Oh ken ik nietquote:Op vrijdag 22 november 2013 02:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
uhm, allemaal verschillend. Is gewoon precies zelfde als op tv
Wat doe jij nog zo laat op?quote:
Wat is er gebeurt?quote:
Frans makenquote:
Hetzelfde als met Totoquote:
Wat moet je doen?quote:
http://www.tv5.org/cms/ch(...)-Professeur/p-17081- Acteur-et-comedien.htm?episode=68&page=8quote:
quote:
Nee hoor Tjacka, Fokit speelt vast valsquote:
Oh ik kan echt voor geen meter Frans behalve mijn naam zeggen, waar ik woon en of ik een stokbrood magquote:Op vrijdag 22 november 2013 03:00 schreef supersof het volgende:
[..]
http://www.tv5.org/cms/ch(...)-Professeur/p-17081- Acteur-et-comedien.htm?episode=68&page=8
filmpjes zoals dat kijken en dan vertalen.
Deze is wel de makkelijkste
quote:Op vrijdag 22 november 2013 03:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh ik kan echt voor geen meter Frans behalve mijn naam zeggen, waar ik woon en of ik een stokbrood mag
Ik probeerde hem zelfs te laten winnen, maar zelfs dat lukte niet.quote:Op vrijdag 22 november 2013 03:00 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
Nee hoor Tjacka, Fokit speelt vast vals
Ja maak het nog erger.quote:Op vrijdag 22 november 2013 03:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik probeerde hem zelfs te laten winnen, maar zelfs dat lukte niet.
Je suis une patronquote:
Heb maar 2 jaar frans gehad, en dat was al heul lang geledenquote:Op vrijdag 22 november 2013 03:01 schreef supersof het volgende:
[..]dat is dan ook echt het belangrijkste ja
Oh nee dan is het ook niet leuk om te leren. Dit is mijn zesde jaar Fransquote:Op vrijdag 22 november 2013 03:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb maar 2 jaar frans gehad, en dat was al heul lang geledenEn onze Franse lerares was een heks. Dus niet veel van opgestoken
Wat voor profiel doe je nu?quote:Op vrijdag 22 november 2013 03:08 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh nee dan is het ook niet leuk om te leren. Dit is mijn zesde jaar Frans
Wow, best lang
CM nog steeds.quote:
is maw nou anders dan gewoon maatschappijleer?quote:Op vrijdag 22 november 2013 03:11 schreef supersof het volgende:
[..]
CM nog steeds.
Heb dit jaar maw, gs, kunst, engels, frans en havo wiskunde.
volgend jaar nederlands, duits en vwo wiskunde.
Jaquote:Op vrijdag 22 november 2013 03:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
is maw nou anders dan gewoon maatschappijleer?
Wat krijg je met maw dan? Lijkt mij juist wel leukerquote:Op vrijdag 22 november 2013 03:13 schreef supersof het volgende:
[..]
Javeeeel uitgebreider. Veel moeilijker. Maatschappijleer is niks vergeleken met dat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |