Short track is de andere stream.quote:
Weinig zwanenmeer overigens.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:26 schreef Nielsch het volgende:
blablablabla Sutter gedraag je eens niet als een klagende voetballer man
ok. Vandaar dat ze allemaal paasjes missen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:32 schreef maniack28 het volgende:
Ze doen maar wat? Gast, dit is hockey op het hoogste niveau. Alle andere potjes zijn vergelijken bij dit gehandicaptenhockey..
Dat komt omdat het niveau zo hoog is en het spel snel gaat. Zweden - Finland was niet verkeerd hoor, maar het tempo ligt hier echt een tandje hoger. Ik vind het nu al jammer dat dit niet de finale was, want als ik kijk naar de teams dan zijn dit m.i. de twee beste teams.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:38 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
ok. Vandaar dat ze allemaal paasjes missen.
We zullen zien hoe zondag Zweden Canada afslacht.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:42 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Dat komt omdat het niveau zo hoog is en het spel snel gaat. Zweden - Finland was niet verkeerd hoor, maar het tempo ligt hier echt een tandje hoger. Ik vind het nu al jammer dat dit niet de finale was, want als ik kijk naar de teams dan zijn dit m.i. de twee beste teams.
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:41 schreef Nober het volgende:
Eerste kwart was op Sporza, weet niet of ze de rest ook doen maar we gaan het zien.
Een ijshockeywedstrijd bestaat uit drie zogenaamde perioden van elk 20 minuten zuivere speeltijd.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:44 schreef Nielsch het volgende:
[..]
3 kwarten, moet kunnen. 4de kwart is het bier drinken na afloop...
weet ik toch...quote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:45 schreef Nober het volgende:
[..]
Een ijshockeywedstrijd bestaat uit drie zogenaamde perioden van elk 20 minuten zuivere speeltijd.
Maar je snapt kwarts, helft, enzovoorts heus wel.
Heerlijk om te kijken iigquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:09 schreef Gezicht het volgende:
Hoe lang werd er wel niet onophoudelijk gespeeld zojuist? Bijna tien minuten volgens mij.
De VS leek echt goed tot deze wedstrijd. Maar die glans is er wel vanaf. Canada doet wat het wil.quote:
waar kijken jullie?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:17 schreef beantherio het volgende:
[..]
De VS leek echt goed tot deze wedstrijd. Maar die glans is er wel vanaf. Canada doet wat het wil.
Idd , wat een bazenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:21 schreef Guard het volgende:
Die Canadese penalty kill is wel briljant
Het lijkt zo makkelijk als je ze bezig zietquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:22 schreef Saviola het volgende:
Ook niet gek als je PK bestaat uit de 2 beste verdedigers ter wereld, en de beste defensieve forward die er is.
Yup op Sporza zitten ze ook alweer bij het shorttracken..quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:32 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Samenvatting 1e periode waarschijnlijk, shorttrack begint zo weer volgens mij
Zo gek toch niet?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:35 schreef Guard het volgende:
[..]
Yup op Sporza zitten ze ook alweer bij het shorttracken..
Was samenvatting , effe shorttrack nu , en daarna weer verder met ice hockey.quote:
Nee hoor, is ook niet gek...quote:
Ik werd al weer bijna kwaadquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:36 schreef Altron het volgende:
[..]
Was samenvatting , effe shorttrack nu , en daarna weer verder met ice hockey.
Nog een paar keer de hockeyers er met een stick op laten rammen en ik ga shorttrack kijken.quote:
Idd wtf , had overigens opnieuw gestart moeten worden... maar goedquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik werd al weer bijna kwaadMaar dan dit maar even kijken.
Ik moest lachen, daar gaat hij onderuit![]()
Dan is er wel weer een andere zender ook live mag ik aannemen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:48 schreef Nober het volgende:
[..]
Eens kijken hoe hun het oplossen als ze om 20:00 eruit moeten, red button?
Heerlijk manquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:49 schreef emokid het volgende:
Wat een fucking drama dit.Ik heb echt niet 4 jaar gewacht om USA in de halve finale te zien stranden.
Ze hebben nog even.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:49 schreef emokid het volgende:
Wat een fucking drama dit.Ik heb echt niet 4 jaar gewacht om USA in de halve finale te zien stranden.
Canada B wint dit ookquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:57 schreef emokid het volgende:
Canada zit gewoon in de cycle nu. Alles gaat automatisch. De forecheck, backcheck, de rotatie achterin. VS kan alleen maar toekijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |