Meer kijken, dan weet je waar die heengaat.quote:Op zondag 23 februari 2014 13:14 schreef marcodej het volgende:
Ik wil ijshockey echt heel graag leuk vinden, maar het grote probleem blijft toch dat je 90% van de tijd de puck niet ziet.
Een ander camerastandpunt zou al veel helpen denk ik.quote:Op zondag 23 februari 2014 13:15 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Meer kijken, dan weet je waar die heengaat.
Ander punt wordt veels te chaotisch.quote:Op zondag 23 februari 2014 13:16 schreef marcodej het volgende:
[..]
Een ander camerastandpunt zou al veel helpen denk ik.
Onbegrijpelijk dat ze nog steeds geen manier hebben gevonden om de sport beter in beeld te krijgen.
Een camera in de puck zou briljant zijnquote:Op zondag 23 februari 2014 13:16 schreef marcodej het volgende:
[..]
Een ander camerastandpunt zou al veel helpen denk ik.
Onbegrijpelijk dat ze nog steeds geen manier hebben gevonden om de sport beter in beeld te krijgen.
Sinds deze week een 40' hd tv. Hiervoor zo'n tank van slechts 27' en matige beeldkwaliteit. Ik kan ineens ijshockey volgen.quote:Op zondag 23 februari 2014 13:15 schreef Igen het volgende:
Het is niet echt een geschikte sport voor slechte kwaliteit streams nee.
quote:Op zondag 23 februari 2014 13:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Een camera in de puck zou briljant zijn
Ik doe met je mee, uit loyaliteit naar 2 canadese vriendinnenquote:Op zondag 23 februari 2014 13:17 schreef Cliffy het volgende:
Ben ik de enige hier die voor Canada is?
Vast niet.quote:Op zondag 23 februari 2014 13:17 schreef Cliffy het volgende:
Neequote:Op zondag 23 februari 2014 13:17 schreef Cliffy het volgende:
Gewoon een GoPro als puck gebruiken.quote:Op zondag 23 februari 2014 13:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dan ben je misselijk na 10 minutenquote:Op zondag 23 februari 2014 13:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
je moet ook je ogen open doen tijdens het kijken.quote:Op zondag 23 februari 2014 13:14 schreef marcodej het volgende:
Ik wil ijshockey echt heel graag leuk vinden, maar het grote probleem blijft toch dat je 90% van de tijd de puck niet ziet.
Zou een standpunt meer (of zelfs recht) van boven en iets dichterbij niet helpen?quote:Op zondag 23 februari 2014 13:17 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ander punt wordt veels te chaotisch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |