Short track is de andere stream.quote:
Weinig zwanenmeer overigens.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:26 schreef Nielsch het volgende:
blablablabla Sutter gedraag je eens niet als een klagende voetballer man
ok. Vandaar dat ze allemaal paasjes missen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:32 schreef maniack28 het volgende:
Ze doen maar wat? Gast, dit is hockey op het hoogste niveau. Alle andere potjes zijn vergelijken bij dit gehandicaptenhockey..
Dat komt omdat het niveau zo hoog is en het spel snel gaat. Zweden - Finland was niet verkeerd hoor, maar het tempo ligt hier echt een tandje hoger. Ik vind het nu al jammer dat dit niet de finale was, want als ik kijk naar de teams dan zijn dit m.i. de twee beste teams.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:38 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
ok. Vandaar dat ze allemaal paasjes missen.
We zullen zien hoe zondag Zweden Canada afslacht.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:42 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Dat komt omdat het niveau zo hoog is en het spel snel gaat. Zweden - Finland was niet verkeerd hoor, maar het tempo ligt hier echt een tandje hoger. Ik vind het nu al jammer dat dit niet de finale was, want als ik kijk naar de teams dan zijn dit m.i. de twee beste teams.
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:41 schreef Nober het volgende:
Eerste kwart was op Sporza, weet niet of ze de rest ook doen maar we gaan het zien.
Een ijshockeywedstrijd bestaat uit drie zogenaamde perioden van elk 20 minuten zuivere speeltijd.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:44 schreef Nielsch het volgende:
[..]
3 kwarten, moet kunnen. 4de kwart is het bier drinken na afloop...
weet ik toch...quote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:45 schreef Nober het volgende:
[..]
Een ijshockeywedstrijd bestaat uit drie zogenaamde perioden van elk 20 minuten zuivere speeltijd.
Maar je snapt kwarts, helft, enzovoorts heus wel.
Heerlijk om te kijken iigquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:09 schreef Gezicht het volgende:
Hoe lang werd er wel niet onophoudelijk gespeeld zojuist? Bijna tien minuten volgens mij.
De VS leek echt goed tot deze wedstrijd. Maar die glans is er wel vanaf. Canada doet wat het wil.quote:
waar kijken jullie?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:17 schreef beantherio het volgende:
[..]
De VS leek echt goed tot deze wedstrijd. Maar die glans is er wel vanaf. Canada doet wat het wil.
Idd , wat een bazenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:21 schreef Guard het volgende:
Die Canadese penalty kill is wel briljant
Het lijkt zo makkelijk als je ze bezig zietquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:22 schreef Saviola het volgende:
Ook niet gek als je PK bestaat uit de 2 beste verdedigers ter wereld, en de beste defensieve forward die er is.
Yup op Sporza zitten ze ook alweer bij het shorttracken..quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:32 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Samenvatting 1e periode waarschijnlijk, shorttrack begint zo weer volgens mij
Zo gek toch niet?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:35 schreef Guard het volgende:
[..]
Yup op Sporza zitten ze ook alweer bij het shorttracken..
Was samenvatting , effe shorttrack nu , en daarna weer verder met ice hockey.quote:
Nee hoor, is ook niet gek...quote:
Ik werd al weer bijna kwaadquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:36 schreef Altron het volgende:
[..]
Was samenvatting , effe shorttrack nu , en daarna weer verder met ice hockey.
Nog een paar keer de hockeyers er met een stick op laten rammen en ik ga shorttrack kijken.quote:
Idd wtf , had overigens opnieuw gestart moeten worden... maar goedquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik werd al weer bijna kwaadMaar dan dit maar even kijken.
Ik moest lachen, daar gaat hij onderuit![]()
Dan is er wel weer een andere zender ook live mag ik aannemen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:48 schreef Nober het volgende:
[..]
Eens kijken hoe hun het oplossen als ze om 20:00 eruit moeten, red button?
Heerlijk manquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:49 schreef emokid het volgende:
Wat een fucking drama dit.Ik heb echt niet 4 jaar gewacht om USA in de halve finale te zien stranden.
Ze hebben nog even.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:49 schreef emokid het volgende:
Wat een fucking drama dit.Ik heb echt niet 4 jaar gewacht om USA in de halve finale te zien stranden.
Canada B wint dit ookquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:57 schreef emokid het volgende:
Canada zit gewoon in de cycle nu. Alles gaat automatisch. De forecheck, backcheck, de rotatie achterin. VS kan alleen maar toekijken.
Nee, is gewoon live.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:59 schreef Guard het volgende:
De belg ook, en op nos nu samenvatting van 2e per
Niet de schuld van de Rabobank?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:01 schreef marimbondo het volgende:
Het ligt aan de pakken van de Amerikanen denk ik...
1-0 wedstrijd is ALTIJD spannendquote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:03 schreef beantherio het volgende:
Razend spannende halve finale? Naar welke wedstrijd zit te commentator te kijken?
Normaal gesproken wel, maar ik heb nu absoluut niet het gevoel dat het 1-1 gaat wordenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
1-0 wedstrijd is ALTIJD spannend
Hoelaat moet Nederland?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
1-0 wedstrijd is ALTIJD spannend
Niet hoe VS nu bezig is nee.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:06 schreef beantherio het volgende:
[..]
Normaal gesproken wel, maar ik heb nu absoluut niet het gevoel dat het 1-1 gaat worden
Nederland mag na afloop een paar shorttrackrondjes doen op het ijs en de finale is zondag om 13.00quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:06 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Hoelaat moet Nederland?
Wanneer is de finale?
Hoop importspelers.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:07 schreef alors het volgende:
Waarom is USA zo matig dan? Het is toch een grote sport daar?
Omdat Canada veel beter wasquote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:07 schreef alors het volgende:
Het is een grotere sport in Canadaquote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:07 schreef alors het volgende:
Canada is beter. USA 2e grootste.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:07 schreef alors het volgende:
In een paar staten maar, terwijl het in Canada de enige wintersport is voor de jeugdquote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:07 schreef alors het volgende:
Echtwel.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:09 schreef beantherio het volgende:
Ik geloof er geen zak van dat Zweden hier iets tegen in te brengen heeft
Die Canadezen sporen niet op hockeygebied, ken een Canadees die street hockey tournooien organiseert op parkeerplaatsen van malls e.d. komen belachelijk veel man op af...quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
In een paar staten maar, terwijl het in Canada de enige wintersport is voor de jeugd
Omdat de kerels geen waarde hechten aan hun tanden...quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:10 schreef Poison-Ivy het volgende:
Waarom hebben de vrouwen bij ijshockey een gehele gezichtbeschermer en de mannen alleen wat voor de ogen hangen?
Denk dat er in Nederland meer Nederlanders zijn die voetballen of het kunnen maar goed het is wel een extreem grote sport.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:10 schreef Guard het volgende:
[..]
Die Canadezen sporen niet op hockeygebied, ken een Canadees die street hockey tournooien organiseert op parkeerplaatsen van malls e.d. komen belachelijk veel man op af...
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:10 schreef Poison-Ivy het volgende:
Waarom hebben de vrouwen bij ijshockey een gehele gezichtbeschermer en de mannen alleen wat voor de ogen hangen?
Curling.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Beetje zoals voetbal bij ons maar dan zonder dat andere sporten er toe doen(als er ijs ligt)
Gewoon de verdienste van Canada , wat gewoon de betere ploeg is.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:15 schreef Salina het volgende:
USA zou op dit toernooi het best spelende team zijn en Canada zou onder kunnen presteren.
Vandaag was Canada gewoon beter en USA speelde zijn slechtste game waarschijnlijk.
Misschien wel ja. Ik heb niet alle games (live) gezien. En ze zouden het betere spelersmateriaal hebben tov de USA. Alleen speelden ze nog niet naar hun kunnen als ik de Amerikaanse nieuwssites moet geloven.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:15 schreef Altron het volgende:
[..]
Gewoon de verdienste van Canada , wat gewoon de betere ploeg is.
Curling beleeft anders ook weer haar 4-jaarlijkse piek...quote:
USA speelde inderdaad beter als Canada in de group fase , al kwam USA wel goed weg tegen Rusland.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:17 schreef Salina het volgende:
[..]
Misschien wel ja. Ik heb niet alle games (live) gezien. En ze zouden het betere spelersmateriaal hebben tov de USA. Alleen speelden ze nog niet naar hun kunnen als ik de Amerikaanse nieuwssites moet geloven.
Serieus? Als ze in de finale de boel ook zo gaan controleren dan lijkt het me dat ze met de vingers in de neus het goud pakken.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:15 schreef Salina het volgende:
USA zou op dit toernooi het best spelende team zijn en Canada zou onder kunnen presteren.
Vandaag was Canada gewoon beter en USA speelde zijn slechtste game waarschijnlijk.
Zweden is echt niet kansloos tegen Canada.
Ik zei het meer omdat Canada twee gouden plakken heeft behaald bij het Curling.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:17 schreef Guard het volgende:
[..]
Curling beleeft anders ook weer haar 4-jaarlijkse piek...
Allemaal mensen die denken wel even als curler in Korea terecht te komen in 2018
zouden de mannen dus ook eens moeten doen. Houden ze tenminste nog wat tanden overquote:
Welnee. Zweden is een hele andere tegenstander dan de VS.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:21 schreef beantherio het volgende:
[..]
Serieus? Als ze in de finale de boel ook zo gaan controleren dan lijkt het me dat ze met de vingers in de neus het goud pakken.
Ja het is Zweden. Maar Canada is nog gewoon Canada hoorquote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:23 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Welnee. Zweden is een hele andere tegenstander dan de VS.
Ach, ze kunnen best een paar gouden tanden betalen, vrouwenhockey betaalt wat minder goedquote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:22 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
zouden de mannen dus ook eens moeten doen. Houden ze tenminste nog wat tanden over
Yep. Minnesota, Wisconsin, Michigan, Massachusetts, Upstate New York, North Dakota. Dan heb je het zo'n beetje gehad.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
In een paar staten maar, terwijl het in Canada de enige wintersport is voor de jeugd
Er zijn er wel die bitjes in hebben heb ik gezienquote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:29 schreef Guard het volgende:
[..]
Ach, ze kunnen best een paar gouden tanden betalen, vrouwenhockey betaalt wat minder goed
Alleen in de Noordelijke staten? Echt? Dat wist ik niet.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:31 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Yep. Minnesota, Wisconsin, Michigan, Massachusetts, Upstate New York, North Dakota. Dan heb je het zo'n beetje gehad.
Check de bio's van Amerikaanse spelers maar, het gros komt uit die Noordelijke staten.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:33 schreef Salina het volgende:
[..]
Alleen in de Noordelijke staten? Echt? Dat wist ik niet.
Maar als je de teams ziet en waar die spelen, lijkt het toch alsof de sport populair is in de hele USA.
Bitje is nog erger volgens mij, dan kun je met een beetje pech ineens een boel tanden kwijtrakenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:33 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Er zijn er wel die bitjes in hebben heb ik gezien
Het is echt wel meer dan dat. In heel New England en het noordoosten van de VS is hockey populair, zeker de college teams. In staten als Ohio, Illinois, Pennsylvania etc gaat het ook in stijgende lijn. En het klinkt misschien gek, maar ook in California zijn er steeds meer (jeugd)hockey programma's. Zie je ook goed terug in de draft, dat er meer en meer jongens uit Cali gedraft worden. En in de nationale jeugdselectie zitten spelers uit Arizona, Colorado, Missouri, Texas..quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:31 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Yep. Minnesota, Wisconsin, Michigan, Massachusetts, Upstate New York, North Dakota. Dan heb je het zo'n beetje gehad.
Njah, ik noemde slechts een paar koude staten voor de beeldvorming. Maar toch wel voornamelijk staten die aan de film Fargo doen denken, natuurlijk.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:42 schreef Saviola het volgende:
[..]
Het is echt wel meer dan dat. In heel New England en het noordoosten van de VS is hockey populair, zeker de college teams. In staten als Ohio, Illinois, Pennsylvania etc gaat het ook in stijgende lijn. En het klinkt misschien gek, maar ook in California zijn er steeds meer (jeugd)hockey programma's. Zie je ook goed terug in de draft, dat er meer en meer jongens uit Cali gedraft worden. En in de nationale jeugdselectie zitten spelers uit Arizona, Colorado, Missouri, Texas..
Bitje is er ook voor dat je niet stikt in je tong als je bewusteloos raakt, tenminste bij rugby dan...quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:35 schreef Guard het volgende:
[..]
Bitje is nog erger volgens mij, dan kun je met een beetje pech ineens een boel tanden kwijtraken
Oh ja Rugbyquote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:59 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Bitje is er ook voor dat je niet stikt in je tong als je bewusteloos raakt, tenminste bij rugby dan...
Halfpenny best kicker in the worldquote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:07 schreef Guard het volgende:
[..]
Oh ja Rugby
* Guard zapt net op tijd naar de Beeb
Ha wow, dat had ik wel willen horen.. Hmm, dat verandert de zaak aanzienlijk!quote:Op zaterdag 22 februari 2014 11:02 schreef Karina het volgende:
Het commentaar van Grueter op de stream gisteren was wel lekker sarcastisch (Ik weet niet of het op tv ook te horen was): 'bedankt jongens dat we er nog 5 minuten live in mochten'.
Ik vond het bij de finale van de vrouwen ook al zo vaag. Dat was tijdens de reguliere uitzending met Henry en Erben. Ik zat daar op te wachten, maar ze lieten alleen even de laatste 10 seconden zien. Nou, wat een spanning.:')quote:Op zaterdag 22 februari 2014 11:02 schreef Karina het volgende:
Het commentaar van Grueter op de stream gisteren was wel lekker sarcastisch (Ik weet niet of het op tv ook te horen was): 'bedankt jongens dat we er nog 5 minuten live in mochten'.
En bij de medaille ceremonie ging de stream gewoon uit...quote:Op zaterdag 22 februari 2014 12:27 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik vond het bij de finale van de vrouwen ook al zo vaag. Dat was tijdens de reguliere uitzending met Henry en Erben. Ik zat daar op te wachten, maar ze lieten alleen even de laatste 10 seconden zien. Nou, wat een spanning.:')
Mag uitgaan van wel, heeft 4 wedstrijden gespeeld...quote:Op zaterdag 22 februari 2014 10:56 schreef Leatherface het volgende:
Weet iemand trouwens of Tavares gewoon zijn medaille krijgt?
Dat verklaard ook wel, waarom Grueter direct reageerde op de tweet van Hendriks dat hij alles commentator niet verantwoordelijk is voor het uitzendschema.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 11:02 schreef Karina het volgende:
quote:
Idd.quote:
Dat viel best mee hoor. Was best wel realistisch en gelaten.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:36 schreef Iwanius het volgende:
Zit nog te wachten op de NBC verslaggeving op YouTube toen team USA werd uitgeschakeld door team Canada.En dan met name de laatste 15 seconden.![]()
...quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:49 schreef superniger het volgende:
Heerlijk om te zien hoe USA werd afgeslacht.
lolwut? hoe is dat überhaupt mogelijk?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:19 schreef emokid het volgende:
Fucking bullshit dat er morgen VIER Canadese scheidsrechters zijn in de wedstrijd.
Ja, dat denk ik ook, maar zou het tof vinden als Zweden wint.quote:Op zondag 23 februari 2014 11:37 schreef beantherio het volgende:
Nou, dit wordt een makkie voor Canada
Denk dat het nog tegen gaat vallen voor Canada, maar vrees het ergste.quote:Op zondag 23 februari 2014 11:37 schreef beantherio het volgende:
Nou, dit wordt een makkie voor Canada
Het is gewoon niet populair genoeg. Alles gaat naar het voetbal. Wel vreemd opzich met het schaatsen van de Nederlanders.quote:Op zondag 23 februari 2014 12:58 schreef Uccie het volgende:
Zo jammer dat er weinig tot geen geld in NLs ijshockey wordt gestoken
Is een vicieuze cirkel, niet populair --> minder geld --> minder aandacht ---> minder populair.quote:Op zondag 23 februari 2014 12:59 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Het is gewoon niet populair genoeg. Alles gaat naar het voetbal. Wel vreemd opzich met het schaatsen van de Nederlanders.
Er is geen schaatsen meer he!quote:Op zondag 23 februari 2014 13:02 schreef TheVulture het volgende:
Dit vind ik dus ook zo sneu... 14 dagen het ijshockey zowat in de kantlijn duwen als NOS en er nu een voorbeschouwing aan wagen
Het is vooral ook opvoeding en cultuur. In Nederland krijg je met vrieskou noren onder je poten en in de scandi's krijg je ijshockeyschaatsen en een stick in je poten.quote:Op zondag 23 februari 2014 13:01 schreef Uccie het volgende:
[..]
Is een vicieuze cirkel, niet populair --> minder geld --> minder aandacht ---> minder populair.
Zo krijg je elke sport failliet.
Dat is het ook.quote:
Elke OS zo. Kwestie van beschikbare tijd en keuzes.quote:Op zondag 23 februari 2014 13:02 schreef TheVulture het volgende:
Dit vind ik dus ook zo sneu... 14 dagen het ijshockey zowat in de kantlijn duwen als NOS en er nu een voorbeschouwing aan wagen
Dat is ook wel zo, maar volgens mij zijn er aardig wat ijshockey teams in NL dus het animo is er wel.quote:Op zondag 23 februari 2014 13:03 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Het is vooral ook opvoeding en cultuur. In Nederland krijg je met vrieskou noren onder je poten en in de scandi's krijg je ijshockeyschaatsen en een stick in je poten.
Maar je had de opendeuren van Erben's voorbeschouwing toch niet willen missen, elke schaatswedstrijd 3 kwartier langquote:Op zondag 23 februari 2014 13:02 schreef TheVulture het volgende:
Er is hier zelfs een lokale club.quote:Op zondag 23 februari 2014 13:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat is ook wel zo, maar volgens mij zijn er aardig wat ijshockey teams in NL dus het animo is er wel.
Wat stond er dan?quote:Op zondag 23 februari 2014 13:08 schreef Nober het volgende:
Good morning Canada staat daar.
GrueterDe commentator voor blinden.
BBC.quote:Op zondag 23 februari 2014 13:08 schreef Nober het volgende:
Good morning Canada staat daar.
GrueterDe commentator voor blinden.
Dat is het ook.quote:Op zondag 23 februari 2014 13:12 schreef marcodej het volgende:
Als ik naar een wedstrijd met Zweden kijk, ben ik eigenlijk altijd voor de Zweedse deelnemer. Het lijkt me gewoon een tof land, met frisse, blonde, leuke mensen.
Dat heb ik ook. Ik heb drie jaar in Canada gewoond en vind het een uitermate sympathiek land, maar vandaag ben ik toch echt voor Zweden.quote:Op zondag 23 februari 2014 13:12 schreef marcodej het volgende:
Als ik naar een wedstrijd met Zweden kijk, ben ik eigenlijk altijd voor de Zweedse deelnemer. Het lijkt me gewoon een tof land.
Meer kijken, dan weet je waar die heengaat.quote:Op zondag 23 februari 2014 13:14 schreef marcodej het volgende:
Ik wil ijshockey echt heel graag leuk vinden, maar het grote probleem blijft toch dat je 90% van de tijd de puck niet ziet.
Een ander camerastandpunt zou al veel helpen denk ik.quote:Op zondag 23 februari 2014 13:15 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Meer kijken, dan weet je waar die heengaat.
Ander punt wordt veels te chaotisch.quote:Op zondag 23 februari 2014 13:16 schreef marcodej het volgende:
[..]
Een ander camerastandpunt zou al veel helpen denk ik.
Onbegrijpelijk dat ze nog steeds geen manier hebben gevonden om de sport beter in beeld te krijgen.
Een camera in de puck zou briljant zijnquote:Op zondag 23 februari 2014 13:16 schreef marcodej het volgende:
[..]
Een ander camerastandpunt zou al veel helpen denk ik.
Onbegrijpelijk dat ze nog steeds geen manier hebben gevonden om de sport beter in beeld te krijgen.
Sinds deze week een 40' hd tv. Hiervoor zo'n tank van slechts 27' en matige beeldkwaliteit. Ik kan ineens ijshockey volgen.quote:Op zondag 23 februari 2014 13:15 schreef Igen het volgende:
Het is niet echt een geschikte sport voor slechte kwaliteit streams nee.
quote:Op zondag 23 februari 2014 13:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Een camera in de puck zou briljant zijn
Ik doe met je mee, uit loyaliteit naar 2 canadese vriendinnenquote:Op zondag 23 februari 2014 13:17 schreef Cliffy het volgende:
Ben ik de enige hier die voor Canada is?
Vast niet.quote:Op zondag 23 februari 2014 13:17 schreef Cliffy het volgende:
Neequote:Op zondag 23 februari 2014 13:17 schreef Cliffy het volgende:
Gewoon een GoPro als puck gebruiken.quote:Op zondag 23 februari 2014 13:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dan ben je misselijk na 10 minutenquote:Op zondag 23 februari 2014 13:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
je moet ook je ogen open doen tijdens het kijken.quote:Op zondag 23 februari 2014 13:14 schreef marcodej het volgende:
Ik wil ijshockey echt heel graag leuk vinden, maar het grote probleem blijft toch dat je 90% van de tijd de puck niet ziet.
Zou een standpunt meer (of zelfs recht) van boven en iets dichterbij niet helpen?quote:Op zondag 23 februari 2014 13:17 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ander punt wordt veels te chaotisch.
Valt wel mee.quote:Op zondag 23 februari 2014 13:14 schreef marcodej het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |