wauw doe even normaal mijn vader is bij mij weggegaan toen ik zwanger was hoor omg doe even normaalquote:
Zelf gemaakt, maar na te bestellen. Nog zeker 2 porties.quote:Op maandag 24 februari 2014 18:29 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nog niet, en waar kan ik je pasta bestellen?
Oh ik wist heul niet dat hij daar tussen stondquote:Op maandag 24 februari 2014 18:29 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Legendarische FOK! users/topics uit het verleden deel 2
quote:Op maandag 24 februari 2014 18:30 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wauw doe even normaal mijn vader is bij mij weggegaan toen ik zwanger was hoor omg doe even normaal
xx denise
Stuur maar doorquote:Op maandag 24 februari 2014 18:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zelf gemaakt, maar na te bestellen. Nog zeker 2 porties.
Ik mocht haar wel. Ze was best lief.quote:
Pijn hebben door verstandskiezenquote:Op maandag 24 februari 2014 18:32 schreef Littlerabbit het volgende:
KLB / Pijn bij het doorkomen van de 3e verstandskies
Ik kan mij dit nog wel herinneren. Wat heb ik toen om Moira haar pijn moeten lachen.
Hoe de neukquote:Op maandag 24 februari 2014 18:32 schreef Littlerabbit het volgende:
KLB / Pijn bij het doorkomen van de 3e verstandskies
Ik kan mij dit nog wel herinneren. Wat heb ik toen om Moira haar pijn moeten lachen.
Hoewel je het stalken vanzelfsprekend waard bent zit ik nu gewoon hier te klotenquote:Op maandag 24 februari 2014 18:33 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hoe de neuk
Waarom weet ik die shit niet meer
Inmiddels zijn ze er alle 4 al een jaartje uit, trouwens
LETMEINquote:
waar mine je dat danquote:Op maandag 24 februari 2014 18:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Altcoins (bitcoins shit)
[..]
Ik gebruik slechts m'n videokaartje in m'n PC. Die 5 euro extra per maand als ik 10 dagen lang zou minen.
Bij deze mag ik je niet meer. Adames zijn wil is wet als het stukje Limburgs paradijs wat hij is.quote:
Verschrikkelijkquote:Op maandag 24 februari 2014 18:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoewel je het stalken vanzelfsprekend waard bent zit ik nu gewoon hier te kloten
[ afbeelding ]
www.pandapool.infoquote:
quote:
Fairydust toch?quote:Op maandag 24 februari 2014 18:35 schreef Moira. het volgende:
[..]
VerschrikkelijkGelukkig weten jullie niet welke account ik hiervoor had
Dat was nog 10 tandjes erger
Pubers op FOK!
Ik was wel ouder dan 14 though.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop