quote:Op vrijdag 22 november 2013 02:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Waren ze zachtjes en voorzichtjes op je ontmeegting?
Wie had je gemeet met je ontmeegting?quote:
quote:
quote:
die ken jij toch nietquote:Op vrijdag 22 november 2013 02:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wie had je gemeet met je ontmeegting?
jaja, draai er maar weer lekker omheenquote:
quote:Op vrijdag 22 november 2013 02:12 schreef essnhills het volgende:
Ik denk waarom ligt het nou niet lekker, heb ik m'n oorbellen nog in
quote:Op vrijdag 22 november 2013 02:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
jaja, draai er maar weer lekker omheen
Ik ben een beetje verstrooid vanavondquote:
je vergat hem te pellenquote:Op vrijdag 22 november 2013 02:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben een beetje verstrooid vanavondeerder faalde ik al met een mandarijntje eten
Nee, ik wilde een partje in m'n mond stoppen, en toen was er miscommunicatie tussen mijn hand en mond en belandde het partje tussen m'n borstenquote:
quote:Op vrijdag 22 november 2013 02:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, ik wilde een partje in m'n mond stoppen, en toen was er miscommunicatie tussen mijn hand en mond en belandde het partje tussen m'n borsten
Ik had nog steeds zin in mandarijnquote:
Ik win! Oh wachtquote:
quote:Op vrijdag 22 november 2013 02:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik had nog steeds zin in mandarijndus ik heb het partje opgegeten ipv pics te maken
Ken je dat trouwens? Dat als je bijvoorbeeld zin hebt in een glas melk, en dan pak je je favo beker, en dan zit er niet genoeg melk in het pak en dan heb je maar een halve beker vol. Dat als je dat dan ophebt je dan nóg meer zin hebt in melk dan daarvoor, puur omdat de verwachtte hoeveelheid niet klopt?![]()
Ohquote:
Vandaar ook de 'oh wacht'quote:
autistquote:
is ie al gelandquote:Op vrijdag 22 november 2013 02:29 schreef essnhills het volgende:
De vlucht van m'n vriend is net verdwenen van flightradar24
Loeminadia :iquote:Op vrijdag 22 november 2013 02:29 schreef essnhills het volgende:
De vlucht van m'n vriend is net verdwenen van flightradar24
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |