Don't think so. Ben op mezelf gaan wonen om mijn eigen ding te kunnen doen en niet afhankelijk te zijn van mensen. Tevens zou ik het niet volhouden in een studentenhuis. Ben te netjes.quote:
niet doenquote:Op zaterdag 9 november 2013 19:38 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik doe wel dm sturen met foto van aldo
Hoe dat zo opeens?quote:
Is goed.quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:38 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik doe wel dm sturen met foto van aldo
Ohgod, creepy.quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:35 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Lol nice, we worden schoolgenoten.
godverdomme, waarom gaan al die FOK!meiden meteen samenwonen met hun vriendquote:Op zaterdag 9 november 2013 19:39 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Don't think so. Ben op mezelf gaan wonen om mijn eigen ding te kunnen doen en niet afhankelijk te zijn van mensen. Tevens zou ik het niet volhouden in een studentenhuis. Ben te netjes.
En plannen om volgend jaar samen te gaan wonen met vriend.
whaha lonerquote:Op zaterdag 9 november 2013 19:39 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
godverdomme, waarom gaan al die FOK!meiden meteen samenwonen met hun vriend
niets lonerquote:
waarom nietquote:Op zaterdag 9 november 2013 19:40 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
niets loner![]()
maar het verbaast mij gewoon
Waarom zou je op deze leeftijd al gaan samenwonen?
omdat dat leuk is denk ik.quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:40 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
niets loner![]()
maar het verbaast mij gewoon
Waarom zou je op deze leeftijd al gaan samenwonen?
omdat als je jonger dan 25 bent gewoon moet genieten van het leven, en niet met je vriend/in samen op de bank huisje boompje beestje naspelenquote:
Acteerlessen? Wat leuk!quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Morgen acteerlessen en nog wat stukken doornemen. In de avond (na 8pm) doe ik niet veel meer![]()
Et toi
Geef mij tips voor curvefever, ik ben heel slecht en vms en rodawa maken mij telkens inquote:
Meteen?quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:39 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
godverdomme, waarom gaan al die FOK!meiden meteen samenwonen met hun vriend
Zijn jullie weer bezig?quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:41 schreef supersof het volgende:
[..]
Geef mij tips voor curvefever, ik ben heel slecht en vms en rodawa maken mij telkens in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |