van kant?quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:05 schreef Fairydust het volgende:
Please, meisje. Ga naar de dichtbijzijndste visserswinkel, koop een rol visdraad en maak jezelf van kant.
quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:06 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dit soort dingen dusIk weet? Ik niet, dat bij jou nu de grootste fantasieën opspelen als je ook maar aan Barbies denkt is een ander verhaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je krijgt later in je opvoeding mee dat het niet erg netjes is om mensen dood te wensen. Maar je bent blijkbaar nog te jong daarvoor.quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:05 schreef Fairydust het volgende:
Please, meisje. Ga naar de dichtbijzijndste visserswinkel, koop een rol visdraad en maak jezelf van kant.
Wait.. whut?quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:07 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Ik weet? Ik niet, dat bij jou nu de grootste fantasieën opspelen als je ook maar aan Barbies denkt is een ander verhaal
Jouw schaamlippen zijn blijkbaar overgroeid, of horen die tegenwoordig op je enkels te hangen?quote:
Wat?quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:08 schreef RitseB het volgende:
[..]
Nou gewoon, onderbuik gevoel daar over van mijn kant uit
Ook al zo'n sterke!quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:08 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Jouw schaamlippen zijn blijkbaar overgroeid, of horen die tegenwoordig op je enkels te hangen?
quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:08 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Jouw schaamlippen zijn blijkbaar overgroeid, of horen die tegenwoordig op je enkels te hangen?
Oh, aha.quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:09 schreef RitseB het volgende:
[..]
Je weet wel, een beetje een zeurend gevoel en zo.
Ja best, maar ben je nou een kloonquote:Op woensdag 12 mei 2010 16:10 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh, aha.
Meld je dan maar gauw aan voor 't Zesde Zintuig
Qua leeftijd kon je wel eens gelijk hebben TS. Veel zit er niet bij inderdaad.quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:08 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Kssjjt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
pwndquote:Op woensdag 12 mei 2010 16:12 schreef Fairydust het volgende:
Weetje Moira, dat jij nu zo bang bent dat een meisje van 13 je pwnt en dat je daarvoor een naamtopic aan moet maken, oké. Maar dat zegt meer over jou dan over mij. Ben nu weg hier.
Dit soort reacties zijn dus de dingen waaraan ik me zo erger.quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:12 schreef Fairydust het volgende:
Weetje Moira, dat jij nu zo bang bent dat een meisje van 13 je pwnt en dat je daarvoor een naamtopic aan moet maken, oké. Maar dat zegt meer over jou dan over mij. Ben nu weg hier.
Dat was een antwoordquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
Doeg.quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:12 schreef Fairydust het volgende:
Sja, jij maakt je er heel druk om tov een meisje van 13, beetje jammer eigenlijk...quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:13 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dit soort reacties zijn dus de dingen waaraan ik me zo erger.
Je denkt dat je een stoere bash-comment maakt, maar eigenlijk faal je gewoon.
Hard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |