Al had het een i7 was het nog niet zo goed als een iPhone.quote:
hahahaha apple jat bijna alles van andere fabrikanten. Kijk maar naar mac, wat een andere versie is van een linux kernelquote:Op maandag 24 februari 2014 18:04 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Al had het een i7 was het nog niet zo goed als een iPhone.
Android kan niet optimaal gebruik maken van de hardware iOS kan dat wel.
quote:Op maandag 24 februari 2014 18:05 schreef badschaap het volgende:
[..]
hahahaha apple jat bijna alles van andere fabrikanten. Kijk maar naar mac, wat een andere versie is van een linux kernel
en toch zijn ze een van de meest succesvolste bedrijven ter wereld.quote:Op maandag 24 februari 2014 18:05 schreef badschaap het volgende:
[..]
hahahaha apple jat bijna alles van andere fabrikanten. Kijk maar naar mac, wat een andere versie is van een linux kernel
Komt door mensen die alleen op design afgaan.quote:Op maandag 24 februari 2014 18:08 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
en toch zijn ze een van de meest succesvolste bedrijven ter wereld.
in kloksnelheid ja,quote:Op maandag 24 februari 2014 18:08 schreef badschaap het volgende:
En daarbij is een S4 sneller dan een izooi 5
Als dat zo snel gaat zou ik maar niet foto's van Benno L postenquote:Op maandag 24 februari 2014 18:08 schreef Ro-ald het volgende:
Waarom zie ik nu Iphone advertentie hier?
Of gewoon iets willen dat werkt, en niet iets dat het na een jaar al niet meer naar behoren doetquote:Op maandag 24 februari 2014 18:09 schreef badschaap het volgende:
[..]
Komt door mensen die alleen op design afgaan.
ja simpele zielen kunnen niet met android omgaan, dat is waarquote:Op maandag 24 februari 2014 18:09 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
in kloksnelheid ja,
in gebruikerservaring
heb beide maar doelde op pcquote:
ja kan heel gezellig zijnquote:Op maandag 24 februari 2014 17:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is die Iboot-hunt wat om te volgen?
En dat bepaal jij?quote:Op maandag 24 februari 2014 18:09 schreef OmgevallenFlat het volgende:
opflikkeren met voetbal in de topic je gaat maar naar VBL als je erover wil praten
quote:Op maandag 24 februari 2014 17:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zie er niet uit als Batman of Stan Lee.
Meer als Butterball.
[..]
Meh kutspel, puur pay to winquote:
Bedoelde meer voor de aanbiedingenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |