SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.![]()
Fairydust dusquote:
Newbie met een aangeboren afwijking, 'bagger'topics openen puur voor de aandacht, 13 jaar zijn en doen alsof je alles weet van de wereld en seks op het internet
Dat dit kan in Nederland
Fuck the EBU.![]()
Ik heb geen dikke lippenquote:Op woensdag 12 mei 2010 16:00 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Opbokken met die naamtopics, diklip.
Fuck the EBU.![]()
En wat doe je nu zelf dan?quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:01 schreef Moira. het volgende:
[..]
, 'bagger'topics openen puur voor de aandacht,![]()
Waar waren die meisjes toen ik 15 was?quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:01 schreef Moira. het volgende:
[..]
Fairydust dus
Newbie met een aangeboren afwijking, 'bagger'topics openen puur voor de aandacht, 13 jaar zijn en doen alsof je alles weet van de wereld en seks op het internet
Dat dit kan in Nederland
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Een baggertopic openen om mijn frustraties jegens 13 jarige aandachtshoertjes te uitenquote:
Fuck the EBU.![]()
Verstopt onder een steen.quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waar waren die meisjes toen ik 15 was?
Ik weet ook niet hoe ze daaronder vandaan zijn gekomen
Fuck the EBU.![]()
Rolf, ben jij dat?quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:02 schreef Smaland het volgende:
[..]
nee idd je hebt van die laffe hangers tussen je benen, uitgelebberde lipjes
Fuck the EBU.![]()
Please, meisje. Ga naar de dichtbijzijndste visserswinkel, koop een rol visdraad en maak jezelf van kant.![]()
![]()
Hoequote:Op woensdag 12 mei 2010 16:05 schreef Fairydust het volgende:
Please, meisje. Ga naar de dichtbijzijndste visserswinkel, koop een rol visdraad en maak jezelf van kant.
Do androids dream of electric sheep?![]()
Dit soort dingen dusquote:Op woensdag 12 mei 2010 16:05 schreef Fairydust het volgende:
Please, meisje. Ga naar de dichtbijzijndste visserswinkel, koop een rol visdraad en maak jezelf van kant.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.![]()
Zoals half fok!?quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:01 schreef Moira. het volgende:
[..]
Fairydust dus
doen alsof je alles weet van de wereld en seks op het internet
![]()
sterk!quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:05 schreef Fairydust het volgende:
Please, meisje. Ga naar de dichtbijzijndste visserswinkel, koop een rol visdraad en maak jezelf van kant.
![]()
quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:06 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dit soort dingen dus
[spoiler]Ga 's weg jij. Barbies enzo, jeweet[spoiler]
![]()
![]()
van kant?quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:05 schreef Fairydust het volgende:
zoiets?![]()
quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:06 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dit soort dingen dusIk weet? Ik niet, dat bij jou nu de grootste fantasieën opspelen als je ook maar aan Barbies denkt is een ander verhaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Je krijgt later in je opvoeding mee dat het niet erg netjes is om mensen dood te wensen. Maar je bent blijkbaar nog te jong daarvoor.quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:05 schreef Fairydust het volgende:
![]()
Wait.. whut?quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:07 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Ik weet? Ik niet, dat bij jou nu de grootste fantasieën opspelen als je ook maar aan Barbies denkt is een ander verhaal
Fuck the EBU.![]()
Jouw schaamlippen zijn blijkbaar overgroeid, of horen die tegenwoordig op je enkels te hangen?quote:![]()
Wat?quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:08 schreef RitseB het volgende:
[..]
Nou gewoon, onderbuik gevoel daar over van mijn kant uit
Fuck the EBU.![]()
Ook al zo'n sterke!quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:08 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Jouw schaamlippen zijn blijkbaar overgroeid, of horen die tegenwoordig op je enkels te hangen?
Chapeau, chapeau!
Fuck the EBU.![]()
quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:08 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Jouw schaamlippen zijn blijkbaar overgroeid, of horen die tegenwoordig op je enkels te hangen?![]()
![]()
Oh, aha.quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:09 schreef RitseB het volgende:
[..]
Je weet wel, een beetje een zeurend gevoel en zo.
Meld je dan maar gauw aan voor 't Zesde Zintuig
Fuck the EBU.![]()
Fairydust is geil
Op maandag 29 maart 2010 19:12 schreef Spoortie het volgende:
Ah, dan vind ik het ook redelijk als ik in naam van alle autisten op FoK! een topic mag openen dat die HugoBaas die ene ziekte met twee k's mag krijgen, of mag dat dan weer niet?![]()
Ja best, maar ben je nou een kloonquote:Op woensdag 12 mei 2010 16:10 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh, aha.
Meld je dan maar gauw aan voor 't Zesde ZintuigDo androids dream of electric sheep?![]()
Qua leeftijd kon je wel eens gelijk hebben TS. Veel zit er niet bij inderdaad.quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:08 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Jouw schaamlippen zijn blijkbaar overgroeid, of horen die tegenwoordig op je enkels te hangen?![]()
Weetje Moira, dat jij nu zo bang bent dat een meisje van 13 je pwnt en dat je daarvoor een naamtopic aan moet maken, oké. Maar dat zegt meer over jou dan over mij. Ben nu weg hier.![]()
![]()
Kssjjt.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.![]()
pwndquote:Op woensdag 12 mei 2010 16:12 schreef Fairydust het volgende:
Weetje Moira, dat jij nu zo bang bent dat een meisje van 13 je pwnt en dat je daarvoor een naamtopic aan moet maken, oké. Maar dat zegt meer over jou dan over mij. Ben nu weg hier.Do androids dream of electric sheep?![]()
Dit soort reacties zijn dus de dingen waaraan ik me zo erger.quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:12 schreef Fairydust het volgende:
Weetje Moira, dat jij nu zo bang bent dat een meisje van 13 je pwnt en dat je daarvoor een naamtopic aan moet maken, oké. Maar dat zegt meer over jou dan over mij. Ben nu weg hier.
Je denkt dat je een stoere bash-comment maakt, maar eigenlijk faal je gewoon.
Hard.Fuck the EBU.![]()
Dat was een antwoordquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.![]()
Doeg.quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:12 schreef Fairydust het volgende:
Weetje Moira, dat jij nu zo bang bent dat een meisje van 13 je pwnt en dat je daarvoor een naamtopic aan moet maken, oké. Maar dat zegt meer over jou dan over mij. Ben nu weg hier.![]()
Sja, jij maakt je er heel druk om tov een meisje van 13, beetje jammer eigenlijk...quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:13 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dit soort reacties zijn dus de dingen waaraan ik me zo erger.
Hard.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:12 schreef Moira. het volgende:
[..]
Kssjjt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad, ben je niet toevallig een man met je goede smaak![]()
![]()
quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:14 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat was een antwoordNu weet ik nog niks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do androids dream of electric sheep?![]()
Als je je er zo aan ergert, waarom lok je het dan uit?quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:13 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dit soort reacties zijn dus de dingen waaraan ik me zo erger.
Hard.
![]()
Kssst. Jij ging wegquote:Op woensdag 12 mei 2010 16:14 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Als je je er zo aan ergert, waarom lok je het dan uit?Do androids dream of electric sheep?![]()
Je was weg en toch nog even komen zeiken, kinderachtig gedraag je naar je leeftijd, o wacht dat doe je alquote:Op woensdag 12 mei 2010 16:14 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Als je je er zo aan ergert, waarom lok je het dan uit?
![]()
![]()
Omdat dit FOK! is.quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:14 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Als je je er zo aan ergert, waarom lok je het dan uit?
Vooral in ONZ en KLB gaat dat nou eenmaal zo
Fuck the EBU.![]()
quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:12 schreef Moira. het volgende:
[..]
Kssjjt.Je hebt gelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zie jij er ook zo uit TS?
Ah, dan vind ik het ook redelijk als ik in naam van alle autisten op FoK! een topic mag openen dat die HugoBaas die ene ziekte met twee k's mag krijgen, of mag dat dan weer niet?![]()
Leuk.quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:18 schreef charmed_angel het volgende:
Wij hebben Fairydust al geaccepteerd in XFANou ja de meeste dan
Leuk.quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:19 schreef charmed_angel het volgende:
Shit ik post door haar nu gewoon in ONZIN![]()
Maar dat is een X Factor subforumquote:Op woensdag 12 mei 2010 16:18 schreef charmed_angel het volgende:
Wij hebben Fairydust al geaccepteerd in XFANou ja de meeste dan
'nuf said.Fuck the EBU.![]()
* applaudiseertquote:Op woensdag 12 mei 2010 16:19 schreef charmed_angel het volgende:
Shit ik post door haar nu gewoon in ONZIN![]()
![]()
![]()
Ja eind mei afgelopen, dus mogen jullie haar weer adopterenquote:Op woensdag 12 mei 2010 16:20 schreef Moira. het volgende:
[..]
Maar dat is een X Factor subforum
'nuf said.
![]()
![]()
Heul niet. Fairydust heeft inderdaad een bolle kopquote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:22 schreef charmed_angel het volgende:
Vierde post al in ONZINMoet niet gekker worden
Fuck the EBU.![]()
quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja eind mei afgelopen, dus mogen jullie haar weer adopteren
Fuck the EBU.![]()
Erkenningquote:Op woensdag 12 mei 2010 16:21 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Heul niet. Fairydust heeft inderdaad een bolle kop
Fuck the EBU.![]()
we kunnen haar nog meeslapen naar de WK sc, daar gaan we eind mei in verder
En nu ben ik weg, en hele hand vol gepost in onzin![]()
![]()
Waar ga jij dan heen? En de anderen?quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja eind mei afgelopen, dus mogen jullie haar weer adopteren
![]()
![]()
WK sc, dus je mag wel mee hoorquote:Op woensdag 12 mei 2010 16:24 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Waar ga jij dan heen? En de anderen?
![]()
![]()
Ga nou weg dan!quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:24 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Waar ga jij dan heen? En de anderen?Fuck the EBU.![]()
Hoi fairydust, zin in fellatio?quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:24 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Waar ga jij dan heen? En de anderen?Do androids dream of electric sheep?![]()
quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:20 schreef Moira. het volgende:
[..]
Maar dat is een X Factor subforum
'nuf said.Ook daar hebben we naamtopics
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.![]()
quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:25 schreef charmed_angel het volgende:
Ik geloof dat ze geen afscheid kan nemen van jullie
Fuck the EBU.![]()
Deze foto is neit zo maar die chick in haar plaatje is wel lekker(wat zo snel te zien is), je moet even vergelijking materiaal posten dames, dan kiezen die heren wie er weg moet.quote:![]()
Een fellatio?quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:27 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Als ik een jongen was zou ik het leuk vinden er een te krijgen, maar helaasDo androids dream of electric sheep?![]()
quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:27 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Als ik een jongen was zou ik het leuk vinden er een te krijgen, maar helaas
TS moet trouwens werken
Später
Fuck the EBU.![]()
ik neem een verkade chocolaatjequote:Op woensdag 12 mei 2010 16:29 schreef iBenny het volgende:
Goed topic..![]()
nu ga ik ff popcorn eten, want ik heb honger
![]()
![]()
Ik mocht Fairydust uitwonen in ruil voor een snickers en / of barbie-plaatjes.
Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus is de as van het kwaad. een verbrand stukje Hitler.![]()
Goed topic trouwens.
Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus is de as van het kwaad. een verbrand stukje Hitler.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: