SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.![]()
Fairydust dusquote:
Newbie met een aangeboren afwijking, 'bagger'topics openen puur voor de aandacht, 13 jaar zijn en doen alsof je alles weet van de wereld en seks op het internet
Dat dit kan in Nederland
Fuck the EBU.![]()
Ik heb geen dikke lippenquote:Op woensdag 12 mei 2010 16:00 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Opbokken met die naamtopics, diklip.
Fuck the EBU.![]()
En wat doe je nu zelf dan?quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:01 schreef Moira. het volgende:
[..]
, 'bagger'topics openen puur voor de aandacht,![]()
Waar waren die meisjes toen ik 15 was?quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:01 schreef Moira. het volgende:
[..]
Fairydust dus
Newbie met een aangeboren afwijking, 'bagger'topics openen puur voor de aandacht, 13 jaar zijn en doen alsof je alles weet van de wereld en seks op het internet
Dat dit kan in Nederland
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Een baggertopic openen om mijn frustraties jegens 13 jarige aandachtshoertjes te uitenquote:
Fuck the EBU.![]()
Verstopt onder een steen.quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waar waren die meisjes toen ik 15 was?
Ik weet ook niet hoe ze daaronder vandaan zijn gekomen
Fuck the EBU.![]()
Rolf, ben jij dat?quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:02 schreef Smaland het volgende:
[..]
nee idd je hebt van die laffe hangers tussen je benen, uitgelebberde lipjes
Fuck the EBU.![]()
Please, meisje. Ga naar de dichtbijzijndste visserswinkel, koop een rol visdraad en maak jezelf van kant.![]()
![]()
Hoequote:Op woensdag 12 mei 2010 16:05 schreef Fairydust het volgende:
Please, meisje. Ga naar de dichtbijzijndste visserswinkel, koop een rol visdraad en maak jezelf van kant.
Do androids dream of electric sheep?![]()
Dit soort dingen dusquote:Op woensdag 12 mei 2010 16:05 schreef Fairydust het volgende:
Please, meisje. Ga naar de dichtbijzijndste visserswinkel, koop een rol visdraad en maak jezelf van kant.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.![]()
Zoals half fok!?quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:01 schreef Moira. het volgende:
[..]
Fairydust dus
doen alsof je alles weet van de wereld en seks op het internet
![]()
sterk!quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:05 schreef Fairydust het volgende:
Please, meisje. Ga naar de dichtbijzijndste visserswinkel, koop een rol visdraad en maak jezelf van kant.
![]()
quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:06 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dit soort dingen dus
[spoiler]Ga 's weg jij. Barbies enzo, jeweet[spoiler]
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: