pls nietquote:Op zaterdag 9 november 2013 19:01 schreef Rodawa het volgende:
Vertel ons de smerige details, Dearest.
Wat lief thnx bbyquote:Op zaterdag 9 november 2013 18:58 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Oh, damn. Oke, dan moet het daarna, ik blijf wel wakker.
Ja, vermakelijk om je verhalen inderdaadquote:
Doe jij maar.quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:01 schreef Rodawa het volgende:
Vertel ons de smerige details, Dearest.
quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:03 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik ben oprecht wel benieuwd. [ afbeelding ][ afbeelding ]
kquote:Op zaterdag 9 november 2013 19:03 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ] Doe maar via dm.
quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:05 schreef badschaap het volgende:
past een donkerpaars tshirt bij een gele broek en zwarte schoenen + oranje logo
Tuurlijkquote:Op zaterdag 9 november 2013 19:05 schreef badschaap het volgende:
Doe maar in m'n dm, daar zie ik het vanzelf.quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:06 schreef Rodawa het volgende:
Ik heb niks te vertellen op het openbare FOK! forum.
Een regenboog zou jaloers op je worden.quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:05 schreef badschaap het volgende:
david bbyquote:
Geen idee, wellicht. Heb nog geen plannen maar weet niet of ik dan kom, hangt ervan af wie er nog meer komen.quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:17 schreef xcachet het volgende:
Rodawa ga je volgende week ook stappen met rozzje enzo?
gall allwmaslquote:
Jawel, jou mag ik ook wel. Je was er niet though maar jou mag ik welquote:
wow heb jr drufa ?quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:22 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Geen idee, wellicht. Heb nog geen plannen maar weet niet of ik dan kom, hangt ervan af wie er nog meer komen.
[..]
gall allwmasl
Hallo stu-artquote:
Jaquote:Op zaterdag 9 november 2013 19:24 schreef AldoTheApache het volgende:
meet was gezellig vandaag he sof?
Ongelooflijk. Het lijkt geen moment droog te zijn hierquote:Op zaterdag 9 november 2013 19:24 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hey Stu!Is het daar ook zo'n kutweer?
quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:25 schreef supersof het volgende:
[..]
Jazo toevallig dat je ook in arnhem was.
ohhh haha ik davht alquote:
Om te huilen.quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ongelooflijk. Het lijkt geen moment droog te zijn hier
Ik las net dat 0ver is.quote:
Ja, eigenlijk wel. Lastig als je even de deur uit wiltquote:
dat is inderdaad erg.quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik las net dat 0ver is.
Geen idee wat dat betekent maar klinkt niet goed.
En mijn vrienden doen stom.
Nee joh.quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:26 schreef AldoTheApache het volgende:
zit je bij een dispuut ja appel?
tjackquote:
quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:28 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Nee joh.
Lijkt me verschrikkelijk.
Mwah niet zo leukquote:Op zaterdag 9 november 2013 19:22 schreef xcachet het volgende:
[..]
Oh ben nu mobiel. Liedje met avicii ft adam... Dat intypen bij youtube en dan de bovenste.
over is?quote:
Inderdaad lastig.quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel. Lastig als je even de deur uit wilt
Hoe is het daar though?
Heeft ze de scheidingspapieren al opgestuurd?quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja dat las ik een bericht van xcachet.
Was vandaag de open dag op de uni?quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:30 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Inderdaad lastig.
Gaat goed hoor.Vandaag naar Rotterdam geweest. Open dag en shoppen enzulks, dus veel binnen.
En bij jou?
Balen.quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:31 schreef Omdatappel het volgende:
Stom zuipen en slettebakken, niks voor mij.
Nee, HR. Leukere dingen doen is leuk.quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:31 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Was vandaag de open dag op de uni?![]()
waarom kwam je niet even een bakkie doen dan?
neequote:Op zaterdag 9 november 2013 19:30 schreef supersof het volgende:
[..]
Heeft ze de scheidingspapieren al opgestuurd?
quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:32 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Nee, HR. Leukere dingen doen is leuk.
Hard, welke locatie zit je? Of ga je? Of ben je geweest en ga je potentieel naar toe?quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:32 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Nee, HR. Leukere dingen doen is leuk.
Dat klinkt wel goedquote:Op zaterdag 9 november 2013 19:30 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Inderdaad lastig.
Gaat goed hoor.Vandaag naar Rotterdam geweest. Open dag en shoppen enzulks, dus veel binnen.
En bij jou?
of huisgenoten?quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:34 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Snorrie.
Worden we wel buren toch.
Potentieel, doe maar. Kralingse Zoom.quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:33 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Hard, welke locatie zit je? Of ga je? Of ben je geweest en ga je potentieel naar toe?
Lol nice, we worden schoolgenoten.quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:34 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Potentieel, doe maar. Kralingse Zoom.
quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:34 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Potentieel, doe maar. Kralingse Zoom.
quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:35 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Wacht, zit jij op de Uni naast mijn school?
quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat klinkt wel goed
Hier bezig geweest met wat stukken lezen voor school en verder wat boodschappen gedaan. Deze avond ga ik lekker lui niets doen
Nice, zodra ik weet hoe je eruit ziet ga ik je spotten. En Omdatappel ga ik ook spotten, dat fo' sho'.quote:
quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:36 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Nice, zodra ik weet hoe je eruit ziet ga ik je spotten. En Omdatappel ga ik ook spotten, dat fo' sho'.
Morgen acteerlessen en nog wat stukken doornemen. In de avond (na 8pm) doe ik niet veel meerquote:Op zaterdag 9 november 2013 19:36 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Heerlijk dagje zo, volgens mij. Voor morgen nog plannen, of ook lekker lui doen?
Oke.quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:36 schreef Tjacka het volgende:
sof wil je mij een dm sturen dan word ik vrolijker
Wat is er on the hand Tjacka?quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:36 schreef Tjacka het volgende:
sof wil je mij een dm sturen dan word ik vrolijker
Ik doe wel dm sturen met foto van aldoquote:
Don't think so. Ben op mezelf gaan wonen om mijn eigen ding te kunnen doen en niet afhankelijk te zijn van mensen. Tevens zou ik het niet volhouden in een studentenhuis. Ben te netjes.quote:
niet doenquote:Op zaterdag 9 november 2013 19:38 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik doe wel dm sturen met foto van aldo
Hoe dat zo opeens?quote:
Is goed.quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:38 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik doe wel dm sturen met foto van aldo
Ohgod, creepy.quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:35 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Lol nice, we worden schoolgenoten.
godverdomme, waarom gaan al die FOK!meiden meteen samenwonen met hun vriendquote:Op zaterdag 9 november 2013 19:39 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Don't think so. Ben op mezelf gaan wonen om mijn eigen ding te kunnen doen en niet afhankelijk te zijn van mensen. Tevens zou ik het niet volhouden in een studentenhuis. Ben te netjes.
En plannen om volgend jaar samen te gaan wonen met vriend.
whaha lonerquote:Op zaterdag 9 november 2013 19:39 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
godverdomme, waarom gaan al die FOK!meiden meteen samenwonen met hun vriend
niets lonerquote:
waarom nietquote:Op zaterdag 9 november 2013 19:40 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
niets loner![]()
maar het verbaast mij gewoon
Waarom zou je op deze leeftijd al gaan samenwonen?
omdat dat leuk is denk ik.quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:40 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
niets loner![]()
omdat als je jonger dan 25 bent gewoon moet genieten van het leven, en niet met je vriend/in samen op de bank huisje boompje beestje naspelenquote:
Acteerlessen? Wat leuk!quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Morgen acteerlessen en nog wat stukken doornemen. In de avond (na 8pm) doe ik niet veel meer![]()
Et toi
Geef mij tips voor curvefever, ik ben heel slecht en vms en rodawa maken mij telkens inquote:
Meteen?quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:39 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
godverdomme, waarom gaan al die FOK!meiden meteen samenwonen met hun vriend
Zijn jullie weer bezig?quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:41 schreef supersof het volgende:
[..]
Geef mij tips voor curvefever, ik ben heel slecht en vms en rodawa maken mij telkens in
Sorry, maar Fopje is ook niet bepaald Mr. Curvedestroyer himself.quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:41 schreef supersof het volgende:
[..]
Geef mij tips voor curvefever, ik ben heel slecht en vms en rodawa maken mij telkens in
wat een goede argumentatie.quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:41 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
omdat als je jonger dan 25 bent gewoon moet genieten van het leven, en niet met je vriend/in samen op de bank huisje boompje beestje naspelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
wat een goede argumentatie.ik kan het wel helemaal gaan verwoorden, maar het is zaterdagavond en ik heb er geen zin inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dat is wel de essentie ja
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
Omdat we er allebei behoefte aan hebben en het voelt goed. Gewoon een stapje verder, moet kunnen toch? Tevens woon ik al op mezelf, dus is die overgang niet zo groot.quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:40 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
niets loner![]()
wtf ik ben nu echt de weg kwijtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
dan kan je toch juist onbeperkt drugs gebruiken.quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:43 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik kan het wel helemaal gaan verwoorden, maar het is zaterdagavond en ik heb er geen zin inMaar dat is wel de essentie ja
Tijd om mijn haar te steilen.quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:40 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik kan jou sowieso makkelijk spotten met je krullen.
het lijkt mij echt heel kutquote:Op zaterdag 9 november 2013 19:43 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Omdat we er allebei behoefte aan hebben en het voelt goed. Gewoon een stapje verder, moet kunnen toch? Tevens woon ik al op mezelf, dus is die overgang niet zo groot.
quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:43 schreef Tjacka het volgende:
[..]
wtf ik ben nu echt de weg kwijt
ga mijzelf ophangenDoe normaal, is niet grappig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omdat peer.
quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:43 schreef Tjacka het volgende:
[..]
wtf ik ben nu echt de weg kwijt
ga mijzelf ophangenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Zo geniet ik van mijn leven.quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:41 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
omdat als je jonger dan 25 bent gewoon moet genieten van het leven, en niet met je vriend/in samen op de bank huisje boompje beestje naspelen
Godverdomme.quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:42 schreef Rodawa het volgende:
Zou Omdatappel trouwens ook herkennen aan niet-puntige knieën.
Alvast een tip, smeer netjes je bammetjes elke ochtend, vanaf dit jaar zijn de kantineprijzen nogal hoog. ¤2,50 voor een oud broodje met slappe 40- kaas is geen uitzondering.quote:
quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:46 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Alvast een tip, smeer netjes je bammetjes elke ochtend, vanaf dit jaar zijn de kantineprijzen nogal hoog. ¤2,50 voor een oud broodje met slappe 40- kaas is geen uitzondering.
Maar heb je een vriendin?quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:44 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
het lijkt mij echt heel kut![]()
![]()
dan kun je nooit meer normaal gaan schijten
Ik weet niet of er een room isquote:Op zaterdag 9 november 2013 19:42 schreef Fopje het volgende:
[..]
Zijn jullie weer bezig?Ikke wil ook
Oh, ik dacht dat hij de beste was. Wie is dan de beste?quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:42 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Sorry, maar Fopje is ook niet bepaald Mr. Curvedestroyer himself.
Ja hier spreekt 1888 je vroeg om de beste we verbinden u nu door met Rodawa gr grquote:Op zaterdag 9 november 2013 19:47 schreef supersof het volgende:
Oh, ik dacht dat hij de beste was. Wie is dan de beste?
Hehe, thanks.quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:46 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Alvast een tip, smeer netjes je bammetjes elke ochtend, vanaf dit jaar zijn de kantineprijzen nogal hoog. ¤2,50 voor een oud broodje met slappe 40- kaas is geen uitzondering.
Nee, maar ik had een vriendin voor heel langquote:Op zaterdag 9 november 2013 19:47 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Maar heb je een vriendin?
Boeiend, jeetje. Dan koop je toch gewoon luchtverfrisser.
Jij just helemaal niks vandaag. Ik ben onderweg.quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:48 schreef Fopje het volgende:
Curve Fever :
FOK!
pass : tong80
Kom dan Rodawa, ik just je rauw
Jeeeejquote:Op zaterdag 9 november 2013 19:49 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Jij just helemaal niks vandaag. Ik ben onderweg.
Boks negerquote:
whah mag j eniet vragenquote:Op zaterdag 9 november 2013 19:48 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hehe, thanks.
Welke studie doe jij dan, als ik vragen mag?
quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:48 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ja hier spreekt 1888 je vroeg om de beste we verbinden u nu door met Rodawa gr gr
Hallo je spreekt met de beste haha ik bedoel natuurlijk met RODAWA
Bedrijfseconomie, ik zou nu derdejaars moeten zijn maar heb een half jaar vertraging opgelopen. Wat wil jij gaan doen?quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:48 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hehe, thanks.
Welke studie doe jij dan, als ik vragen mag?
ik heb een heel gezellige verjaardag van mijn oudtante van 80quote:
Tsja, dan ben je er misschien gewoon nog niet klaar voor. Ieder z'n eigen tempo.quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:48 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nee, maar ik had een vriendin voor heel langEn zij had ook het idee om te gaan samenwonen. Maar dat heb ik mooi afgewezen
Bedrijfseconomiequote:Op zaterdag 9 november 2013 19:49 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Bedrijfseconomie, ik zou nu derdejaars moeten zijn maar heb een half jaar vertraging opgelopen. Wat wil jij gaan doen?
nee, het leek mij gewoon kutquote:Op zaterdag 9 november 2013 19:50 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Tsja, dan ben je er misschien gewoon nog niet klaar voor. Ieder z'n eigen tempo.
Tof. Bevalt het? De school ook enzo?quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:49 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Bedrijfseconomie, ik zou nu derdejaars moeten zijn maar heb een half jaar vertraging opgelopen. Wat wil jij gaan doen?
Wat jij wilt.quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:51 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
nee, het leek mij gewoon kut
Oh. Sorryquote:Op zaterdag 9 november 2013 19:50 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Maarmaar ik ben heul geen neger.
Ja, economie en bedrijfeconomie.quote:
Een buikje is disgustingquote:Op zaterdag 9 november 2013 20:01 schreef badschaap het volgende:
gewoon t shirtje aantrekken, boeiuh dat je een buikje ziet
Dat is het al een paar jaar niet meerquote:Op zaterdag 9 november 2013 20:05 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Pics van je afgetrainde lichaam.
Wat niet is, kan nog komen toch.quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is het al een paar jaar niet meer
Ja, het plan is om vanaf januari weer naar de gym te gaanquote:Op zaterdag 9 november 2013 20:09 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Wat niet is, kan nog komen toch.
quote:
Wel aardig, maar het is heel breed. Ik heb dus ook te maken met vakken die mij wat minder liggen, anderzijds zijn er ook genoeg vakken die ik wel leuk vind.quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:51 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Tof. Bevalt het? De school ook enzo?
Ik ben erg geïnteresseerd in Fiscaal Recht en Economie.
Awwhhquote:Op zaterdag 9 november 2013 19:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jawel, jou mag ik ook wel. Je was er niet though maar jou mag ik wel![]()
Goed voornemen.quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, het plan is om vanaf januari weer naar de gym te gaan
Ik stem voor.quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:13 schreef Toto69 het volgende:
Fopje doe eens wat aan die Toto69, irritant joch
Tsja, met een brede studie kom je uiteindelijk vaak ook breder uit, toch?quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:13 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Wel aardig, maar het is heel breed. Ik heb dus ook te maken met vakken die mij wat minder liggen, anderzijds zijn er ook genoeg vakken die ik wel leuk vind.
Ah, nice. Wel een pittige studie volgens mij, maar als je het behaald zit je volgens mij wel goed. Wat voor werkzaamheden kan je zoal doen als je Fiscaal Recht en Economie hebt afgerond?
Ohquote:
Ik heb wel oprecht spijt van wat ik vanmiddag zeiquote:Op zaterdag 9 november 2013 19:49 schreef Tjacka het volgende:
[s]
[..]
ik heb een heel gezellige verjaardag van mijn oudtante van 80
en ajax moet
Haaiquote:
Marcoquote:
Dan mag je die straks aan mij gevenquote:Op zaterdag 9 november 2013 20:21 schreef essnhills het volgende:
Ik heb een courgette gevuld (met gehakt, bosuitje, paprika en kruiden) in een laagje bouillon in de oven staan
Maar wat moet ik dan eten?quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:22 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dan mag je die straks aan mij geven
quote:
Dat wel inderdaad, het heeft ook zeker voordelen, ik kan nog alle kanten op.quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:17 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Tsja, met een brede studie kom je uiteindelijk vaak ook breder uit, toch?
Ik zie het wel zitten, ja.Onder andere fiscalist bij de grote vier of wat kleinere ondernemingen of op den duur belastingadviseur bij de BD.
Ik zou 't op twitter zetten, krijg je lijks.quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:27 schreef badschaap het volgende:
ach ik heb een heel klein buikje, dus goed genoeg voor beetje strak tshirt ;$
alleen lijken lulquote:Op zaterdag 9 november 2013 20:27 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik zou 't op twitter zetten, krijg je lijks.
Als je bij de big four wilt moet je wel even door naar de uni nogquote:Op zaterdag 9 november 2013 20:17 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Tsja, met een brede studie kom je uiteindelijk vaak ook breder uit, toch?
Ik zie het wel zitten, ja.Onder andere fiscalist bij de grote vier of wat kleinere ondernemingen of op den duur belastingadviseur bij de BD.
Klinkt geil, hoe oud is ze precies?quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:28 schreef Xeor het volgende:
[..]
Donnie ik ga zometeen met een milfje daten.
Als 't maar schuift.quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:31 schreef Xeor het volgende:
Ik zou bij KPMG of E&Y gaan dan appel..
DeloittePwC
![]()
![]()
x1000
23 en heeft een dochtertje..quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:30 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Klinkt geil, hoe oud is ze precies?
En je een beetje onderscheiden wilt ook wel helpenquote:Op zaterdag 9 november 2013 20:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als je bij de big four wilt moet je wel even door naar de uni nog
Ik neem in ieder geval dat je met Fiscaal recht en economie de hbo-studie bedoelt iig?
'T zijn net voetbalclubs hèquote:Op zaterdag 9 november 2013 20:31 schreef Xeor het volgende:
DeloittePwC
![]()
![]()
x1000
Dat sowieso.quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:31 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
En je een beetje onderscheiden wilt ook wel helpen
Ik moet straks werken in een ziekenhuis, maar wellicht kan ik ook een date regelen in 't mortuariumquote:
Beetje vrijheid is altijd fijn. Het kiezen is al moeilijk zat.quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:26 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dat wel inderdaad, het heeft ook zeker voordelen, ik kan nog alle kanten op.
Mooi.Wel goed dat je al echt een beeld hebt van wat je ermee kan, dat had ik niet voor ik begon, dat is niet handig natuurlijk. Weet je al zeker dat je deze studie gaat volgen en dat het op de HES wordt?
Seksuoloog.quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:31 schreef DonnieDarkno het volgende:
Omdatappel, wat doe je nu voor scholing?
Hmm, dat werd niet specifiek genoemd, maar zal best dan. Maakt me nu ook nog niet veel uit eigenlijk.quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als je bij de big four wilt moet je wel even door naar de uni nog
Ik neem in ieder geval dat je met Fiscaal recht en economie de hbo-studie bedoelt iig?
Daarom geen bedrijfskunde doenquote:Op zaterdag 9 november 2013 20:35 schreef DonnieDarkno het volgende:
Wat betreft baangarantie kom je minder goed uit met een brede studie.
Oei, waarom dat?quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:31 schreef Xeor het volgende:
DeloittePwC
![]()
![]()
x1000
Wat lul jij nou man, jij doet momenteel nietsquote:
Ik probeer de klassieker beta vs andere studies aan te wakkerenquote:Op zaterdag 9 november 2013 20:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat lul jij nou man, jij doet momenteel niets
Misschien produceert hij wel drugs uit z'n caravan.quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat lul jij nou man, jij doet momenteel niets
Ben je nurd ofzo?quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:38 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Hou je bek, ik twijfel nu al om te stoppen met economie en beta te doenmijn leven
Doe maar.quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:38 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Hou je bek, ik twijfel nu al om te stoppen met economie en beta te doenmijn leven
quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:39 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Misschien produceert hij wel drugs uit z'n caravan.
Valt wel mee, maar heb liever diepgang dan een soort vervolg op m&oquote:
Wat wil je precies gaan doen?quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:40 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Valt wel mee, maar heb liever diepgang dan een soort vervolg op m&o, voelt nou niet bepaald academisch
Maar later wel de wereld beheersen.quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:40 schreef essnhills het volgende:
Bèta's zijn toch van die lillike jongens die alleen maar gamen en denken dat als je als je aardigmuntjes in een vrouw stopt dat er dan seks uitrolt?
Is dat niet zo dan?quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:40 schreef essnhills het volgende:
Bèta's zijn toch van die lillike jongens die alleen maar gamen en denken dat als je als je aardigmuntjes in een vrouw stopt dat er dan seks uitrolt?
quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:38 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Nog steeds beter dan hbo communicatiequote:Op zaterdag 9 november 2013 20:40 schreef essnhills het volgende:
Neehoor.quote:
Callcenter verdient goed tegenwoordig.quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:41 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Nog steeds beter dan hbo communicatie
Nou, economie (ben er pas drie maanden mee bezig hoor) zou tussen alfa en bèta inzitten, dus.quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:40 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Wat wil je precies gaan doen?
Ga econometrie?quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:42 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Nou, economie (ben er pas drie maanden mee bezig hoor) zou tussen alfa en bèta inzitten, dus.
Mwah, valt mee hoor, THD verdient beter.quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:41 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Callcenter verdient goed tegenwoordig.
Ohja kijk als knappe jongens aardigmuntjes in een vrouw stoppen komt er wel seks uit rollen natuurlijkquote:Op zaterdag 9 november 2013 20:41 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Neehoor.
(Hoewel ik wel nog altijd vrijgezel ben...)
Ben i.i.g. geen puistenkop.
Dat sowieso.quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:39 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik zou Xeor op z'n woord geloven
Ja, maar wat wil je doen in de natuurwetenschappen bedoel ikquote:Op zaterdag 9 november 2013 20:42 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Nou, economie (ben er pas drie maanden mee bezig hoor) zou tussen alfa en bèta inzitten, dus.
Een afgestuurd econometrist ook.quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:41 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Callcenter verdient goed tegenwoordig.
Ik let niet erg op en zie dat we alweer 27 posts verder zijnquote:Op zaterdag 9 november 2013 20:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik probeer de klassieker beta vs andere studies aan te wakkeren
Hangt ook van de vrouw af..quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohja kijk als knappe jongens aardigmuntjes in een vrouw stoppen komt er wel seks uit rollen natuurlijk
Godverdomme, zo cliché.quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:41 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Nog steeds beter dan hbo communicatie
Hou je grote mondquote:Op zaterdag 9 november 2013 20:39 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Misschien produceert hij wel drugs uit z'n caravan.
Maar als callcenter medewerker ben je praktisch bezig enz.quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:42 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Een afgestuurd econometrist ook.
Misschien.quote:
quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik let niet erg op en zie dat we alweer 27 posts verder zijn
Sterk wiskundigquote:Op zaterdag 9 november 2013 20:42 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ja, maar wat wil je doen in de natuurwetenschappen bedoel ik
Uhu...quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:43 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Maar als callcenter medewerker ben je praktisch bezig enz.
Oh ligt het daaraan, ik vroeg me al af of ik stuk wasquote:Op zaterdag 9 november 2013 20:43 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Hangt ook van de vrouw af..
Ik had steeds nogal pech dat zij heel erg slim waren, maar dat aardigmuntjes averechts werkten.
Jij deed het gratis?quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh ligt het daaraan, ik vroeg me al af of ik stuk was
Hier regent het ookquote:Op zaterdag 9 november 2013 20:44 schreef Stuart het volgende:
Ik ben de regen hier trouwens zat godverdegodverdomme
Sssstquote:
Die laatste noemde ik inderdaad al, huilen.quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:44 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
hbo toegepaste psychologie dan?
vrijetijdsmanagement??
Apart dat ze rechten & spiegeloog überhaupt aanbieden op hbo niveau.quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:44 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
hbo toegepaste psychologie dan?
vrijetijdsmanagement??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |