...quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:49 schreef superniger het volgende:
Heerlijk om te zien hoe USA werd afgeslacht.
lolwut? hoe is dat überhaupt mogelijk?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:19 schreef emokid het volgende:
Fucking bullshit dat er morgen VIER Canadese scheidsrechters zijn in de wedstrijd.
Ja, dat denk ik ook, maar zou het tof vinden als Zweden wint.quote:Op zondag 23 februari 2014 11:37 schreef beantherio het volgende:
Nou, dit wordt een makkie voor Canada
Denk dat het nog tegen gaat vallen voor Canada, maar vrees het ergste.quote:Op zondag 23 februari 2014 11:37 schreef beantherio het volgende:
Nou, dit wordt een makkie voor Canada
Het is gewoon niet populair genoeg. Alles gaat naar het voetbal. Wel vreemd opzich met het schaatsen van de Nederlanders.quote:Op zondag 23 februari 2014 12:58 schreef Uccie het volgende:
Zo jammer dat er weinig tot geen geld in NLs ijshockey wordt gestoken
Is een vicieuze cirkel, niet populair --> minder geld --> minder aandacht ---> minder populair.quote:Op zondag 23 februari 2014 12:59 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Het is gewoon niet populair genoeg. Alles gaat naar het voetbal. Wel vreemd opzich met het schaatsen van de Nederlanders.
Er is geen schaatsen meer he!quote:Op zondag 23 februari 2014 13:02 schreef TheVulture het volgende:
Dit vind ik dus ook zo sneu... 14 dagen het ijshockey zowat in de kantlijn duwen als NOS en er nu een voorbeschouwing aan wagen
Het is vooral ook opvoeding en cultuur. In Nederland krijg je met vrieskou noren onder je poten en in de scandi's krijg je ijshockeyschaatsen en een stick in je poten.quote:Op zondag 23 februari 2014 13:01 schreef Uccie het volgende:
[..]
Is een vicieuze cirkel, niet populair --> minder geld --> minder aandacht ---> minder populair.
Zo krijg je elke sport failliet.
Dat is het ook.quote:
Elke OS zo. Kwestie van beschikbare tijd en keuzes.quote:Op zondag 23 februari 2014 13:02 schreef TheVulture het volgende:
Dit vind ik dus ook zo sneu... 14 dagen het ijshockey zowat in de kantlijn duwen als NOS en er nu een voorbeschouwing aan wagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |