SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
- 29 februari 2016: Moira. & Rez gaan trouwen.[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
quote:
Ja natuurlijkquote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:58 schreef Annnet het volgende:
[..]
Hoi wil je een gifje van mijn hont maken
SPOILER: schaarsgekleed vrouwmensOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
Als je zelf de moeite niet neemt om een TT te verzinnen doen wij het wel voor jequote:
nog 2 uurtjes volhoudenquote:
Ik moet nog 8 en een half uurquote:
ik ga me er deze week aan houden. vorige week op vrij langer gebleven en ook nog op zaterdag 8 uur gewerktquote:
Haterquote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:21 schreef Fopje het volgende:
[..]
Als je zelf de moeite niet neemt om een TT te verzinnen doen wij het wel voor je
Ik ben zwaar hetero en zelfs ik vind hem lekker.quote:
Voor de rest is het wel leuk in Narnia?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:05 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ik ben zwaar hetero en zelfs ik vind hem lekker.
Bierquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:31 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik heb nu pas de eerste geopend
Gelijk heb jequote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:56 schreef Studeur het volgende:
zo maar snel bier halen want ik ben van plan kneiterlam te worden vanavond
Hier fles vodka en bier.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:56 schreef Studeur het volgende:
zo maar snel bier halen want ik ben van plan kneiterlam te worden vanavond
Ga dan lekker slapen!quote:
ja echt baluhquote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:23 schreef klawie het volgende:
[..]
Nu kan je geen post meer edite hahaha
Grgr
Ja maar dan gaan mn ouders zeikenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:39 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Keihard muziek luisteren fuck de buren ja toch
Uhm goede vraag welquote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:41 schreef Spaghettivreter het volgende:
Wat is er trouwens met Youtube gebeurd?
Ik zie geen verschil?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:41 schreef Spaghettivreter het volgende:
Wat is er trouwens met Youtube gebeurd?
Hoi Paul.quote:
Ja, je bent speciaal.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:55 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik heb 1 of 2 weken geleden al wel een verandering gezienHad ik hem eerder ofzo?
Je slaapt nog nietquote:Op zaterdag 22 februari 2014 00:48 schreef d4v1d het volgende:
godverdomme is het al kwart voor 1 ;')
je bent een toffe peerquote:Op zaterdag 22 februari 2014 01:56 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Z'n gangetje. Een beetje kwaken hier en daar.
En wie moet het huishouden dan doen?!quote:Op zaterdag 22 februari 2014 10:20 schreef Fopje het volgende:
Ik ga de hele dag eena gewoon niks doen
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:19 schreef Paul het volgende:
ONZ / LittleBrownie is niet meer blauw >:( !
Oh David, waar is de tijd gebleven dat je nog aardig was?quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:28 schreef d4v1d het volgende:
KLB / Perongeluk GRTD aangeklikt Nu wachten tot Sof en de hele bende backfire komt doen
quote:
quote:
quote:
Oh, daar dus.quote:
David doet hier alleen maar stoer omdat hij zogenaamd anti grtd wil zijn. Terwijl hij elke dag met een dikke lul door grtd loopt te scrollen.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 11:40 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh David, waar is de tijd gebleven dat je nog aardig was?
[..]
[..]
[..]
[..]
Oh, daar dus.
o hai sofquote:Op zaterdag 22 februari 2014 11:40 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Oh, daar dus.
Je hebt me doorquote:Op zaterdag 22 februari 2014 12:18 schreef Fopje het volgende:
[..]
David doet hier alleen maar stoer omdat hij zogenaamd anti grtd wil zijn. Terwijl hij elke dag met een dikke lul door grtd loopt te scrollen.
Maar ik heb nooit gezegd dat ik iets tegen jou heb he. Wel tegen GRTD als groepquote:Op zaterdag 22 februari 2014 11:40 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Oh, daar dus.
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:00 schreef Rezania het volgende:
Safe And Sound, a song by Capital Cities on Spotify.
Het gebeurt niet vaak dat wij het ergens over eens zijn, maar ik ben het hier wel mee eenschquote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:47 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Maar ik heb nooit gezegd dat ik iets tegen jou heb he. Wel tegen GRTD als groep
Emmenquote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:18 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Het gebeurt niet vaak dat wij het ergens over eens zijn, maar ik ben het hier wel mee eensch
Daar ben ik het ook mee eensquote:
quote:<male_rich> am male promise u promise man i will send u money westren union but i tell u i need see u bra legs just then send u money promise man add my yahoo wal_far
Waz met jou.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:13 schreef Dientje12 het volgende:
gisteren voor het eerst een hotdog gegeten in me leven
Maar je kan toch ook een hotdog zonder kaas nemen?quote:
dat was ik vergeten te zeggenquote:Op zaterdag 22 februari 2014 17:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar je kan toch ook een hotdog zonder kaas nemen?
Ga je pitchen?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 18:36 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik ga naar PITCH festival. Ik ben zo blij
gr
Nice!.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 18:36 schreef LittleBrownie het volgende:
gr
Eens hiermee.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 17:31 schreef Rezania het volgende:
Kaas is gewoon sowieso lekker, snap dat dan.
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 18:36 schreef LittleBrownie het volgende:
gr
Ermahgerd stuuuquote:
Kan me dat nu haast niet meer voorstellenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:53 schreef Bitterlemon het volgende:
Ik had Moira. eerst niet zo hoog zitten, mijn excuses daarvoor.
Dankjequote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:53 schreef Monopoly het volgende:
Ja, props voor LB. Griet in een TT gebruiken![]()
Dan ben je gewoon baas. Nooit genoeg Griet.
[ afbeelding ]
*Chriet.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:53 schreef Monopoly het volgende:
Ja, props voor LB. Griet in een TT gebruiken![]()
Dan ben je gewoon baas. Nooit genoeg Griet.
[ afbeelding ]
*Chriet.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:08 schreef Fopje het volgende:
[..]
Dankje![]()
LB was te lui om een TT te verzinnen
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:31 schreef d4v1d het volgende:
Bezig met een painttopic
[ afbeelding ]
Het was dan ook een ongelooflijke kut-UI.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:06 schreef Moira. het volgende:
Kwam trouwens deze prachtquote van Bitterlemon tegen
[..]
Kan me dat nu haast niet meer voorstellen![]()
Hij vond mij schreeuwerig vanwege mijn UI destijds
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:43 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Het was dan ook een ongelooflijke kut-UI.
Klopt.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:44 schreef Moira. het volgende:
[..]![]()
Mja op basis van UI's vorm je je wel gelijk een beeld als je een user verder niet kent, ja
Vandaar dat iedereen dacht dat ik een neger wasquote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:44 schreef Moira. het volgende:
[..]![]()
Mja op basis van UI's vorm je je wel gelijk een beeld als je een user verder niet kent, ja
Haha jij bent een kutuser.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:46 schreef Klojo120 het volgende:
Mensen met een UI
de beste users hebben geen UI
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:46 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Vandaar dat iedereen dacht dat ik een neger was
die heb ik nog nooit opquote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:08 schreef Snowbells het volgende:
[..]
[..]
Lijken op dode kakkerlakken, kk
Boeiend.quote:
Ja komop manquote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:34 schreef Fopje het volgende:
[..]
Boeiend.
Moet je maar niet op de stoep fietsen slimmerik.
Het is zaterdagavond, die is vast op vrouwenjacht!quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:45 schreef Ro-ald het volgende:
Wide net Mark Rutte whatsappen maar hij reageerd niet.
Komt omdat Whatsapp een storing heeft ofzo.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:45 schreef Ro-ald het volgende:
Wide net Mark Rutte whatsappen maar hij reageerd niet.
waarom kan ik dat niet via foxsports.nl kijkenquote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:54 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
3-1 achter, daar gaat de koppositie
Sport1 heeft de rechtenquote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:54 schreef Moira. het volgende:
[..]
waarom kan ik dat niet via foxsports.nl kijken
Dat was de grapquote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:53 schreef Moira. het volgende:
[..]
Komt omdat Whatsapp een storing heeft ofzo.
Je UI schreeuwt gewoon "HALLO IK BEN BITTERLEMON. GEEF MIJ AANDACHT".quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:44 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Klopt.
Die UI schreeuwt gewoon "HALLO IK BEN MOIRA. GEEF MIJ AANDACHT".
Telegram is wel redelijk overbelast nu ja, ik kreeg een berichtje van ze;quote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:42 schreef Moira. het volgende:
[..]
Je UI schreeuwt gewoon "HALLO IK BEN BITTERLEMON. GEEF MIJ AANDACHT".![]()
Hee maar ik heb nu Telegram geinstalleerd gewoon ff om te kijken wat het is (zag dat de interface er precies zo uit zag als whatsapp zo'n beetje) en omdat whatsapp het niet doet en ik gebruik ze wel allebei, who cares.
Maar nu heb ik dus net mijn nummer ingevuld en ik zou een sms krijgen met een code, die code kreeg ik niet binnen 1 minuut binnen dus dan staat er "telegram will call you in 0:00" ofzo weetje.
Maar ik word dus ook niet gebeld.
Hoe heb jij dat gedaan? Kreeg jij wel gewoon een code binnen?
Of zouden de Telegram servers nu overbelast zijn omdat heel de wereld zonder Whatsapp zit en dit al bekend staat als een goed alternatief?
Wel dikke pech voor Facebook/Whatsapp nuEnorm slechte timing voor een storing
Op een punt waar allerlei mensen al overstappen omdat anti-Zuckerberg, stappen ze nu júíst massaal over omdat Whatsapp het wereldwijd gewoon niet doet
't mooie van Telegram is dat het ook gewoon op je pc werkt.quote:Hello! Due to the recent events Telegram became instantly popular in many countries all over the world. Because of this our team had to improve synchronization for contacts with local numbers, the ones without a country or city code.
Unfortunately, while trying to improve the contacts sync we broke it for a short period of time yesterday. As a result you might have been notified about random people from different countries signing up for Telegram and a fraction of them could contact you.
The problem was fixed yesterday. We tried our best to delete all wrongly imported contacts. We are really sorry about the inconvenience this may have caused to you.
Sincerely,
The Telegram Team
Follow us on Twitter for news and updates:
https://twitter.com/telegram
https://telegram.org
Die van mij schreeuwt eerder "KIJK MIJ, IK BEN IRRITANT!".quote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:42 schreef Moira. het volgende:
[..]
Je UI schreeuwt gewoon "HALLO IK BEN BITTERLEMON. GEEF MIJ AANDACHT".![]()
Hee maar ik heb nu Telegram geinstalleerd gewoon ff om te kijken wat het is (zag dat de interface er precies zo uit zag als whatsapp zo'n beetje) en omdat whatsapp het niet doet en ik gebruik ze wel allebei, who cares.
Maar nu heb ik dus net mijn nummer ingevuld en ik zou een sms krijgen met een code, die code kreeg ik niet binnen 1 minuut binnen dus dan staat er "telegram will call you in 0:00" ofzo weetje.
Maar ik word dus ook niet gebeld.
Hoe heb jij dat gedaan? Kreeg jij wel gewoon een code binnen?
Of zouden de Telegram servers nu overbelast zijn omdat heel de wereld zonder Whatsapp zit en dit al bekend staat als een goed alternatief?
Wel dikke pech voor Facebook/Whatsapp nuEnorm slechte timing voor een storing
Op een punt waar allerlei mensen al overstappen omdat anti-Zuckerberg, stappen ze nu júíst massaal over omdat Whatsapp het wereldwijd gewoon niet doet
Da's wel nice jaquote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:45 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Telegram is wel redelijk overbelast nu ja, ik kreeg een berichtje van ze;
[..]
't mooie van Telegram is dat het ook gewoon op je pc werkt.
Whatsapp geeft zichzelf de doodsteekquote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:47 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Die van mij schreeuwt eerder "KIJK MIJ, IK BEN IRRITANT!".
Telegram is inderdaad down. Is natuurlijk ook niet raar met 100 aanmeldingen per seconde.![]()
Oh, daar doe ik niet zo moeilijk over.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:47 schreef Moira. het volgende:
[..]
Da's wel nice jaHoewel ik dat bij m'n ex echt niet moest hebben hoor
Die wist mijn laptop makkelijk te kraken namelijk (om dat soort berichten te kunnen checken
) maar mijn mobieltje niet als ik die altijd bij me had
Alleen ik lees wel overal dat je geen optie hebt om 'laatst gezien om' uit te schakelen, dat is juist wat ik zo fijn vond aan whatsapp voor de iPhone.
Namelijk heel irritant als mensen erop gaan letten wanneer je online bent (geweest) en wanneer niet, en of je dan wel of niet dat berichtje gelezen hebt en waarom je er dan niet op reageert
De maker van WhatsApp krijgt een leidinggevende functie binnen Facebookquote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
Whatsapp geeft zichzelf de doodsteek
Of nouja, de maker geniet nu lekker van z'n centen en het idee dat hij de rest van z'n leven niet meer hoeft te werken
Facebook heeft zijn aankoop nog niet waardevol doen blijken ofzo
Ze luisteren wel naar hun gebruikers, dus dat zal vast nog wel komen.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:47 schreef Moira. het volgende:
[..]
Da's wel nice jaHoewel ik dat bij m'n ex echt niet moest hebben hoor
Die wist mijn laptop makkelijk te kraken namelijk (om dat soort berichten te kunnen checken
) maar mijn mobieltje niet als ik die altijd bij me had
Alleen ik lees wel overal dat je geen optie hebt om 'laatst gezien om' uit te schakelen, dat is juist wat ik zo fijn vond aan whatsapp voor de iPhone.
Namelijk heel irritant als mensen erop gaan letten wanneer je online bent (geweest) en wanneer niet, en of je dan wel of niet dat berichtje gelezen hebt en waarom je er dan niet op reageert
Nee preciesquote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:48 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Oh, daar doe ik niet zo moeilijk over.Mensen moeten maar geduld hebben. Dat ik een bericht 'gezien' heb betekent lang niet altijd dat ik hem ook echt gelezen heb.
Ja en weet ik hoe veel miljoen aan aandelenquote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:49 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
De maker van WhatsApp krijgt een leidinggevende functie binnen FacebookEn een gigantische klap geld.
Die gast lacht zich kapot.
Gelukkig maarquote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:55 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ze luisteren wel naar hun gebruikers, dus dat zal vast nog wel komen.
Hmm, ja, oké.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:00 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee preciesMaar toch is het wel irritant als je daar wel eens dingen over hoort (dat mensen gezien hebben dat je online was maar niks zei) terwijl je er ook voor kan kiezen om dat gezeik te voorkomen als er een optie was om die 'laatst gezien' te verbergen
Scheelt, dan heb je geen irritante mensen in je omgeving die daar elke keer op letten hehehequote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:01 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Hmm, ja, oké.Kan me voorstellen dat sommige mensen dat irritant vinden, heb er zelf geen problemen mee.
Ik heb hier op FOK! m'n onlinestatus ook niet verborgen.
Ach, als je vaak genoeg niet direct reageert, raken ze er wel aan gewend.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:02 schreef Moira. het volgende:
[..]
Scheelt, dan heb je geen irritante mensen in je omgeving die daar elke keer op letten hehehe
Ik hier welgewoon omdat het kan
dat kan alleen op iphonequote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:00 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee preciesMaar toch is het wel irritant als je daar wel eens dingen over hoort (dat mensen gezien hebben dat je online was maar niks zei) terwijl je er ook voor kan kiezen om dat gezeik te voorkomen als er een optie was om die 'laatst gezien' te verbergen
Nee hoor, dan stapt iedereen wel over naar iets anders.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:19 schreef Studeur het volgende:
Top dat whatsapp eruit ligt, mag van mij nog wel een paar maandjes duren. Facebook ook ff erbij en het probleem van de huidige samenleving is opgelost.
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:42 schreef Rezania het volgende:
Godverdomme, er staat maar één biertje koud.Waarom is de V-tex nog niet op de markt?
Alsof jij zo'n mega zuipschuit bentquote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:42 schreef Rezania het volgende:
Godverdomme, er staat maar één biertje koud.Waarom is de V-tex nog niet op de markt?
Truequote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:03 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ach, als je vaak genoeg niet direct reageert, raken ze er wel aan gewend.
Dat zei ik in een post daarvoor ergens ook alquote:
Harde kern van waarheid hierinquote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:19 schreef Studeur het volgende:
Top dat whatsapp eruit ligt, mag van mij nog wel een paar maandjes duren. Facebook ook ff erbij en het probleem van de huidige samenleving is opgelost.
ja ik ben daar wel voor in sowieso. weet alleen niet wat mn vriendin er van vindt.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:59 schreef Moira. het volgende:
MAAR STUUUUU, wanneer kom je nou met klonjon bij mono en mij in grunn crashen dan?
foursome
Neem 'r gewoon meequote:Op zondag 23 februari 2014 00:15 schreef Studeur het volgende:
[..]
ja ik ben daar wel voor in sowieso. weet alleen niet wat mn vriendin er van vindt.
wel al verteld dat ik 2 mensen van een forum had gemeet though, moest toch uitleggen wie die van facebook was. vond ze wel leuk maar volgens mij ook een beetje raar.
Is je vriendin zo iemand die bij elke chick op je FB checkt wie ze is enz? #stalkmodusquote:Op zondag 23 februari 2014 00:15 schreef Studeur het volgende:
[..]
ja ik ben daar wel voor in sowieso. weet alleen niet wat mn vriendin er van vindt.
wel al verteld dat ik 2 mensen van een forum had gemeet though, moest toch uitleggen wie die van facebook was. vond ze wel leuk maar volgens mij ook een beetje raar.
Het viel zijn vrienden al op dat ik al zijn statussen had geliked ofzoquote:Op zondag 23 februari 2014 00:16 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Is je vriendin zo iemand die bij elke chick op je FB checkt wie ze is enz? #stalkmodus
Ik vind jouw posts en die van mono trouwens vaak wel geniaal. Zit ook echt geen remming op wat jullie zeggen op fbquote:Op zondag 23 februari 2014 00:17 schreef Moira. het volgende:
[..]
Het viel zijn vrienden al op dat ik al zijn statussen had geliked ofzoDie vroegen ook al wie ik was
Weet ik veel brahIk krijg je shit gewoon op mijn newsfeed en ik like die shit gewoon, dat is mijn vorm van contact ipv te moeten praten weetje
Weet ik veel dat dat dan al je statussen zijn geweest
denk niet dat ze zin heeft om helemaal naar groningen te gaan om te chillen met 3 compleet onbekendenquote:Op zondag 23 februari 2014 00:16 schreef Moira. het volgende:
[..]
Neem 'r gewoon meeBen ik ook niet het enige vrouwmensch en ziet ze ook dat we 'normale' mensen zijn
Of zijn we niet 'normaal' genoeg?
moira liket gewoon veel van mijquote:Op zondag 23 februari 2014 00:16 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Is je vriendin zo iemand die bij elke chick op je FB checkt wie ze is enz? #stalkmodus
Heeft ze je sinterklaassurprise ook gezien?quote:Op zondag 23 februari 2014 00:15 schreef Studeur het volgende:
[..]
Preciesquote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:57 schreef Moira. het volgende:
[..]
True![]()
Paar jaar terug gaf ik er ook nog meer neuks om dan nu, omdat ik toen dus zo'n spastische jaloerse bezitterige controlfreakerige ex hadEn zelf ook 24/7 panisch met dat ding in m'n handen zat zonder dat ik 'm ff kon laten liggen als ik naar de plee ging
Altijd overal appen
Blij dat ik daar nu vanaf benGewoon wanneer het nodig is/wanneer je je verveelt/wanneer je wat te zeggen hebt.
nee die heb ik, schamend voor het feit dat ik op FOK! zit, verstopt in een hoekje achter mijn bankquote:Op zondag 23 februari 2014 00:30 schreef Fopje het volgende:
[..]
Heeft ze je sinterklaassurprise ook gezien?
Dan noem je ook een bankquote:Op zondag 23 februari 2014 00:31 schreef Studeur het volgende:
wil ik een keer bitcoins kopen is abn amro storing aan het hebben
Niet doen joh.quote:Op zondag 23 februari 2014 00:31 schreef Studeur het volgende:
wil ik een keer bitcoins kopen is abn amro storing aan het hebben
Bij hem nog minder dan bij mij, want ik krijg wel eens opmerkingen van m'n familiequote:Op zondag 23 februari 2014 00:21 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik vind jouw posts en die van mono trouwens vaak wel geniaal. Zit ook echt geen remming op wat jullie zeggen op fb
Wat is dit nou weer dan?quote:Op zondag 23 februari 2014 00:28 schreef Studeur het volgende:
[..]
denk niet dat ze zin heeft om helemaal naar groningen te gaan om te chillen met 3 compleet onbekenden
quote:
quote:Op zondag 23 februari 2014 00:17 schreef Moira. het volgende:
[..]
Het viel zijn vrienden al op dat ik al zijn statussen had geliked ofzoDie vroegen ook al wie ik was
Weet ik veel brahIk krijg je shit gewoon op mijn newsfeed en ik like die shit gewoon, dat is mijn vorm van contact ipv te moeten praten weetje
Weet ik veel dat dat dan al je statussen zijn geweest
Ik in de middag/avond. Lekker magnetronvoer als avondetenquote:
quote:Op zondag 23 februari 2014 00:32 schreef Studeur het volgende:
[..]
nee die heb ik, schamend voor het feit dat ik op FOK! zit, verstopt in een hoekje achter mijn bank
quote:Op zondag 23 februari 2014 00:32 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
[..]Toen ik die eerste zag dacht ik meteen aan het tweede filmpje, en jij post 'm ook nog
zondag is juist chill want dubbel betaald.quote:Op zondag 23 februari 2014 00:36 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Mijn nieuw werk is nooit weekend werk
Laden en lossen en orders verwerken bij een logistiek bedrijf. Helemaal onderaan beginnen en ooit teamleider zijn.quote:Op zondag 23 februari 2014 00:37 schreef Studeur het volgende:
[..]
zondag is juist chill want dubbel betaald.
wat is je nieuwe werk?
Overurenquote:Op zondag 23 februari 2014 00:36 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Mijn nieuw werk is nooit weekend werk
Het is oproep werk maar is verschillend. De ene week 3 dagen, andere week weer 5 en dan weer 2 ofzo. Maar maak op een dag gelijk 10 uur dus tikt lekker aan.quote:Op zondag 23 februari 2014 00:38 schreef Fopje het volgende:
[..]
Overuren![]()
Maar doe je dit wel fulltime of als bijbaan?
Das zeker niet mis danquote:Op zondag 23 februari 2014 00:39 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Het is oproep werk maar is verschillend. De ene week 3 dagen, andere week weer 5 en dan weer 2 ofzo. Maar maak op een dag gelijk 10 uur dus tikt lekker aan.
Ik woon ook nog thuis dus dat scheelt.quote:Op zondag 23 februari 2014 00:40 schreef Fopje het volgende:
[..]
Das zeker niet mis dan![]()
Wel lastig voor een hypotheek denk ik.
Waar werk je?quote:Op zondag 23 februari 2014 00:40 schreef Studeur het volgende:
ik ga voor de 1000 euro loon bij mn volgende uitbetaling. morgen de laatste dag van de 4 weken waarover ik uitbetaald krijg. t is altijd afwachten maar denk dat ik in de buurt kom, jammer van die 10% belasting
wanneer ga je op jezelf?quote:Op zondag 23 februari 2014 00:40 schreef Studeur het volgende:
ik ga voor de 1000 euro loon bij mn volgende uitbetaling. morgen de laatste dag van de 4 weken waarover ik uitbetaald krijg. t is altijd afwachten maar denk dat ik in de buurt kom, jammer van die 10% belasting
heb momenteel ook een soort van oproep werk. hoor mn rooster pas een week van te voren en doordeweeks vragen ze vaak of ik bijv de volgende ochtend nog extra kan komen.quote:Op zondag 23 februari 2014 00:39 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Het is oproep werk maar is verschillend. De ene week 3 dagen, andere week weer 5 en dan weer 2 ofzo. Maar maak op een dag gelijk 10 uur dus tikt lekker aan.
Ik hoor elke werkdag pas rond 17.00 of ik de volgende dag werk ja of neequote:Op zondag 23 februari 2014 00:42 schreef Studeur het volgende:
[..]
heb momenteel ook een soort van oproep werk. hoor mn rooster pas een week van te voren en doordeweeks vragen ze vaak of ik bijv de volgende ochtend nog extra kan komen.
op zich wel kut dat je geen vaste werktijden heb maarja, ik vind het prima zo.
AH jeweettogquote:
voorlopig niet denk ikquote:
maar wat voor werk doedde gij danquote:Op zondag 23 februari 2014 00:43 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik hoor elke werkdag pas rond 17.00 of ik de volgende dag werk ja of nee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |