maandag 24 februari 2014 18:25 schreef Moira. het volgende:
[..]
Toto zat toen nog niet eens op FOK!
En zelfs al zat hij dat wel onder een kloon was die account toen nog zo jong dat niemand het meer zou associeren met mij nu
quote:Op maandag 24 februari 2014 18:25 schreef Moira. het volgende:
quote:
17s.gif Op maandag 24 februari 2014 18:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Toto heeft een ziek geheugen.
En zelfs al zat hij dat wel onder een kloon was die account toen nog zo jong dat niemand het meer zou associeren met mij nu
Hoi. Al zwanger?quote:Op maandag 24 februari 2014 18:25 schreef Moira. het volgende:
[..]
quote:Op maandag 24 februari 2014 18:27 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
HOUD JE GORE BEK OVER MIJN MOEDER VIEZE HOND
Ah. Voor hem had ik nog een gedicht geschreven. Ik mag hem wel.quote:
quote:Dit is het moment om onze groei als SC en de users erin aan te tonen. Wij zullen dit soort trollen niet meer in hun gedrag belonen.
Desalniettemin zal SGY zijn provocaties duur bekopen. Volwassen gedrag of niet, we laten niet over ons heenlopen
Negeren, TR's of om de oren slaan met feiten. We zullen zegevieren en van ons afbijten.
Wij zullen ons territorium verdedigen tot het bittere eind. Strijdende tot ook deze duivel weer verdwijnt.
er is hier toch een user die verzon dat haar moeder dood wasquote:Op maandag 24 februari 2014 18:28 schreef wietparkiet het volgende:
ik was vandaag naar mijn vader maar hij was aan het werk, heb echt een kutjeugd
Maar dit is nou niet echt een topic met historische waardequote:Op maandag 24 februari 2014 18:27 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik ben van 2011. Heb geen kloon van eerder, dit is m'n eerste account. Maar ik heb geen leven dus ik ken de geschiedenis.
Mijn eerste faaltopicquote:Op maandag 24 februari 2014 18:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb het topic toen ook gelezen, alleen vergeten dat het van jou was, inderdaad.
cachet jaquote:Op maandag 24 februari 2014 18:28 schreef Toto69 het volgende:
[..]
er is hier toch een user die verzon dat haar moeder dood was
Nog niet, en waar kan ik je pasta bestellen?quote:Op maandag 24 februari 2014 18:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoi. Al zwanger?
Ik geef mijn pasta gerecht een 7/10. Voor een uitgebreidere recensie verwijs ik jullie door naar GGMM zijn DM-box.
Legendarische FOK! users/topics uit het verleden deel 2quote:Op maandag 24 februari 2014 18:29 schreef Moira. het volgende:
[..]
Maar dit is nou niet echt een topic met historische waarde
Dus hoe kwam je daar op?
Gutquote:Op maandag 24 februari 2014 18:28 schreef wietparkiet het volgende:
ik was vandaag naar mijn vader maar hij was aan het werk, heb echt een kutjeugd
Zo veel users die dat soort shit hebben verzonnenquote:Op maandag 24 februari 2014 18:28 schreef Toto69 het volgende:
[..]
er is hier toch een user die verzon dat haar moeder dood was
You make me feel specialquote:Op maandag 24 februari 2014 18:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ah. Voor hem had ik nog een gedicht geschreven. Ik mag hem wel.
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |