Was samenvatting , effe shorttrack nu , en daarna weer verder met ice hockey.quote:
Nee hoor, is ook niet gek...quote:
Ik werd al weer bijna kwaadquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:36 schreef Altron het volgende:
[..]
Was samenvatting , effe shorttrack nu , en daarna weer verder met ice hockey.
Nog een paar keer de hockeyers er met een stick op laten rammen en ik ga shorttrack kijken.quote:
Idd wtf , had overigens opnieuw gestart moeten worden... maar goedquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik werd al weer bijna kwaadMaar dan dit maar even kijken.
Ik moest lachen, daar gaat hij onderuit![]()
Dan is er wel weer een andere zender ook live mag ik aannemen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:48 schreef Nober het volgende:
[..]
Eens kijken hoe hun het oplossen als ze om 20:00 eruit moeten, red button?
Heerlijk manquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:49 schreef emokid het volgende:
Wat een fucking drama dit.Ik heb echt niet 4 jaar gewacht om USA in de halve finale te zien stranden.
Ze hebben nog even.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:49 schreef emokid het volgende:
Wat een fucking drama dit.Ik heb echt niet 4 jaar gewacht om USA in de halve finale te zien stranden.
Canada B wint dit ookquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:57 schreef emokid het volgende:
Canada zit gewoon in de cycle nu. Alles gaat automatisch. De forecheck, backcheck, de rotatie achterin. VS kan alleen maar toekijken.
Nee, is gewoon live.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:59 schreef Guard het volgende:
De belg ook, en op nos nu samenvatting van 2e per
Niet de schuld van de Rabobank?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:01 schreef marimbondo het volgende:
Het ligt aan de pakken van de Amerikanen denk ik...
1-0 wedstrijd is ALTIJD spannendquote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:03 schreef beantherio het volgende:
Razend spannende halve finale? Naar welke wedstrijd zit te commentator te kijken?
Normaal gesproken wel, maar ik heb nu absoluut niet het gevoel dat het 1-1 gaat wordenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
1-0 wedstrijd is ALTIJD spannend
Hoelaat moet Nederland?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
1-0 wedstrijd is ALTIJD spannend
Niet hoe VS nu bezig is nee.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:06 schreef beantherio het volgende:
[..]
Normaal gesproken wel, maar ik heb nu absoluut niet het gevoel dat het 1-1 gaat worden
Nederland mag na afloop een paar shorttrackrondjes doen op het ijs en de finale is zondag om 13.00quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:06 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Hoelaat moet Nederland?
Wanneer is de finale?
Hoop importspelers.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:07 schreef alors het volgende:
Waarom is USA zo matig dan? Het is toch een grote sport daar?
Omdat Canada veel beter wasquote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:07 schreef alors het volgende:
Het is een grotere sport in Canadaquote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:07 schreef alors het volgende:
Canada is beter. USA 2e grootste.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:07 schreef alors het volgende:
In een paar staten maar, terwijl het in Canada de enige wintersport is voor de jeugdquote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:07 schreef alors het volgende:
Echtwel.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:09 schreef beantherio het volgende:
Ik geloof er geen zak van dat Zweden hier iets tegen in te brengen heeft
Die Canadezen sporen niet op hockeygebied, ken een Canadees die street hockey tournooien organiseert op parkeerplaatsen van malls e.d. komen belachelijk veel man op af...quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
In een paar staten maar, terwijl het in Canada de enige wintersport is voor de jeugd
Omdat de kerels geen waarde hechten aan hun tanden...quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:10 schreef Poison-Ivy het volgende:
Waarom hebben de vrouwen bij ijshockey een gehele gezichtbeschermer en de mannen alleen wat voor de ogen hangen?
Denk dat er in Nederland meer Nederlanders zijn die voetballen of het kunnen maar goed het is wel een extreem grote sport.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:10 schreef Guard het volgende:
[..]
Die Canadezen sporen niet op hockeygebied, ken een Canadees die street hockey tournooien organiseert op parkeerplaatsen van malls e.d. komen belachelijk veel man op af...
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:10 schreef Poison-Ivy het volgende:
Waarom hebben de vrouwen bij ijshockey een gehele gezichtbeschermer en de mannen alleen wat voor de ogen hangen?
Curling.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Beetje zoals voetbal bij ons maar dan zonder dat andere sporten er toe doen(als er ijs ligt)
Gewoon de verdienste van Canada , wat gewoon de betere ploeg is.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:15 schreef Salina het volgende:
USA zou op dit toernooi het best spelende team zijn en Canada zou onder kunnen presteren.
Vandaag was Canada gewoon beter en USA speelde zijn slechtste game waarschijnlijk.
Misschien wel ja. Ik heb niet alle games (live) gezien. En ze zouden het betere spelersmateriaal hebben tov de USA. Alleen speelden ze nog niet naar hun kunnen als ik de Amerikaanse nieuwssites moet geloven.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:15 schreef Altron het volgende:
[..]
Gewoon de verdienste van Canada , wat gewoon de betere ploeg is.
Curling beleeft anders ook weer haar 4-jaarlijkse piek...quote:
USA speelde inderdaad beter als Canada in de group fase , al kwam USA wel goed weg tegen Rusland.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:17 schreef Salina het volgende:
[..]
Misschien wel ja. Ik heb niet alle games (live) gezien. En ze zouden het betere spelersmateriaal hebben tov de USA. Alleen speelden ze nog niet naar hun kunnen als ik de Amerikaanse nieuwssites moet geloven.
Serieus? Als ze in de finale de boel ook zo gaan controleren dan lijkt het me dat ze met de vingers in de neus het goud pakken.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:15 schreef Salina het volgende:
USA zou op dit toernooi het best spelende team zijn en Canada zou onder kunnen presteren.
Vandaag was Canada gewoon beter en USA speelde zijn slechtste game waarschijnlijk.
Zweden is echt niet kansloos tegen Canada.
Ik zei het meer omdat Canada twee gouden plakken heeft behaald bij het Curling.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:17 schreef Guard het volgende:
[..]
Curling beleeft anders ook weer haar 4-jaarlijkse piek...
Allemaal mensen die denken wel even als curler in Korea terecht te komen in 2018
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |