Dat is het ook.quote:
Elke OS zo. Kwestie van beschikbare tijd en keuzes.quote:Op zondag 23 februari 2014 13:02 schreef TheVulture het volgende:
Dit vind ik dus ook zo sneu... 14 dagen het ijshockey zowat in de kantlijn duwen als NOS en er nu een voorbeschouwing aan wagen
Dat is ook wel zo, maar volgens mij zijn er aardig wat ijshockey teams in NL dus het animo is er wel.quote:Op zondag 23 februari 2014 13:03 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Het is vooral ook opvoeding en cultuur. In Nederland krijg je met vrieskou noren onder je poten en in de scandi's krijg je ijshockeyschaatsen en een stick in je poten.
Maar je had de opendeuren van Erben's voorbeschouwing toch niet willen missen, elke schaatswedstrijd 3 kwartier langquote:Op zondag 23 februari 2014 13:02 schreef TheVulture het volgende:
Dit vind ik dus ook zo sneu... 14 dagen het ijshockey zowat in de kantlijn duwen als NOS en er nu een voorbeschouwing aan wagen
Er is hier zelfs een lokale club.quote:Op zondag 23 februari 2014 13:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat is ook wel zo, maar volgens mij zijn er aardig wat ijshockey teams in NL dus het animo is er wel.
Wat stond er dan?quote:Op zondag 23 februari 2014 13:08 schreef Nober het volgende:
Good morning Canada staat daar.
GrueterDe commentator voor blinden.
BBC.quote:Op zondag 23 februari 2014 13:08 schreef Nober het volgende:
Good morning Canada staat daar.
GrueterDe commentator voor blinden.
Dat is het ook.quote:Op zondag 23 februari 2014 13:12 schreef marcodej het volgende:
Als ik naar een wedstrijd met Zweden kijk, ben ik eigenlijk altijd voor de Zweedse deelnemer. Het lijkt me gewoon een tof land, met frisse, blonde, leuke mensen.
Dat heb ik ook. Ik heb drie jaar in Canada gewoond en vind het een uitermate sympathiek land, maar vandaag ben ik toch echt voor Zweden.quote:Op zondag 23 februari 2014 13:12 schreef marcodej het volgende:
Als ik naar een wedstrijd met Zweden kijk, ben ik eigenlijk altijd voor de Zweedse deelnemer. Het lijkt me gewoon een tof land.
Meer kijken, dan weet je waar die heengaat.quote:Op zondag 23 februari 2014 13:14 schreef marcodej het volgende:
Ik wil ijshockey echt heel graag leuk vinden, maar het grote probleem blijft toch dat je 90% van de tijd de puck niet ziet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |