Staatsinrichting heel uitgebreid. Bij maat is het, ja wat is kabinet hueheuhe ja goed zo. En maw ga je in op bijvoorbeeld de fasen van een beleidsvorming, samenwerking tussen EU en het Rijk. Verschillende bestuurslagen etc.quote:Op vrijdag 22 november 2013 03:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat krijg je met maw dan? Lijkt mij juist wel leukerjammer dat het pas laatste paar jaren nieuw is.
Interessantquote:Op vrijdag 22 november 2013 03:19 schreef supersof het volgende:
[..]
Staatsinrichting heel uitgebreid. Bij maat is het, ja wat is kabinet hueheuhe ja goed zo. En maw ga je in op bijvoorbeeld de fasen van een beleidsvorming, samenwerking tussen EU en het Rijk. Verschillende bestuurslagen etc.
En je krijgt onderwerpen als Communicatie en Massamedia waar je gaat kijken naar de publieke omroepen en de commerciële en dat soort shit. En dan ook nog Criminaliteit en Rechtstaat waar je ook voor naar de rechtbank moet. En dan is er nog een onderwerp, maar dat ben ik ff kwijt.
Oh economische orde en ontwikkelingssamenwerking is samengevoegd tot een toets, maar normaal doe je die ook apart.
Het is ook wel leuk, maar soms zoooo saai en anderhalf uur naar een oude man luisteren die alleen maar praat begint op een gegeven moment te vervelenquote:Op vrijdag 22 november 2013 03:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
InteressantMaar ik vond het ook altijd 1 van de leukste vakken
![]()
Trusten Toto
Begrijpelijkquote:Op vrijdag 22 november 2013 03:24 schreef supersof het volgende:
[..]
Het is ook wel leuk, maar soms zoooo saai en anderhalf uur naar een oude man luisteren die alleen maar praat begint op een gegeven moment te vervelen
Ja ik moet nog steeds een beetje in het schoolritme komen. Die negen maanden er tussen uit was wel fijn, maar wel kut om te wennenquote:Op vrijdag 22 november 2013 03:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Begrijpelijk![]()
Zul je op de uni denk ik ook nog wel wat last van krijgen
Herkenbaarquote:Op vrijdag 22 november 2013 03:26 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja ik moet nog steeds een beetje in het schoolritme komen. Die negen maanden er tussen uit was wel fijn, maar wel kut om te wennen
Wat ga jij eigenlijk doen?
Hmm, ja lastig. Met die opleiding word je ook niet echt psycholoog he, meer medewerker in een bedrijf of school. Echt psycholoog word je op de uniquote:Op vrijdag 22 november 2013 03:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
HerkenbaarZal bij mij ook wel echt drama worden.
Hm, geen idee eigenlijk. Ben nu met cursus psychologie bezig maar twijfel wel erg of ik het ook op hbo leuk zal vinden.
Daarbij moet ik nog een 21+ toets doen en is elke opleiding van toegepaste psychologie met een loting dus dubbelopBehalve in Deventer, daar is hij zonder, maarja. Dan moet ik in Deventer studeren wat me weer minder lijkt
![]()
Nog niet helemaal zeker van dus.
Ik voel me bespioneerdquote:Op vrijdag 22 november 2013 03:32 schreef SaulGoodman het volgende:
Meer twijfelaars dus. Studie kiezen valt nog niet mee.
I knowquote:Op vrijdag 22 november 2013 03:31 schreef supersof het volgende:
[..]
Hmm, ja lastig. Met die opleiding word je ook niet echt psycholoog he, meer medewerker in een bedrijf of school. Echt psycholoog word je op de unimaar weet niet wat je wilt natuurlijk.
Hmm ja dat is zoquote:Op vrijdag 22 november 2013 03:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
I know![]()
En uni weet ik niet eens of ik dat kan of wel wil enzo. Ben er nu zo lang uit geweest. Met uitzondering van een half jaartje mbo en half jaartje hbo dat ik eigenlijk eerst eens iets vast wil hebben. En ik weet ook niet of mijn medicijnen gaan werken, stel dat mijn concentratieproblemen nog steeds te groot zijn houdt het gewoon helemaal op ben ik bang, maargoed
Is er niets dat je echt interesseert? Naar baanzekerheid of salaris moet je niet kijken als je naar de uni gaat. Je haalt het niet als de stof je niet kan boeien.quote:Op vrijdag 22 november 2013 03:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
I know![]()
En uni weet ik niet eens of ik dat kan of wel wil enzo. Ben er nu zo lang uit geweest. Met uitzondering van een half jaartje mbo en half jaartje hbo dat ik eigenlijk eerst eens iets vast wil hebben. En ik weet ook niet of mijn medicijnen gaan werken, stel dat mijn concentratieproblemen nog steeds te groot zijn houdt het gewoon helemaal op ben ik bang, maargoed
Oh mijn telefoongesprekken mogen ze afluisteren hoor. I don't care. Enige waar ik mee bel is mijn broertje om te vragen wat we eten als hij beneden zitquote:Op vrijdag 22 november 2013 03:35 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Het is 2013, big brother is watching you. Moet je mee leren leven.
Psycholgie en journalistiek trekken me het meest denk ik. Maar beide vreselijke studies qua populariteit en baangarantiequote:Op vrijdag 22 november 2013 03:37 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Is er niets dat je echt interesseert? Naar baanzekerheid of salaris moet je niet kijken als je naar de uni gaat. Je haalt het niet als de stof je niet kan boeien.
Hoe lang duurt je cursus?
Nog vier maandenquote:Op vrijdag 22 november 2013 03:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Psycholgie en journalistiek trekken me het meest denk ik. Maar beide vreselijke studies qua populariteit en baangarantie
Cursus duurt 4 maanden en na die cursus moet ik me al inschrijven voor 21+ toets dus heel veel tijd heb ik ook niet meer.
Nouja ik mag er zo lang of zo kort over doen als ik wilquote:Op vrijdag 22 november 2013 03:40 schreef supersof het volgende:
[..]
Nog vier maandendat is meer dan een seizoen
ahhh okequote:Op vrijdag 22 november 2013 03:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nouja ik mag er zo lang of zo kort over doen als ik wilmaar aanbevolen was 4 maanden
Dan hoeven ze je niet te tappen. Ze zullen blij met je zijn.quote:Op vrijdag 22 november 2013 03:38 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh mijn telefoongesprekken mogen ze afluisteren hoor. I don't care. Enige waar ik mee bel is mijn broertje om te vragen wat we eten als hij beneden zit
Nee grapje, ik ben ook wel eens mijn moeder als ze niet thuis is en ik wil weten waar ze isOf vrienden. Niets belangrijks dus
Ben bij hoofdstuk 2 nu en dat is best lastig jaquote:Op vrijdag 22 november 2013 03:43 schreef supersof het volgende:
[..]
ahhh okekomt goed! is het moeilijk?
Oke. Journalistiek lijkt mij enigszins wel interessant, psychologie daarentegen weer niet. Ach, als psychologie tegenvalt kan je nog switchen.quote:Op vrijdag 22 november 2013 03:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Psycholgie en journalistiek trekken me het meest denk ik. Maar beide vreselijke studies qua populariteit en baangarantie
Cursus duurt 4 maanden en na die cursus moet ik me al inschrijven voor 21+ toets dus heel veel tijd heb ik ook niet meer.
quote:Op vrijdag 22 november 2013 03:45 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Dan hoeven ze je niet te tappen. Ze zullen blij met je zijn.
Ja dat heb ik ookquote:Op vrijdag 22 november 2013 03:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben bij hoofdstuk 2 nu en dat is best lastig jamaar te doen hoor.
Mijn wil om er achter te gaan zitten en er wat voor te doen moet alleen nog omhoog
Tja, het is wat.quote:Op vrijdag 22 november 2013 03:46 schreef supersof het volgende:
[..]missen ze wel belangrijke informatie over mijn avond eten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |