Switchen is echt geen optiequote:Op vrijdag 22 november 2013 03:46 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Oke. Journalistiek lijkt mij enigszins wel interessant, psychologie daarentegen weer niet. Ach, als psychologie tegenvalt kan je nog switchen.
quote:Op vrijdag 22 november 2013 03:47 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ookIk had voor deze opdracht meer dan acht weken de tijd. yolo ik begin een avond van te voren terwijl mensen in mijn klas elke Franse les zaten te klagen dat het zo moeilijk was
Dan hoe dan ook een studie kiezen waarvan je zeker weet dat het je genoeg boeit om de komende jaren te studeren en dat je het ook aankan. Ik weet niet of je wiskundig bijvoorbeeld goed genoeg bent om statistiek te voltooien.quote:Op vrijdag 22 november 2013 03:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Switchen is echt geen optieik ben 24 als ik een studie eventueel ga doen volgend jaar. Al teveel studies gedaan teveel tussenjaren gehad en thuis gezeten dus dit is wel echt de laatste kans zeg maar
Nee heb toetsweek, die is vandaag afgelopen. Morgen alleen naar school om dit in te leveren. Moet per se hand geschrevenquote:
Ja goed. Ik zal hoe dan ook dingen moeten bijspijkeren. Maar dat is het probleem niet.quote:Op vrijdag 22 november 2013 03:51 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Dan hoe dan ook een studie kiezen waarvan je zeker weet dat het je genoeg boeit om de komende jaren te studeren en dat je het ook aankan. Ik weet niet of je wiskundig bijvoorbeeld goed genoeg bent om statistiek te voltooien.
Wat is dat kinderachtig?quote:Op vrijdag 22 november 2013 03:51 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee heb toetsweek, die is vandaag afgelopen. Morgen alleen naar school om dit in te leveren. Moet per se hand geschreven
Go to sleep, you're drunkquote:
Ja handelingsdeel. als je het inlevert en het is goed dan krijg je 0,2 punten bij je luistertoets, als je het niet goed doet of niet inlevert gaat er 0,2 vanaf. Ik denk niet dat ik het goed genoeg heb, maar die man vind mij grappig en aardig dus ik vind het wel bestquote:
Eerst was je anders nog fan van Keesquote:Op vrijdag 22 november 2013 03:56 schreef Ezell het volgende:
[..]
open dagen zijn onbetrouwbaar
[..]
rot op, jij bent kees
quote:Op vrijdag 22 november 2013 03:56 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja handelingsdeel. als je het inlevert en het is goed dan krijg je 0,2 punten bij je luistertoets, als je het niet goed doet of niet inlevert gaat er 0,2 vanaf. Ik denk niet dat ik het goed genoeg heb, maar die man vind mij grappig en aardig dus ik vind het wel best![]()
Ja die luistertoetsen zijn kutquote:Op vrijdag 22 november 2013 03:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]daar kan je ook je punten mee binnenhalen natuurlijk
Ben gekapt met rechten, deed fiscaal recht, maar dat kreeg je pas 3e jaar. Ben gestopt omdat ik de weinig met de stof had. Cijfers waren prima, maar kon me steeds minder motiveren om de diepgang op te blijven zoeken, hetgeen op een uni wel moet. Toen er onderzoeken aankwamen was het voor mij de druppel. Dit is niet mijn studiegebied.quote:
Ga werken.quote:Op vrijdag 22 november 2013 03:59 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Ben gekapt met rechten, deed fiscaal recht, maar dat kreeg je pas 3e jaar. Ben gestopt omdat ik de weinig met de stof had. Cijfers waren prima, maar kon me steeds minder motiveren om de diepgang op te blijven zoeken, hetgeen op een uni wel moet. Toen er onderzoeken aankwamen was het voor mij de druppel. Dit is niet mijn studiegebied.
Nu zit ik enigszins met teleurstelling in mezelf thuis me kapot te ergeren. Kon nog geen keuze maken net voor het nieuwe studiejaar in september, dus zit al paar maanden te niksen. Bevalt me niet.
Hoe oud ben je?quote:Op vrijdag 22 november 2013 03:59 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Ben gekapt met rechten, deed fiscaal recht, maar dat kreeg je pas 3e jaar. Ben gestopt omdat ik de weinig met de stof had. Cijfers waren prima, maar kon me steeds minder motiveren om de diepgang op te blijven zoeken, hetgeen op een uni wel moet. Toen er onderzoeken aankwamen was het voor mij de druppel. Dit is niet mijn studiegebied.
Nu zit ik enigszins met teleurstelling in mezelf thuis me kapot te ergeren. Kon nog geen keuze maken net voor het nieuwe studiejaar in september, dus zit al paar maanden te niksen. Bevalt me niet.
quote:Op vrijdag 22 november 2013 03:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eerst was je anders nog fan van Kees
quote:
Ik weet niet of ik deze reactie positief moet opvatten.quote:
quote:Op vrijdag 22 november 2013 04:02 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Waar? AH of PostNL? Buiten werken doe ik niet en vakkenvullen idem dito.
tja, denk goed na schatteboutquote:Op vrijdag 22 november 2013 04:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik deze reactie positief moet opvatten.
19, ja had ik moeten doen. Maar werd me thuis afgeraden. Toen toch op het laatst de keuze gemaakt om een studie te doen.quote:Op vrijdag 22 november 2013 04:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe oud ben je?
Je had ook moeten reizenof werken of iets anders
En weet je nu wel welke studie je wilt doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |