Soms komen mensen echt met oude topics van mij aanzetten die mijn brein volgens mij allang verdrongen heeftquote:
quote:Op maandag 24 februari 2014 18:21 schreef Moira. het volgende:
[..]
Soms komen mensen echt met oude topics van mij aanzetten die mijn brein volgens mij allang verdrongen heeft
quote:Op maandag 24 februari 2014 18:21 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
haal je lul eens uit de fileserver
zou dat komen door het vele blowenquote:Op maandag 24 februari 2014 18:21 schreef Moira. het volgende:
[..]
Soms komen mensen echt met oude topics van mij aanzetten die mijn brein volgens mij allang verdrongen heeft
Toen blowde ik nog nietquote:Op maandag 24 februari 2014 18:22 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zou dat komen door het vele blowen
Nee serieus, hoe kom je daar ineens bij?quote:
waar is het misgegaanquote:Op maandag 24 februari 2014 18:22 schreef Moira. het volgende:
[..]
Toen blowde ik nog nietéén keer in het jaar misschien
Toto heeft een ziek geheugen.quote:Op maandag 24 februari 2014 18:23 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee serieus, hoe kom je daar ineens bij?
Zit je dan gewoon serieus in de search te zoeken naar topics geopend door Moira. of hoe?
Beach is een mongoolquote:Op maandag 24 februari 2014 18:24 schreef wietparkiet het volgende:
Breivik krijgt geen nieuwe Playstation
hehehe beach![]()
Toto zat toen nog niet eens op FOK!quote:Op maandag 24 februari 2014 18:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Toto heeft een ziek geheugen.
herkenbaarquote:Op maandag 24 februari 2014 18:24 schreef Moira. het volgende:
[..]
Toen ik 18 werd en zelf wiet kon halen
ftfyquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |