Wat lul jij nou man, jij doet momenteel nietsquote:
Ik probeer de klassieker beta vs andere studies aan te wakkerenquote:Op zaterdag 9 november 2013 20:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat lul jij nou man, jij doet momenteel niets
Misschien produceert hij wel drugs uit z'n caravan.quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat lul jij nou man, jij doet momenteel niets
Ben je nurd ofzo?quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:38 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Hou je bek, ik twijfel nu al om te stoppen met economie en beta te doenmijn leven
Doe maar.quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:38 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Hou je bek, ik twijfel nu al om te stoppen met economie en beta te doenmijn leven
quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:39 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Misschien produceert hij wel drugs uit z'n caravan.
Valt wel mee, maar heb liever diepgang dan een soort vervolg op m&oquote:
Wat wil je precies gaan doen?quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:40 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Valt wel mee, maar heb liever diepgang dan een soort vervolg op m&o, voelt nou niet bepaald academisch
Maar later wel de wereld beheersen.quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:40 schreef essnhills het volgende:
Bèta's zijn toch van die lillike jongens die alleen maar gamen en denken dat als je als je aardigmuntjes in een vrouw stopt dat er dan seks uitrolt?
Is dat niet zo dan?quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:40 schreef essnhills het volgende:
Bèta's zijn toch van die lillike jongens die alleen maar gamen en denken dat als je als je aardigmuntjes in een vrouw stopt dat er dan seks uitrolt?
quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:38 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Nog steeds beter dan hbo communicatiequote:Op zaterdag 9 november 2013 20:40 schreef essnhills het volgende:
Neehoor.quote:
Callcenter verdient goed tegenwoordig.quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:41 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Nog steeds beter dan hbo communicatie
Nou, economie (ben er pas drie maanden mee bezig hoor) zou tussen alfa en bèta inzitten, dus.quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:40 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Wat wil je precies gaan doen?
Ga econometrie?quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:42 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Nou, economie (ben er pas drie maanden mee bezig hoor) zou tussen alfa en bèta inzitten, dus.
Mwah, valt mee hoor, THD verdient beter.quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:41 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Callcenter verdient goed tegenwoordig.
Ohja kijk als knappe jongens aardigmuntjes in een vrouw stoppen komt er wel seks uit rollen natuurlijkquote:Op zaterdag 9 november 2013 20:41 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Neehoor.
(Hoewel ik wel nog altijd vrijgezel ben...)
Ben i.i.g. geen puistenkop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |