Ja, dat wel. Ik heb een coach die om de zoveel tijd meekijkt, en de medewerkers die er rondlopen letten ook op je. Ik werd laatst ook gecorrigeerd, dus dat is wel fijn. Maar thanks, dan hou ik het voorlopig even bij de apparaten en maak als ik iets sterker ben wel de overstap naar los, eventueel met lege stangen inderdaad.quote:Op maandag 24 februari 2014 10:06 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Dat lijkt me dan wel goed, ja. Je weet zeker dat je de oefeningen goed uitvoert? Overigens is het geen schande om een oefening met een lege stang (bv) uit te voeren.
Die schrale plekken op je bovenbenen slaan op den duur toch op je humeur.quote:Op maandag 24 februari 2014 10:06 schreef Weissman het volgende:
[..]
Die zijn lekker gaan hardlopen met motorboompje en semteks
quote:
Het zijn geen anabolen, he?quote:Op wat voor manier is die andere effectiever? Ik hoef geen superspierbal te wordenTrain momenteel gewoon voor strak/mooi en vooral betere conditie.
nou anders wij welquote:Op maandag 24 februari 2014 10:07 schreef Keshet het volgende:
[..]
Ja. Echt wel. Ik ben er even stil van.
Vaselinequote:Op maandag 24 februari 2014 10:09 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Die schrale plekken op je bovenbenen slaan op den duur toch op je humeur.
Wel cafeïnevrij schatquote:Op maandag 24 februari 2014 10:16 schreef J0ycie88 het volgende:
Goeiemorgen!
Ik pak er een lekkere bak koffie bij! Goed begin van de dag dit
Je moet ook niet in spijkerbroek hardlopenquote:Op maandag 24 februari 2014 10:09 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Die schrale plekken op je bovenbenen slaan op den duur toch op je humeur.
Zeg, homie. Je bent al een paar posts bezig met de 'oh kijk mij die Viva-wijven belachelijk maken'-houding, maar echt gehapt wordt er niet. Voornamelijk omdat hier dus ook gewoon mensen zitten die heel serieus met hun lijf bezig zijn, en er net zo veel kennis en tijd in stoppen als jullie. Die vooroordelen zijn schattig hoor, maar het werkt niet echt. Give it up.quote:
nooooooooooooquote:Op maandag 24 februari 2014 09:52 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Dan openen wij wel een nieuw deel bij jullie. Gymmen met dikkerds.
Wat zij zegt.quote:Op maandag 24 februari 2014 10:23 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zeg, homie. Je bent al een paar posts bezig met de 'oh kijk mij die Viva-wijven belachelijk maken'-houding, maar echt gehapt wordt er niet. Voornamelijk omdat hier dus ook gewoon mensen zitten die heel serieus met hun lijf bezig zijn, en er net zo veel kennis en tijd in stoppen als jullie. Die vooroordelen zijn schattig hoor, maar het werkt niet echt. Give it up.
Solid info dit.quote:Op maandag 24 februari 2014 10:18 schreef Eleiko het volgende:
Nog enkele must-reads (IMHO):
http://www.schwarzenegger(...)s-Your-Gym-Must-Have
http://www.schwarzenegger(...)rent-worth-your-time
http://www.schwarzenegger(...)uild-a-sexy-physique
^^quote:Op maandag 24 februari 2014 10:23 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zeg, homie. Je bent al een paar posts bezig met de 'oh kijk mij die Viva-wijven belachelijk maken'-houding, maar echt gehapt wordt er niet. Voornamelijk omdat hier dus ook gewoon mensen zitten die heel serieus met hun lijf bezig zijn, en er net zo veel kennis en tijd in stoppen als jullie. Die vooroordelen zijn schattig hoor, maar het werkt niet echt. Give it up.
Hij heb wel gelijkquote:
Uch, mooi, kan ik die tyfus adductor/abductor uit m'n schema schrappen. Hij voelt compleet belachelijk en nutteloos, en je houdt er gekke spierpijn aan over.quote:Op maandag 24 februari 2014 10:18 schreef Eleiko het volgende:
Ik ben wel fan van de wallsitquote:Op maandag 24 februari 2014 10:27 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Uch, mooi, kan ik die tyfus adductor/abductor uit m'n schema schrappen. Hij voelt compleet belachelijk en nutteloos, en je houdt er gekke spierpijn aan over.
Bij stoeltafel aan de bbq lijkt me.quote:Op maandag 24 februari 2014 10:27 schreef Eleiko het volgende:
Goed: waar/wanneer gaat er een Gym/Dieet-topicmeet plaatsvinden?
eens.quote:Op maandag 24 februari 2014 10:18 schreef Eleiko het volgende:
Ik wil de posts van Eleiko nog even nuanceren. Ga gewoon zo snel mogelijk de free weights hitten. Je weet niet wat je meemaakt qua progressie en het is wetenschappelijk bewezen dat het 23,1x zo leuk is. Vraag me niet naar de bron. Niemand wordt gelukkig van een abductormachine met een Libelle op schoot. Grote tijdsverspilling imo.quote:Op maandag 24 februari 2014 10:27 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Uch, mooi, kan ik die tyfus adductor/abductor uit m'n schema schrappen. Hij voelt compleet belachelijk en nutteloos, en je houdt er gekke spierpijn aan over.
Ik stem voor in de gym.quote:Op maandag 24 februari 2014 10:27 schreef Eleiko het volgende:
Goed: waar/wanneer gaat er een Gym/Dieet-topicmeet plaatsvinden?
Hoi clumsy, mijn post is welgemeend, wellicht dat het anders overkwam maar dat terzijde.quote:Op maandag 24 februari 2014 10:23 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Spelfouten?! Waar?quote:Op maandag 24 februari 2014 10:33 schreef PaarsBeestje het volgende:
OP!![]()
![]()
Ik zeg houden! Met spelfouten en al!
- squatquote:Op maandag 24 februari 2014 10:32 schreef Qwea het volgende:
Ik zal morgen es een schema opstellen voor de free weights en die naar de fysio knallen. Voor mijn benen heb ik alle toestellen al op max.
Zal zo mijn dumbells es verhogen met 2kg.
Ok, serieus antwoord terug: netto zou je dan dus toch zeggen dat je juist cafeïne kan gebruiken?quote:Op maandag 24 februari 2014 10:33 schreef Montelly het volgende:
[..]
Hoi clumsy, mijn post is welgemeend, wellicht dat het anders overkwam maar dat terzijde.
Ondanks wat eerder vaak werd aangenomen bevat koffie geen vocht-afdrijvende bestanddelen, echter wel veel cafeïne. Cafeïne heeft zowel positieve als negatieve effecten op het gewicht:
Cafeïne verhoogt de cortisol spiegels.
Dit stress-hormoon verhoogt je alertheid en kan vetreserves in het lichaam vrij maken. Daarnaast heeft cortisol echter ook effect op de vetopslag rond de buik. Het hormoon kan er daardoor voor zorgen dat je een dikke buik krijgt.
Cafeïne verhoogt het metabolisme.
Een hoger metabolisme zorgt ervoor dat je meer calorieën verbrandt.
Cafeïne verhoogt de bloedsuikers.
Cafeïne na de maaltijd zorgt ervoor dat de bloedsuikers langer verhoogd blijven waardoor je minder snel hongerig wordt.
Maar er zijn best wat tegenstrijdigheden over cafeïne.quote:Op maandag 24 februari 2014 10:33 schreef Montelly het volgende:
[..]
Hoi clumsy, mijn post is welgemeend, wellicht dat het anders overkwam maar dat terzijde.
Ondanks wat eerder vaak werd aangenomen bevat koffie geen vocht-afdrijvende bestanddelen, echter wel veel cafeïne. Cafeïne heeft zowel positieve als negatieve effecten op het gewicht:
Cafeïne verhoogt de cortisol spiegels.
Dit stress-hormoon verhoogt je alertheid en kan vetreserves in het lichaam vrij maken. Daarnaast heeft cortisol echter ook effect op de vetopslag rond de buik. Het hormoon kan er daardoor voor zorgen dat je een dikke buik krijgt.
Cafeïne verhoogt het metabolisme.
Een hoger metabolisme zorgt ervoor dat je meer calorieën verbrandt.
Cafeïne verhoogt de bloedsuikers.
Cafeïne na de maaltijd zorgt ervoor dat de bloedsuikers langer verhoogd blijven waardoor je minder snel hongerig wordt.
Trol.quote:
Ik begrijp zojuist uit betrouwbare bron dat Snakey niet in de buurt is. E.e.a. zal dus later plaats moeten vinden,quote:Op maandag 24 februari 2014 09:43 schreef Keshet het volgende:
Dank voor de tips! Ik sport in Capelle trouwens.
Lol, zo makkelijk gaat dat niet. Reuma hiero. Dus het moet eerst langs de fysio. Daarnaast nog doscopathie, knie probs, ect. Dus als ik wil blijven trainen zonder pijn en zonder dat ik er weken uitlig gaat het eerst langs de fysio.quote:Op maandag 24 februari 2014 10:35 schreef Eleiko het volgende:
[..]
- squat
- lunges
- bench press
- flys
- deadlift
- bent over row
- shoulder press
- skull crushers
- bicep curl (EZ-barbell)
klaar.
Ja, natuurlijkquote:Op maandag 24 februari 2014 10:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik stem voor in de gym.
Hey DE? Ik wil binnenkort voor de funz bootcamp meedraaien bij je. Samen?
Den Helder is niet mijn beeld van een beetje centraal in NL.quote:Op maandag 24 februari 2014 10:40 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja, natuurlijkIk ben op dinsdag/donderdag/om de week op zondag, ik denk dat een zondag-training wel het leukste is momenteel. Daglicht
![]()
En mocht je het leuk vinden om te doen, ze zitten ook in den Helder met echt een onwijs goede trainer
In de gym hebben we onze eigen medische staf.quote:Op maandag 24 februari 2014 10:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Lol, zo makkelijk gaat dat niet. Reuma hiero. Dus het moet eerst langs de fysio. Daarnaast nog doscopathie, knie probs, ect. Dus als ik wil blijven trainen zonder pijn en zonder dat ik er weken uitlig gaat het eerst langs de fysio.
Ja maar ik sport al 4/5 x per week. Daar bootcamp naast dan ben ik echt dood. Ik ga je vd week contacten.quote:Op maandag 24 februari 2014 10:40 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja, natuurlijkIk ben op dinsdag/donderdag/om de week op zondag, ik denk dat een zondag-training wel het leukste is momenteel. Daglicht
![]()
En mocht je het leuk vinden om te doen, ze zitten ook in den Helder met echt een onwijs goede trainer
Ik zit 2x p/w te medisch fitnessen met 3 fysio's in mijn nek. Op maandag en donderdag (nu dus ook) en 2 a 3x per week bij Basic fit.quote:Op maandag 24 februari 2014 10:41 schreef Weissman het volgende:
[..]
In de gym hebben we onze eigen medische staf.
Tip van Flip: eerst 5-10 cario (opwarmen), dan KT, dan evt. nog cardio.quote:Op maandag 24 februari 2014 10:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja maar ik sport al 4/5 x per week. Daar bootcamp naast dan ben ik echt dood. Ik ga je vd week contacten.
Net 45 min cardio gedaan nu KT
Ja, logischquote:Op maandag 24 februari 2014 10:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja maar ik sport al 4/5 x per week. Daar bootcamp naast dan ben ik echt dood. Ik ga je vd week contacten.
Net 45 min cardio gedaan nu KT
Wat zij zegt ^^ Clumsyquote:Op maandag 24 februari 2014 10:23 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zaterdag weer dikke BBQ en dan naar de Tijdmachine, ga jij ook?quote:Op maandag 24 februari 2014 10:30 schreef fathank het volgende:
[..]
Bij stoeltafel aan de bbq lijkt me.
[..]
eens.
inb4 ik wil geen bodybuilder worden dus ik luister niet naar Arnie
Waarom niet? 1+1=3 toch, gebundelde krachten enzoquote:Op maandag 24 februari 2014 10:58 schreef Zeester het volgende:
Ik voel me opeens echt niet meer thuis in het dieetclub topic
Omdat ik vooralsnog een beetje allergisch ben voor sport, en bovendien ook helemaal niet zo ambieer om superstrak te worden. Maar primaquote:Op maandag 24 februari 2014 10:59 schreef Champy het volgende:
[..]
Waarom niet? 1+1=3 toch, gebundelde krachten enzo
Niet zo janken. Gewoon gezellig meeklessebessen.quote:Op maandag 24 februari 2014 10:58 schreef Zeester het volgende:
Ik bedoel dit niet jankerig, maar meer van 'dit zijn niet mijn onderwerpen'.quote:Op maandag 24 februari 2014 11:01 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Niet zo janken. Gewoon gezellig meeklessebessen.
Nooit gedacht dat ik het ooit eens met je zou zijnquote:Op maandag 24 februari 2014 11:01 schreef motorbloempje het volgende:
Niet zo janken. Gewoon gezellig meeklessebessen.
das gewoon om goed te praten dat je een lui varken bent imhoquote:Op maandag 24 februari 2014 11:03 schreef motorbloempje het volgende:
Allergisch zijn voor sport.. Dat snap ik nooit zo. Krijg je dan uitslag? Of gaat je luchtpijp er zelfs helemaal van dichtzitten als je met een sportschoen in aanraking komt?
^^quote:Op maandag 24 februari 2014 11:05 schreef fathank het volgende:
[..]
das gewoon om goed te praten dat je een lui varken bent imho
Raar he dat sommige zich minder thuis voelen in het topic nu.quote:Op maandag 24 februari 2014 11:05 schreef fathank het volgende:
[..]
Topic is zo vol. Dan is het wel weer leuk geweest.quote:Op maandag 24 februari 2014 10:58 schreef Zeester het volgende:
Ze is 30 kilo afgevallen man, doe relaxed.quote:Op maandag 24 februari 2014 11:05 schreef fathank het volgende:
[..]
OK; iets genuanceerder: gebrek aan discipline.quote:Op maandag 24 februari 2014 11:06 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Raar he dat sommige zich minder thuis voelen in het topic nu.
Ik ben zeker niet van plan me hier definitief te vestigen.quote:Op maandag 24 februari 2014 11:06 schreef Mylene het volgende:
[..]
Topic is zo vol. Dan is het wel weer leuk geweest.
Alleen zit hun topic in ONZ. Onz, brrrrquote:Op maandag 24 februari 2014 11:07 schreef Keshet het volgende:
Ik ben er wel blij mee eigenlijk, dat jullie nu meepraten. Maakt de stap naar jullie topic wat kleiner.
En ik denk ook serieus dat beide partijen van elkaar kunnen leren.
Discipline op het vlak van sporten.quote:Op maandag 24 februari 2014 11:07 schreef Eleiko het volgende:
[..]
OK; iets genuanceerder: gebrek aan discipline.
Is dit de vrouwelijk variant van jongens die zeggen dat ze niet ''te groot/te gespierd'' willen worden?quote:Op maandag 24 februari 2014 10:59 schreef Zeester het volgende:
Omdat ik vooralsnog een beetje allergisch ben voor sport, en bovendien ook helemaal niet zo ambieer om superstrak te worden. Maar prima
Klopt. En het BB topic is ook nog niet helemaal mijn ding als ik zie hoe daar gepost wordt. Maar ach, misschien kom ik zo nog eens uit OUD.quote:Op maandag 24 februari 2014 11:07 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Alleen zit hun topic in ONZ. Onz, brrrr
Ja ok, jij post in OUD, dan valt ONZ ook wel meequote:Op maandag 24 februari 2014 11:10 schreef Keshet het volgende:
[..]
Klopt. En het BB topic is ook nog niet helemaal mijn ding als ik zie hoe daar gepost wordt. Maar ach, misschien kom ik zo nog eens uit OUD.
Op zich eens. Maar ik ben wel benieuwd naar de achterliggende reden/oorzaak (conform Motorbloempje's post).quote:Op maandag 24 februari 2014 11:08 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Discipline op het vlak van sporten.
Maar waarom moet iedereen sporten?
Oke ik zou ook niet zonder kunnen maar het is niet alsof het verplicht is.
quote:Op maandag 24 februari 2014 09:53 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ja idd.
ik wil op 115kg BW een nieuw filmpje maken op m'n compounds, en een snelle flex![]()
![]()
![]()
en dan nog "flex" filmpje na m'n cut op hopelijk 10%
Is helemaal niet bedoelt als persoonlijke aanval hoor. Maar als ik iemand hoor zeggen "ik ben allergisch voor sport" gaan bij mij m'n nekharen overeind staan.quote:Op maandag 24 februari 2014 11:06 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ze is 30 kilo afgevallen man, doe relaxed.
quote:Op maandag 24 februari 2014 11:11 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja ok, jij post in OUD, dan valt ONZ ook wel mee![]()
![]()
* douche-eendje duikt weg voor keshet
quote:Op maandag 24 februari 2014 11:12 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Op zich eens. Maar ik ben wel benieuwd naar de achterliggende reden/oorzaak (conform Motorbloempje's post).
Overigens excuus voor sommige ongenuanceerde eacties: doordat ik hier normaal niet post ken ik de achtergrond van de vaste posters niet.
i know that feel sisquote:Op maandag 24 februari 2014 11:07 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Alleen zit hun topic in ONZ. Onz, brrrr
Tjeemig doe niet zo kleinzerigquote:Op maandag 24 februari 2014 11:13 schreef Sarabi het volgende:
[..]![]()
Misschien dan maar niet meteen gaan schelden.
Dat zegt ze toch niet. Om super strak te worden zal je misschien wel moeten sporten, maar als zij dat niet ambieert is het dus niet noodzakelijk om te sporten. Op kcal letten is dan genoeg.quote:Op maandag 24 februari 2014 11:09 schreef Weissman het volgende:
[..]
Is dit de vrouwelijk variant van jongens die zeggen dat ze niet ''te groot/te gespierd'' willen worden?
Alsof je van de 1 op de andere dag wakker wordt en superslankstrak of enorm gespierd bent
Dat is net zoiets als een werkloze die zegt dat hij niet wil gaan werken omdat hij bang is per ongeluk miljonair te worden ofzo
haah sure. zo veel mogelijk geintjes d'r in natuurlijkquote:Op maandag 24 februari 2014 11:12 schreef V1z0R het volgende:
[..]kun je d'r niet ook bloopers bij doen!?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er veel leuke mensen leren kennen en heb er nog steeds wel lol. Ik lees wel regelmatig mee in andere subfora maar meeposten komt er vaak niet van. Misschien is dit dan de dag dat ik dat toch maar eens ga doen.
A grand adventure has begun.
True.quote:Op maandag 24 februari 2014 11:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat zegt ze toch niet. Om super strak te worden zal je misschien wel moeten sporten, maar als zij dat niet ambieert is het dus niet noodzakelijk om te sporten. Op kcal letten is dan genoeg.
quote:Op maandag 24 februari 2014 11:17 schreef Keshet het volgende:
Ach weet je, als je kinderen hebt of zwanger bent is OUD echt een heel fijn stukje FOK!. Ik heb er veel kennis opgedaanDat geloof ik ook graagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er veel leuke mensen leren kennen en heb er nog steeds wel lol. Ik lees wel regelmatig mee in andere subfora maar meeposten komt er vaak niet van. Misschien is dit dan de dag dat ik dat toch maar eens ga doen.voor mij is het vooral nog een ver van mijn bed show.
quote:Op maandag 24 februari 2014 11:17 schreef Keshet het volgende:
Ach weet je, als je kinderen hebt of zwanger bent is OUD echt een heel fijn stukje FOK!. Ik heb er veel kennis opgedaan+1 respect. Lijkt me een pittige tijd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er veel leuke mensen leren kennen en heb er nog steeds wel lol. Ik lees wel regelmatig mee in andere subfora maar meeposten komt er vaak niet van. Misschien is dit dan de dag dat ik dat toch maar eens ga doen.
(ik heb zelf 2 gezonde kinderen).Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
Ja want stel voor dat je wat aan lichamelijke beweging gaat doen en uit je comfortzone moet komenquote:Op maandag 24 februari 2014 11:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat zegt ze toch niet. Om super strak te worden zal je misschien wel moeten sporten, maar als zij dat niet ambieert is het dus niet noodzakelijk om te sporten. Op kcal letten is dan genoeg.
O: 0,8 liter melk + 160g Brinta.quote:
Why?quote:Op maandag 24 februari 2014 11:19 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ja want stel voor dat je wat aan lichamelijke beweging gaat doen en uit je comfortzone moet komenthe horror...
Omdat het je helpt bij het afvallen?quote:Op maandag 24 februari 2014 11:20 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Why?
Omdat jij het zegt zal ze het nu wel gaan doen denk ik.
IIFYM icm multivitaminesquote:Op maandag 24 februari 2014 11:19 schreef J0ycie88 het volgende:
Hé, stiekem ben ik wel benieuwd hoe "de GYM" een eetschema voor zich ziet voor iemand die op een gezonde blijvende manier wilt afvallen. Nu jullie dit topic toch gekaapt hebben..
Wie weet hebben we er wat aan.
Kennelijk lukt het haar ook vrij goed zonder te sporten.quote:Op maandag 24 februari 2014 11:21 schreef Weissman het volgende:
[..]
Omdat het je helpt bij het afvallen?Want daar gaat het jullie toch om?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |