Ja hier spreekt 1888 je vroeg om de beste we verbinden u nu door met Rodawa gr grquote:Op zaterdag 9 november 2013 19:47 schreef supersof het volgende:
Oh, ik dacht dat hij de beste was. Wie is dan de beste?
Hehe, thanks.quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:46 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Alvast een tip, smeer netjes je bammetjes elke ochtend, vanaf dit jaar zijn de kantineprijzen nogal hoog. ¤2,50 voor een oud broodje met slappe 40- kaas is geen uitzondering.
Nee, maar ik had een vriendin voor heel langquote:Op zaterdag 9 november 2013 19:47 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Maar heb je een vriendin?
Boeiend, jeetje. Dan koop je toch gewoon luchtverfrisser.
Jij just helemaal niks vandaag. Ik ben onderweg.quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:48 schreef Fopje het volgende:
Curve Fever :
FOK!
pass : tong80
Kom dan Rodawa, ik just je rauw
Jeeeejquote:Op zaterdag 9 november 2013 19:49 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Jij just helemaal niks vandaag. Ik ben onderweg.
Boks negerquote:
whah mag j eniet vragenquote:Op zaterdag 9 november 2013 19:48 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hehe, thanks.
Welke studie doe jij dan, als ik vragen mag?
quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:48 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ja hier spreekt 1888 je vroeg om de beste we verbinden u nu door met Rodawa gr gr
Hallo je spreekt met de beste haha ik bedoel natuurlijk met RODAWA
Bedrijfseconomie, ik zou nu derdejaars moeten zijn maar heb een half jaar vertraging opgelopen. Wat wil jij gaan doen?quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:48 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hehe, thanks.
Welke studie doe jij dan, als ik vragen mag?
ik heb een heel gezellige verjaardag van mijn oudtante van 80quote:
Tsja, dan ben je er misschien gewoon nog niet klaar voor. Ieder z'n eigen tempo.quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:48 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nee, maar ik had een vriendin voor heel langEn zij had ook het idee om te gaan samenwonen. Maar dat heb ik mooi afgewezen
Bedrijfseconomiequote:Op zaterdag 9 november 2013 19:49 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Bedrijfseconomie, ik zou nu derdejaars moeten zijn maar heb een half jaar vertraging opgelopen. Wat wil jij gaan doen?
nee, het leek mij gewoon kutquote:Op zaterdag 9 november 2013 19:50 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Tsja, dan ben je er misschien gewoon nog niet klaar voor. Ieder z'n eigen tempo.
Tof. Bevalt het? De school ook enzo?quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:49 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Bedrijfseconomie, ik zou nu derdejaars moeten zijn maar heb een half jaar vertraging opgelopen. Wat wil jij gaan doen?
Wat jij wilt.quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:51 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
nee, het leek mij gewoon kut
Oh. Sorryquote:Op zaterdag 9 november 2013 19:50 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Maarmaar ik ben heul geen neger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |