Sorry, maar Fopje is ook niet bepaald Mr. Curvedestroyer himself.quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:41 schreef supersof het volgende:
[..]
Geef mij tips voor curvefever, ik ben heel slecht en vms en rodawa maken mij telkens in
wat een goede argumentatie.quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:41 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
omdat als je jonger dan 25 bent gewoon moet genieten van het leven, en niet met je vriend/in samen op de bank huisje boompje beestje naspelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
wat een goede argumentatie.ik kan het wel helemaal gaan verwoorden, maar het is zaterdagavond en ik heb er geen zin inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dat is wel de essentie ja
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
Omdat we er allebei behoefte aan hebben en het voelt goed. Gewoon een stapje verder, moet kunnen toch? Tevens woon ik al op mezelf, dus is die overgang niet zo groot.quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:40 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
niets loner![]()
maar het verbaast mij gewoon
Waarom zou je op deze leeftijd al gaan samenwonen?
wtf ik ben nu echt de weg kwijtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
dan kan je toch juist onbeperkt drugs gebruiken.quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:43 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik kan het wel helemaal gaan verwoorden, maar het is zaterdagavond en ik heb er geen zin inMaar dat is wel de essentie ja
Tijd om mijn haar te steilen.quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:40 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik kan jou sowieso makkelijk spotten met je krullen.
het lijkt mij echt heel kutquote:Op zaterdag 9 november 2013 19:43 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Omdat we er allebei behoefte aan hebben en het voelt goed. Gewoon een stapje verder, moet kunnen toch? Tevens woon ik al op mezelf, dus is die overgang niet zo groot.
quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:43 schreef Tjacka het volgende:
[..]
wtf ik ben nu echt de weg kwijt
ga mijzelf ophangenDoe normaal, is niet grappig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omdat peer.
quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:43 schreef Tjacka het volgende:
[..]
wtf ik ben nu echt de weg kwijt
ga mijzelf ophangenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Zo geniet ik van mijn leven.quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:41 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
omdat als je jonger dan 25 bent gewoon moet genieten van het leven, en niet met je vriend/in samen op de bank huisje boompje beestje naspelen
Godverdomme.quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:42 schreef Rodawa het volgende:
Zou Omdatappel trouwens ook herkennen aan niet-puntige knieën.
Alvast een tip, smeer netjes je bammetjes elke ochtend, vanaf dit jaar zijn de kantineprijzen nogal hoog. ¤2,50 voor een oud broodje met slappe 40- kaas is geen uitzondering.quote:
quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:46 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Alvast een tip, smeer netjes je bammetjes elke ochtend, vanaf dit jaar zijn de kantineprijzen nogal hoog. ¤2,50 voor een oud broodje met slappe 40- kaas is geen uitzondering.
Maar heb je een vriendin?quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:44 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
het lijkt mij echt heel kut![]()
![]()
dan kun je nooit meer normaal gaan schijten
Ik weet niet of er een room isquote:Op zaterdag 9 november 2013 19:42 schreef Fopje het volgende:
[..]
Zijn jullie weer bezig?Ikke wil ook
Oh, ik dacht dat hij de beste was. Wie is dan de beste?quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:42 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Sorry, maar Fopje is ook niet bepaald Mr. Curvedestroyer himself.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |