Als 't maar schuift.quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:31 schreef Xeor het volgende:
Ik zou bij KPMG of E&Y gaan dan appel..
DeloittePwC
![]()
![]()
x1000
23 en heeft een dochtertje..quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:30 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Klinkt geil, hoe oud is ze precies?
En je een beetje onderscheiden wilt ook wel helpenquote:Op zaterdag 9 november 2013 20:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als je bij de big four wilt moet je wel even door naar de uni nog
Ik neem in ieder geval dat je met Fiscaal recht en economie de hbo-studie bedoelt iig?
'T zijn net voetbalclubs hèquote:Op zaterdag 9 november 2013 20:31 schreef Xeor het volgende:
DeloittePwC
![]()
![]()
x1000
Dat sowieso.quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:31 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
En je een beetje onderscheiden wilt ook wel helpen
Ik moet straks werken in een ziekenhuis, maar wellicht kan ik ook een date regelen in 't mortuariumquote:
Beetje vrijheid is altijd fijn. Het kiezen is al moeilijk zat.quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:26 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dat wel inderdaad, het heeft ook zeker voordelen, ik kan nog alle kanten op.
Mooi.Wel goed dat je al echt een beeld hebt van wat je ermee kan, dat had ik niet voor ik begon, dat is niet handig natuurlijk. Weet je al zeker dat je deze studie gaat volgen en dat het op de HES wordt?
Seksuoloog.quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:31 schreef DonnieDarkno het volgende:
Omdatappel, wat doe je nu voor scholing?
Hmm, dat werd niet specifiek genoemd, maar zal best dan. Maakt me nu ook nog niet veel uit eigenlijk.quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als je bij de big four wilt moet je wel even door naar de uni nog
Ik neem in ieder geval dat je met Fiscaal recht en economie de hbo-studie bedoelt iig?
Daarom geen bedrijfskunde doenquote:Op zaterdag 9 november 2013 20:35 schreef DonnieDarkno het volgende:
Wat betreft baangarantie kom je minder goed uit met een brede studie.
Oei, waarom dat?quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:31 schreef Xeor het volgende:
DeloittePwC
![]()
![]()
x1000
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |