SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
- 29 februari 2016: Moira. & Rez gaan trouwen.[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
quote:
Ja natuurlijkquote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:58 schreef Annnet het volgende:
[..]
Hoi wil je een gifje van mijn hont maken
SPOILER: schaarsgekleed vrouwmensOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
Als je zelf de moeite niet neemt om een TT te verzinnen doen wij het wel voor jequote:
nog 2 uurtjes volhoudenquote:
Ik moet nog 8 en een half uurquote:
ik ga me er deze week aan houden. vorige week op vrij langer gebleven en ook nog op zaterdag 8 uur gewerktquote:
Haterquote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:21 schreef Fopje het volgende:
[..]
Als je zelf de moeite niet neemt om een TT te verzinnen doen wij het wel voor je
Ik ben zwaar hetero en zelfs ik vind hem lekker.quote:
Voor de rest is het wel leuk in Narnia?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:05 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ik ben zwaar hetero en zelfs ik vind hem lekker.
Bierquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:31 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik heb nu pas de eerste geopend
Gelijk heb jequote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:56 schreef Studeur het volgende:
zo maar snel bier halen want ik ben van plan kneiterlam te worden vanavond
Hier fles vodka en bier.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:56 schreef Studeur het volgende:
zo maar snel bier halen want ik ben van plan kneiterlam te worden vanavond
Ga dan lekker slapen!quote:
ja echt baluhquote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:23 schreef klawie het volgende:
[..]
Nu kan je geen post meer edite hahaha
Grgr
Ja maar dan gaan mn ouders zeikenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:39 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Keihard muziek luisteren fuck de buren ja toch
Uhm goede vraag welquote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:41 schreef Spaghettivreter het volgende:
Wat is er trouwens met Youtube gebeurd?
Ik zie geen verschil?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:41 schreef Spaghettivreter het volgende:
Wat is er trouwens met Youtube gebeurd?
Hoi Paul.quote:
Ja, je bent speciaal.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:55 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik heb 1 of 2 weken geleden al wel een verandering gezienHad ik hem eerder ofzo?
Je slaapt nog nietquote:Op zaterdag 22 februari 2014 00:48 schreef d4v1d het volgende:
godverdomme is het al kwart voor 1 ;')
je bent een toffe peerquote:Op zaterdag 22 februari 2014 01:56 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Z'n gangetje. Een beetje kwaken hier en daar.
En wie moet het huishouden dan doen?!quote:Op zaterdag 22 februari 2014 10:20 schreef Fopje het volgende:
Ik ga de hele dag eena gewoon niks doen
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:19 schreef Paul het volgende:
ONZ / LittleBrownie is niet meer blauw >:( !
Oh David, waar is de tijd gebleven dat je nog aardig was?quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:28 schreef d4v1d het volgende:
KLB / Perongeluk GRTD aangeklikt Nu wachten tot Sof en de hele bende backfire komt doen
quote:
quote:
quote:
Oh, daar dus.quote:
David doet hier alleen maar stoer omdat hij zogenaamd anti grtd wil zijn. Terwijl hij elke dag met een dikke lul door grtd loopt te scrollen.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 11:40 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh David, waar is de tijd gebleven dat je nog aardig was?
[..]
[..]
[..]
[..]
Oh, daar dus.
o hai sofquote:Op zaterdag 22 februari 2014 11:40 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Oh, daar dus.
Je hebt me doorquote:Op zaterdag 22 februari 2014 12:18 schreef Fopje het volgende:
[..]
David doet hier alleen maar stoer omdat hij zogenaamd anti grtd wil zijn. Terwijl hij elke dag met een dikke lul door grtd loopt te scrollen.
Maar ik heb nooit gezegd dat ik iets tegen jou heb he. Wel tegen GRTD als groepquote:Op zaterdag 22 februari 2014 11:40 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Oh, daar dus.
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:00 schreef Rezania het volgende:
Safe And Sound, a song by Capital Cities on Spotify.
Het gebeurt niet vaak dat wij het ergens over eens zijn, maar ik ben het hier wel mee eenschquote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:47 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Maar ik heb nooit gezegd dat ik iets tegen jou heb he. Wel tegen GRTD als groep
Emmenquote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:18 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Het gebeurt niet vaak dat wij het ergens over eens zijn, maar ik ben het hier wel mee eensch
Daar ben ik het ook mee eensquote:
quote:<male_rich> am male promise u promise man i will send u money westren union but i tell u i need see u bra legs just then send u money promise man add my yahoo wal_far
Waz met jou.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:13 schreef Dientje12 het volgende:
gisteren voor het eerst een hotdog gegeten in me leven
Maar je kan toch ook een hotdog zonder kaas nemen?quote:
dat was ik vergeten te zeggenquote:Op zaterdag 22 februari 2014 17:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar je kan toch ook een hotdog zonder kaas nemen?
Ga je pitchen?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 18:36 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik ga naar PITCH festival. Ik ben zo blij
gr
Nice!.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 18:36 schreef LittleBrownie het volgende:
gr
Eens hiermee.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 17:31 schreef Rezania het volgende:
Kaas is gewoon sowieso lekker, snap dat dan.
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 18:36 schreef LittleBrownie het volgende:
gr
Ermahgerd stuuuquote:
Kan me dat nu haast niet meer voorstellenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:53 schreef Bitterlemon het volgende:
Ik had Moira. eerst niet zo hoog zitten, mijn excuses daarvoor.
Dankjequote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:53 schreef Monopoly het volgende:
Ja, props voor LB. Griet in een TT gebruiken![]()
Dan ben je gewoon baas. Nooit genoeg Griet.
[ afbeelding ]
*Chriet.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:53 schreef Monopoly het volgende:
Ja, props voor LB. Griet in een TT gebruiken![]()
Dan ben je gewoon baas. Nooit genoeg Griet.
[ afbeelding ]
*Chriet.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:08 schreef Fopje het volgende:
[..]
Dankje![]()
LB was te lui om een TT te verzinnen
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:31 schreef d4v1d het volgende:
Bezig met een painttopic
[ afbeelding ]
Het was dan ook een ongelooflijke kut-UI.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:06 schreef Moira. het volgende:
Kwam trouwens deze prachtquote van Bitterlemon tegen
[..]
Kan me dat nu haast niet meer voorstellen![]()
Hij vond mij schreeuwerig vanwege mijn UI destijds
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:43 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Het was dan ook een ongelooflijke kut-UI.
Klopt.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:44 schreef Moira. het volgende:
[..]![]()
Mja op basis van UI's vorm je je wel gelijk een beeld als je een user verder niet kent, ja
Vandaar dat iedereen dacht dat ik een neger wasquote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:44 schreef Moira. het volgende:
[..]![]()
Mja op basis van UI's vorm je je wel gelijk een beeld als je een user verder niet kent, ja
Haha jij bent een kutuser.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:46 schreef Klojo120 het volgende:
Mensen met een UI
de beste users hebben geen UI
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |