Ongelooflijk. Het lijkt geen moment droog te zijn hierquote:Op zaterdag 9 november 2013 19:24 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hey Stu!Is het daar ook zo'n kutweer?
quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:25 schreef supersof het volgende:
[..]
Jazo toevallig dat je ook in arnhem was.
ohhh haha ik davht alquote:
Om te huilen.quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ongelooflijk. Het lijkt geen moment droog te zijn hier
Ik las net dat 0ver is.quote:
Ja, eigenlijk wel. Lastig als je even de deur uit wiltquote:
dat is inderdaad erg.quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik las net dat 0ver is.
Geen idee wat dat betekent maar klinkt niet goed.
En mijn vrienden doen stom.
Nee joh.quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:26 schreef AldoTheApache het volgende:
zit je bij een dispuut ja appel?
tjackquote:
quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:28 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Nee joh.
Lijkt me verschrikkelijk.
Mwah niet zo leukquote:Op zaterdag 9 november 2013 19:22 schreef xcachet het volgende:
[..]
Oh ben nu mobiel. Liedje met avicii ft adam... Dat intypen bij youtube en dan de bovenste.
over is?quote:
Inderdaad lastig.quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel. Lastig als je even de deur uit wilt
Hoe is het daar though?
Heeft ze de scheidingspapieren al opgestuurd?quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja dat las ik een bericht van xcachet.
Was vandaag de open dag op de uni?quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:30 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Inderdaad lastig.
Gaat goed hoor.Vandaag naar Rotterdam geweest. Open dag en shoppen enzulks, dus veel binnen.
En bij jou?
Balen.quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:31 schreef Omdatappel het volgende:
Stom zuipen en slettebakken, niks voor mij.
Nee, HR. Leukere dingen doen is leuk.quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:31 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Was vandaag de open dag op de uni?![]()
waarom kwam je niet even een bakkie doen dan?
neequote:Op zaterdag 9 november 2013 19:30 schreef supersof het volgende:
[..]
Heeft ze de scheidingspapieren al opgestuurd?
quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:32 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Nee, HR. Leukere dingen doen is leuk.
Hard, welke locatie zit je? Of ga je? Of ben je geweest en ga je potentieel naar toe?quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:32 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Nee, HR. Leukere dingen doen is leuk.
Dat klinkt wel goedquote:Op zaterdag 9 november 2013 19:30 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Inderdaad lastig.
Gaat goed hoor.Vandaag naar Rotterdam geweest. Open dag en shoppen enzulks, dus veel binnen.
En bij jou?
of huisgenoten?quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:34 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Snorrie.
Worden we wel buren toch.
Potentieel, doe maar. Kralingse Zoom.quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:33 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Hard, welke locatie zit je? Of ga je? Of ben je geweest en ga je potentieel naar toe?
Lol nice, we worden schoolgenoten.quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:34 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Potentieel, doe maar. Kralingse Zoom.
quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:34 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Potentieel, doe maar. Kralingse Zoom.
quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:35 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Wacht, zit jij op de Uni naast mijn school?
quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat klinkt wel goed
Hier bezig geweest met wat stukken lezen voor school en verder wat boodschappen gedaan. Deze avond ga ik lekker lui niets doen
Nice, zodra ik weet hoe je eruit ziet ga ik je spotten. En Omdatappel ga ik ook spotten, dat fo' sho'.quote:
quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:36 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Nice, zodra ik weet hoe je eruit ziet ga ik je spotten. En Omdatappel ga ik ook spotten, dat fo' sho'.
Morgen acteerlessen en nog wat stukken doornemen. In de avond (na 8pm) doe ik niet veel meerquote:Op zaterdag 9 november 2013 19:36 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Heerlijk dagje zo, volgens mij. Voor morgen nog plannen, of ook lekker lui doen?
Oke.quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:36 schreef Tjacka het volgende:
sof wil je mij een dm sturen dan word ik vrolijker
Wat is er on the hand Tjacka?quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:36 schreef Tjacka het volgende:
sof wil je mij een dm sturen dan word ik vrolijker
Ik doe wel dm sturen met foto van aldoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |