NEEEJJJJJJJquote:
je had het hem ook kunnen verbiedenquote:Op vrijdag 22 november 2013 00:34 schreef essnhills het volgende:
M'n laptop is er mee opgehouden
Maar Koen, ik ben nu wel weer lang genoeg alleen vind ik
Ja nou nee..quote:Op vrijdag 22 november 2013 00:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je had het hem ook kunnen verbieden
quote:
quote:
Zakt heel het forum nou weg omdat LB gaat slapen?quote:
quote:Op vrijdag 22 november 2013 00:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zakt heel het forum nou weg omdat LB gaat slapen?
2quote:
Ehm, nee?quote:Op vrijdag 22 november 2013 00:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zakt heel het forum nou weg omdat LB gaat slapen?
I knowquote:
Ben jij echt 50 of heb je 1963 er voor de grap achter gezet?quote:
ik heb er maar 1quote:Op vrijdag 22 november 2013 00:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
21 gewone en 1 mini omdat ik vaak op heel veel plekken ben
Oh het is zo rustig voor deze tijd.quote:
komt ie al terugquote:Op vrijdag 22 november 2013 00:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
I know![]()
Hij is bijna gelandt in Hong Kong nu20 minuten nog ofzo
Hier is altijd iets te doenquote:
quote:Op vrijdag 22 november 2013 00:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben jij echt 50 of heb je 1963 er voor de grap achter gezet?
...quote:Op vrijdag 22 november 2013 00:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb er maar 1![]()
en 3 vaste pc's
Het was de hele avond al rustigquote:Op vrijdag 22 november 2013 00:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh het is zo rustig voor deze tijd.
49 danquote:
Nee, hij gaat een weekendje naar Singaporequote:
quote:
quote:
Hoi, ik ben ess, wie ben jij?quote:
Ik kijk dan somsquote:Op vrijdag 22 november 2013 00:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]![]()
s'morgens om 4 uur is nooit iemand hier
quote:Op vrijdag 22 november 2013 00:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, hij gaat een weekendje naar Singapore
Oude lulquote:
Ik ben een weekendje Pietendorpenquote:
dan ben ik net wakkerquote:Op vrijdag 22 november 2013 00:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik kijk dan somsals ik niet kan slapen
wat noem jij GF een lulquote:
2 zijn er van zaakquote:Op vrijdag 22 november 2013 00:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
...
En dan wat over mij durven zeggen
Ik kan hem moeilijk een ouwe kut noemen hequote:
Uhuh..quote:
vroeg je eigen opknopenquote:
ik heb hier iets van 5 laptops in huisquote:Op vrijdag 22 november 2013 00:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
21 gewone en 1 mini omdat ik vaak op heel veel plekken ben
quote:Op vrijdag 22 november 2013 00:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik kan hem moeilijk een ouwe kut noemen he
Je hoort helemaal niemand lul te noemenquote:Op vrijdag 22 november 2013 00:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik kan hem moeilijk een ouwe kut noemen he
allemaal voor jezelfquote:Op vrijdag 22 november 2013 00:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb hier iets van 5 laptops in huis
Koosnaampjequote:Op vrijdag 22 november 2013 00:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je hoort helemaal niemand lul te noemen
Zie je wel, ik val best meequote:Op vrijdag 22 november 2013 00:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb hier iets van 5 laptops in huis
Dag lulletje van mequote:
Ohquote:Op vrijdag 22 november 2013 00:50 schreef Sangha het volgende:
Wat een warm welkom en dat terwijl ik naar mijn warme bedje moet...Have fun you all!
lulletje rozenwaterquote:
klopquote:Op vrijdag 22 november 2013 00:54 schreef Fok-it het volgende:
kenjer de kenjer, wat is het rustig hier
notequote:Op vrijdag 22 november 2013 00:54 schreef Fok-it het volgende:
Ja sorry ik ben druk met mannen vermoorden op afstand want door jullie word ik ongesteldquote:Op vrijdag 22 november 2013 00:54 schreef Fok-it het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Ik was even in BNWquote:
Ik verkoop liever haar V-cardquote:
Nachtquote:
quote:
yeahquote:Op vrijdag 22 november 2013 00:57 schreef essnhills het volgende:
M'n vriendje is geland op Hong Kong![]()
![]()
Jouw humor is de laatste dagen om te huilenquote:
ik las masturberenquote:Op vrijdag 22 november 2013 01:00 schreef essnhills het volgende:
Ik lees net in BNW dat vrouwen menstrueren omdat mannen homo zijn
Dat is wel logischer eigenlijkquote:
Weetje wat erger is dan mijn humor?quote:Op vrijdag 22 november 2013 01:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jouw humor is de laatste dagen om te huilen
nou groetjes he XD
TR gemachtquote:Op vrijdag 22 november 2013 01:03 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Weetje wat erger is dan mijn humor?
Een tumor!!!
Hahahaihahaoaohehhahao hueuhe. Dat rijmt.
Note gemacht.quote:Op vrijdag 22 november 2013 01:03 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Een tumor!!!
Dankje Tjackaquote:
Dit kan echt niet door de beugel.quote:Op vrijdag 22 november 2013 01:03 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Een tumor!!!
LB heeft een beugelquote:Op vrijdag 22 november 2013 01:11 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Een beugel?
Leuker is een gebroken neusvleugel
Neequote:
LB meet maar een selectief aantal usersquote:
met mijquote:Op vrijdag 22 november 2013 01:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
LB meet maar een selectief aantal users
Oh ja, wanneer?quote:
Kloptquote:Op vrijdag 22 november 2013 01:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jij hebt sowieso nog niemand gemeet toch?
I knowquote:Op vrijdag 22 november 2013 01:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmm en je woont nog wel zo dichtbij
ik zeg regio mini meetquote:Op vrijdag 22 november 2013 01:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
I know
LB heeft ook al een paar keer voorgesteld om te gaan meeten
Spannendquote:
Dit. Mijn armen boven de dekens bevriezenquote:
Je hebt het gewoon over je piemeltje dus?quote:Op vrijdag 22 november 2013 01:20 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dit. Mijn armen boven de dekens bevriezen
Als ik mijn voet 10 cm beweeg bevriest die ook omdag het matras koud is
quote:
quote:
nee hoorquote:Op vrijdag 22 november 2013 01:27 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Maar vind jij meeten niet eng dan?![]()
Ik vind het ook eng hoor ess.quote:Op vrijdag 22 november 2013 01:27 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
ik ookquote:Op vrijdag 22 november 2013 01:27 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Wat is er?quote:
Ik was even aan het squattenquote:
Ik dacht, laat ik eens iets nuttigs gaan doen om half 2 's nachtsquote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 22 november 2013 01:42 schreef essnhills het volgende:
Heuj, ik bedenk me net, doordat jij nachtbrakers zei.. Mijn radio staat uit en ik weet niet waarom
Heb jij mijn radio uitgezet?quote:
Mijnes ookquote:
Ik had iets als 'ik doe liever iets anders uit' verwachtquote:
toch nog verrassend dusquote:Op vrijdag 22 november 2013 01:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik had iets als 'ik doe liever iets anders uit' verwacht
Je zit vol met verrassingquote:
tjackaquote:
quote:
M'n benen zijn moe van het squatten netquote:
quote:Op vrijdag 22 november 2013 01:27 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
En de eerste keer?quote:Op vrijdag 22 november 2013 02:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]![]()
maar ik heb al redelijk wat fokkers gemeet
quote:Op vrijdag 22 november 2013 02:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
M'n benen zijn moe van het squatten net
Wat las je?quote:
deed het geen pijnquote:
Voorlopig nog niemandquote:
dat ga ik hier niet neer zettenquote:
Waren ze zachtjes en voorzichtjes op je ontmeegting?quote:
quote:Op vrijdag 22 november 2013 02:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat ga ik hier niet neer zetten![]()
quote:
ik heet niemandquote:
Wat een toevalquote:
leuke naamquote:
quote:Op vrijdag 22 november 2013 02:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Waren ze zachtjes en voorzichtjes op je ontmeegting?
Wie had je gemeet met je ontmeegting?quote:
quote:
quote:
die ken jij toch nietquote:Op vrijdag 22 november 2013 02:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wie had je gemeet met je ontmeegting?
jaja, draai er maar weer lekker omheenquote:
quote:Op vrijdag 22 november 2013 02:12 schreef essnhills het volgende:
Ik denk waarom ligt het nou niet lekker, heb ik m'n oorbellen nog in
quote:Op vrijdag 22 november 2013 02:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
jaja, draai er maar weer lekker omheen
Ik ben een beetje verstrooid vanavondquote:
je vergat hem te pellenquote:Op vrijdag 22 november 2013 02:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben een beetje verstrooid vanavondeerder faalde ik al met een mandarijntje eten
Nee, ik wilde een partje in m'n mond stoppen, en toen was er miscommunicatie tussen mijn hand en mond en belandde het partje tussen m'n borstenquote:
quote:Op vrijdag 22 november 2013 02:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, ik wilde een partje in m'n mond stoppen, en toen was er miscommunicatie tussen mijn hand en mond en belandde het partje tussen m'n borsten
Ik had nog steeds zin in mandarijnquote:
Ik win! Oh wachtquote:
quote:Op vrijdag 22 november 2013 02:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik had nog steeds zin in mandarijndus ik heb het partje opgegeten ipv pics te maken
Ken je dat trouwens? Dat als je bijvoorbeeld zin hebt in een glas melk, en dan pak je je favo beker, en dan zit er niet genoeg melk in het pak en dan heb je maar een halve beker vol. Dat als je dat dan ophebt je dan nóg meer zin hebt in melk dan daarvoor, puur omdat de verwachtte hoeveelheid niet klopt?![]()
Ohquote:
Vandaar ook de 'oh wacht'quote:
autistquote:
is ie al gelandquote:Op vrijdag 22 november 2013 02:29 schreef essnhills het volgende:
De vlucht van m'n vriend is net verdwenen van flightradar24
Loeminadia :iquote:Op vrijdag 22 november 2013 02:29 schreef essnhills het volgende:
De vlucht van m'n vriend is net verdwenen van flightradar24
Ja dit was z'n 2e vluchtquote:
Vrouwelijke loeminadie?quote:
quote:Op vrijdag 22 november 2013 02:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dit was z'n 2e vlucht
Maar na een paar keer invoeren heb ik hem weerhet was precies met het opstijgen dat ie foetsie was
![]()
Thnxquote:
quote:
dat geloof ik graagquote:Op vrijdag 22 november 2013 02:34 schreef essnhills het volgende:
[..]Is stiekem toch even schrikken als ie ineens verdwijnt
Ik hou er sowieso nooit vanquote:
Goed idee welquote:
Tjackjuuuuhquote:
wat deden jullie?quote:Op vrijdag 22 november 2013 02:51 schreef Fok-it het volgende:
En dat was 2
en 3-0
Toto gelijk slapen,Slechte verliezer hoor
Ja, en jij?quote:
Slimste mens appquote:
wat voor vragen?quote:
uhm, allemaal verschillend. Is gewoon precies zelfde als op tvquote:
Wat is er?quote:
Oh ken ik nietquote:Op vrijdag 22 november 2013 02:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
uhm, allemaal verschillend. Is gewoon precies zelfde als op tv
Wat doe jij nog zo laat op?quote:
Wat is er gebeurt?quote:
Frans makenquote:
Hetzelfde als met Totoquote:
Wat moet je doen?quote:
http://www.tv5.org/cms/ch(...)-Professeur/p-17081- Acteur-et-comedien.htm?episode=68&page=8quote:
quote:
Nee hoor Tjacka, Fokit speelt vast valsquote:
Oh ik kan echt voor geen meter Frans behalve mijn naam zeggen, waar ik woon en of ik een stokbrood magquote:Op vrijdag 22 november 2013 03:00 schreef supersof het volgende:
[..]
http://www.tv5.org/cms/ch(...)-Professeur/p-17081- Acteur-et-comedien.htm?episode=68&page=8
filmpjes zoals dat kijken en dan vertalen.
Deze is wel de makkelijkste
quote:Op vrijdag 22 november 2013 03:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh ik kan echt voor geen meter Frans behalve mijn naam zeggen, waar ik woon en of ik een stokbrood mag
Ik probeerde hem zelfs te laten winnen, maar zelfs dat lukte niet.quote:Op vrijdag 22 november 2013 03:00 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
Nee hoor Tjacka, Fokit speelt vast vals
Ja maak het nog erger.quote:Op vrijdag 22 november 2013 03:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik probeerde hem zelfs te laten winnen, maar zelfs dat lukte niet.
Je suis une patronquote:
Heb maar 2 jaar frans gehad, en dat was al heul lang geledenquote:Op vrijdag 22 november 2013 03:01 schreef supersof het volgende:
[..]dat is dan ook echt het belangrijkste ja
Oh nee dan is het ook niet leuk om te leren. Dit is mijn zesde jaar Fransquote:Op vrijdag 22 november 2013 03:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb maar 2 jaar frans gehad, en dat was al heul lang geledenEn onze Franse lerares was een heks. Dus niet veel van opgestoken
Wat voor profiel doe je nu?quote:Op vrijdag 22 november 2013 03:08 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh nee dan is het ook niet leuk om te leren. Dit is mijn zesde jaar Frans
Wow, best lang
CM nog steeds.quote:
is maw nou anders dan gewoon maatschappijleer?quote:Op vrijdag 22 november 2013 03:11 schreef supersof het volgende:
[..]
CM nog steeds.
Heb dit jaar maw, gs, kunst, engels, frans en havo wiskunde.
volgend jaar nederlands, duits en vwo wiskunde.
Jaquote:Op vrijdag 22 november 2013 03:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
is maw nou anders dan gewoon maatschappijleer?
Wat krijg je met maw dan? Lijkt mij juist wel leukerquote:Op vrijdag 22 november 2013 03:13 schreef supersof het volgende:
[..]
Javeeeel uitgebreider. Veel moeilijker. Maatschappijleer is niks vergeleken met dat
Staatsinrichting heel uitgebreid. Bij maat is het, ja wat is kabinet hueheuhe ja goed zo. En maw ga je in op bijvoorbeeld de fasen van een beleidsvorming, samenwerking tussen EU en het Rijk. Verschillende bestuurslagen etc.quote:Op vrijdag 22 november 2013 03:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat krijg je met maw dan? Lijkt mij juist wel leukerjammer dat het pas laatste paar jaren nieuw is.
Interessantquote:Op vrijdag 22 november 2013 03:19 schreef supersof het volgende:
[..]
Staatsinrichting heel uitgebreid. Bij maat is het, ja wat is kabinet hueheuhe ja goed zo. En maw ga je in op bijvoorbeeld de fasen van een beleidsvorming, samenwerking tussen EU en het Rijk. Verschillende bestuurslagen etc.
En je krijgt onderwerpen als Communicatie en Massamedia waar je gaat kijken naar de publieke omroepen en de commerciële en dat soort shit. En dan ook nog Criminaliteit en Rechtstaat waar je ook voor naar de rechtbank moet. En dan is er nog een onderwerp, maar dat ben ik ff kwijt.
Oh economische orde en ontwikkelingssamenwerking is samengevoegd tot een toets, maar normaal doe je die ook apart.
Het is ook wel leuk, maar soms zoooo saai en anderhalf uur naar een oude man luisteren die alleen maar praat begint op een gegeven moment te vervelenquote:Op vrijdag 22 november 2013 03:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
InteressantMaar ik vond het ook altijd 1 van de leukste vakken
![]()
Trusten Toto
Begrijpelijkquote:Op vrijdag 22 november 2013 03:24 schreef supersof het volgende:
[..]
Het is ook wel leuk, maar soms zoooo saai en anderhalf uur naar een oude man luisteren die alleen maar praat begint op een gegeven moment te vervelen
Ja ik moet nog steeds een beetje in het schoolritme komen. Die negen maanden er tussen uit was wel fijn, maar wel kut om te wennenquote:Op vrijdag 22 november 2013 03:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Begrijpelijk![]()
Zul je op de uni denk ik ook nog wel wat last van krijgen
Herkenbaarquote:Op vrijdag 22 november 2013 03:26 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja ik moet nog steeds een beetje in het schoolritme komen. Die negen maanden er tussen uit was wel fijn, maar wel kut om te wennen
Wat ga jij eigenlijk doen?
Hmm, ja lastig. Met die opleiding word je ook niet echt psycholoog he, meer medewerker in een bedrijf of school. Echt psycholoog word je op de uniquote:Op vrijdag 22 november 2013 03:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
HerkenbaarZal bij mij ook wel echt drama worden.
Hm, geen idee eigenlijk. Ben nu met cursus psychologie bezig maar twijfel wel erg of ik het ook op hbo leuk zal vinden.
Daarbij moet ik nog een 21+ toets doen en is elke opleiding van toegepaste psychologie met een loting dus dubbelopBehalve in Deventer, daar is hij zonder, maarja. Dan moet ik in Deventer studeren wat me weer minder lijkt
![]()
Nog niet helemaal zeker van dus.
Ik voel me bespioneerdquote:Op vrijdag 22 november 2013 03:32 schreef SaulGoodman het volgende:
Meer twijfelaars dus. Studie kiezen valt nog niet mee.
I knowquote:Op vrijdag 22 november 2013 03:31 schreef supersof het volgende:
[..]
Hmm, ja lastig. Met die opleiding word je ook niet echt psycholoog he, meer medewerker in een bedrijf of school. Echt psycholoog word je op de unimaar weet niet wat je wilt natuurlijk.
Hmm ja dat is zoquote:Op vrijdag 22 november 2013 03:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
I know![]()
En uni weet ik niet eens of ik dat kan of wel wil enzo. Ben er nu zo lang uit geweest. Met uitzondering van een half jaartje mbo en half jaartje hbo dat ik eigenlijk eerst eens iets vast wil hebben. En ik weet ook niet of mijn medicijnen gaan werken, stel dat mijn concentratieproblemen nog steeds te groot zijn houdt het gewoon helemaal op ben ik bang, maargoed
Is er niets dat je echt interesseert? Naar baanzekerheid of salaris moet je niet kijken als je naar de uni gaat. Je haalt het niet als de stof je niet kan boeien.quote:Op vrijdag 22 november 2013 03:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
I know![]()
En uni weet ik niet eens of ik dat kan of wel wil enzo. Ben er nu zo lang uit geweest. Met uitzondering van een half jaartje mbo en half jaartje hbo dat ik eigenlijk eerst eens iets vast wil hebben. En ik weet ook niet of mijn medicijnen gaan werken, stel dat mijn concentratieproblemen nog steeds te groot zijn houdt het gewoon helemaal op ben ik bang, maargoed
Oh mijn telefoongesprekken mogen ze afluisteren hoor. I don't care. Enige waar ik mee bel is mijn broertje om te vragen wat we eten als hij beneden zitquote:Op vrijdag 22 november 2013 03:35 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Het is 2013, big brother is watching you. Moet je mee leren leven.
Psycholgie en journalistiek trekken me het meest denk ik. Maar beide vreselijke studies qua populariteit en baangarantiequote:Op vrijdag 22 november 2013 03:37 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Is er niets dat je echt interesseert? Naar baanzekerheid of salaris moet je niet kijken als je naar de uni gaat. Je haalt het niet als de stof je niet kan boeien.
Hoe lang duurt je cursus?
Nog vier maandenquote:Op vrijdag 22 november 2013 03:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Psycholgie en journalistiek trekken me het meest denk ik. Maar beide vreselijke studies qua populariteit en baangarantie
Cursus duurt 4 maanden en na die cursus moet ik me al inschrijven voor 21+ toets dus heel veel tijd heb ik ook niet meer.
Nouja ik mag er zo lang of zo kort over doen als ik wilquote:Op vrijdag 22 november 2013 03:40 schreef supersof het volgende:
[..]
Nog vier maandendat is meer dan een seizoen
ahhh okequote:Op vrijdag 22 november 2013 03:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nouja ik mag er zo lang of zo kort over doen als ik wilmaar aanbevolen was 4 maanden
Dan hoeven ze je niet te tappen. Ze zullen blij met je zijn.quote:Op vrijdag 22 november 2013 03:38 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh mijn telefoongesprekken mogen ze afluisteren hoor. I don't care. Enige waar ik mee bel is mijn broertje om te vragen wat we eten als hij beneden zit
Nee grapje, ik ben ook wel eens mijn moeder als ze niet thuis is en ik wil weten waar ze isOf vrienden. Niets belangrijks dus
Ben bij hoofdstuk 2 nu en dat is best lastig jaquote:Op vrijdag 22 november 2013 03:43 schreef supersof het volgende:
[..]
ahhh okekomt goed! is het moeilijk?
Oke. Journalistiek lijkt mij enigszins wel interessant, psychologie daarentegen weer niet. Ach, als psychologie tegenvalt kan je nog switchen.quote:Op vrijdag 22 november 2013 03:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Psycholgie en journalistiek trekken me het meest denk ik. Maar beide vreselijke studies qua populariteit en baangarantie
Cursus duurt 4 maanden en na die cursus moet ik me al inschrijven voor 21+ toets dus heel veel tijd heb ik ook niet meer.
quote:Op vrijdag 22 november 2013 03:45 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Dan hoeven ze je niet te tappen. Ze zullen blij met je zijn.
Ja dat heb ik ookquote:Op vrijdag 22 november 2013 03:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben bij hoofdstuk 2 nu en dat is best lastig jamaar te doen hoor.
Mijn wil om er achter te gaan zitten en er wat voor te doen moet alleen nog omhoog
Tja, het is wat.quote:Op vrijdag 22 november 2013 03:46 schreef supersof het volgende:
[..]missen ze wel belangrijke informatie over mijn avond eten
Switchen is echt geen optiequote:Op vrijdag 22 november 2013 03:46 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Oke. Journalistiek lijkt mij enigszins wel interessant, psychologie daarentegen weer niet. Ach, als psychologie tegenvalt kan je nog switchen.
quote:Op vrijdag 22 november 2013 03:47 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ookIk had voor deze opdracht meer dan acht weken de tijd. yolo ik begin een avond van te voren terwijl mensen in mijn klas elke Franse les zaten te klagen dat het zo moeilijk was
Dan hoe dan ook een studie kiezen waarvan je zeker weet dat het je genoeg boeit om de komende jaren te studeren en dat je het ook aankan. Ik weet niet of je wiskundig bijvoorbeeld goed genoeg bent om statistiek te voltooien.quote:Op vrijdag 22 november 2013 03:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Switchen is echt geen optieik ben 24 als ik een studie eventueel ga doen volgend jaar. Al teveel studies gedaan teveel tussenjaren gehad en thuis gezeten dus dit is wel echt de laatste kans zeg maar
Nee heb toetsweek, die is vandaag afgelopen. Morgen alleen naar school om dit in te leveren. Moet per se hand geschrevenquote:
Ja goed. Ik zal hoe dan ook dingen moeten bijspijkeren. Maar dat is het probleem niet.quote:Op vrijdag 22 november 2013 03:51 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Dan hoe dan ook een studie kiezen waarvan je zeker weet dat het je genoeg boeit om de komende jaren te studeren en dat je het ook aankan. Ik weet niet of je wiskundig bijvoorbeeld goed genoeg bent om statistiek te voltooien.
Wat is dat kinderachtig?quote:Op vrijdag 22 november 2013 03:51 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee heb toetsweek, die is vandaag afgelopen. Morgen alleen naar school om dit in te leveren. Moet per se hand geschreven
Go to sleep, you're drunkquote:
Ja handelingsdeel. als je het inlevert en het is goed dan krijg je 0,2 punten bij je luistertoets, als je het niet goed doet of niet inlevert gaat er 0,2 vanaf. Ik denk niet dat ik het goed genoeg heb, maar die man vind mij grappig en aardig dus ik vind het wel bestquote:
Eerst was je anders nog fan van Keesquote:Op vrijdag 22 november 2013 03:56 schreef Ezell het volgende:
[..]
open dagen zijn onbetrouwbaar
[..]
rot op, jij bent kees
quote:Op vrijdag 22 november 2013 03:56 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja handelingsdeel. als je het inlevert en het is goed dan krijg je 0,2 punten bij je luistertoets, als je het niet goed doet of niet inlevert gaat er 0,2 vanaf. Ik denk niet dat ik het goed genoeg heb, maar die man vind mij grappig en aardig dus ik vind het wel best![]()
Ja die luistertoetsen zijn kutquote:Op vrijdag 22 november 2013 03:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]daar kan je ook je punten mee binnenhalen natuurlijk
Ben gekapt met rechten, deed fiscaal recht, maar dat kreeg je pas 3e jaar. Ben gestopt omdat ik de weinig met de stof had. Cijfers waren prima, maar kon me steeds minder motiveren om de diepgang op te blijven zoeken, hetgeen op een uni wel moet. Toen er onderzoeken aankwamen was het voor mij de druppel. Dit is niet mijn studiegebied.quote:
Ga werken.quote:Op vrijdag 22 november 2013 03:59 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Ben gekapt met rechten, deed fiscaal recht, maar dat kreeg je pas 3e jaar. Ben gestopt omdat ik de weinig met de stof had. Cijfers waren prima, maar kon me steeds minder motiveren om de diepgang op te blijven zoeken, hetgeen op een uni wel moet. Toen er onderzoeken aankwamen was het voor mij de druppel. Dit is niet mijn studiegebied.
Nu zit ik enigszins met teleurstelling in mezelf thuis me kapot te ergeren. Kon nog geen keuze maken net voor het nieuwe studiejaar in september, dus zit al paar maanden te niksen. Bevalt me niet.
Hoe oud ben je?quote:Op vrijdag 22 november 2013 03:59 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Ben gekapt met rechten, deed fiscaal recht, maar dat kreeg je pas 3e jaar. Ben gestopt omdat ik de weinig met de stof had. Cijfers waren prima, maar kon me steeds minder motiveren om de diepgang op te blijven zoeken, hetgeen op een uni wel moet. Toen er onderzoeken aankwamen was het voor mij de druppel. Dit is niet mijn studiegebied.
Nu zit ik enigszins met teleurstelling in mezelf thuis me kapot te ergeren. Kon nog geen keuze maken net voor het nieuwe studiejaar in september, dus zit al paar maanden te niksen. Bevalt me niet.
quote:Op vrijdag 22 november 2013 03:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eerst was je anders nog fan van Kees
quote:
Ik weet niet of ik deze reactie positief moet opvatten.quote:
quote:Op vrijdag 22 november 2013 04:02 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Waar? AH of PostNL? Buiten werken doe ik niet en vakkenvullen idem dito.
tja, denk goed na schatteboutquote:Op vrijdag 22 november 2013 04:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik deze reactie positief moet opvatten.
19, ja had ik moeten doen. Maar werd me thuis afgeraden. Toen toch op het laatst de keuze gemaakt om een studie te doen.quote:Op vrijdag 22 november 2013 04:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe oud ben je?
Je had ook moeten reizenof werken of iets anders
En weet je nu wel welke studie je wilt doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |