Ja, economie en bedrijfeconomie.quote:
Een buikje is disgustingquote:Op zaterdag 9 november 2013 20:01 schreef badschaap het volgende:
gewoon t shirtje aantrekken, boeiuh dat je een buikje ziet
Dat is het al een paar jaar niet meerquote:Op zaterdag 9 november 2013 20:05 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Pics van je afgetrainde lichaam.
Wat niet is, kan nog komen toch.quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is het al een paar jaar niet meer
Ja, het plan is om vanaf januari weer naar de gym te gaanquote:Op zaterdag 9 november 2013 20:09 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Wat niet is, kan nog komen toch.
quote:
Wel aardig, maar het is heel breed. Ik heb dus ook te maken met vakken die mij wat minder liggen, anderzijds zijn er ook genoeg vakken die ik wel leuk vind.quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:51 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Tof. Bevalt het? De school ook enzo?
Ik ben erg geïnteresseerd in Fiscaal Recht en Economie.
Awwhhquote:Op zaterdag 9 november 2013 19:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jawel, jou mag ik ook wel. Je was er niet though maar jou mag ik wel![]()
Goed voornemen.quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, het plan is om vanaf januari weer naar de gym te gaan
Ik stem voor.quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:13 schreef Toto69 het volgende:
Fopje doe eens wat aan die Toto69, irritant joch
Tsja, met een brede studie kom je uiteindelijk vaak ook breder uit, toch?quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:13 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Wel aardig, maar het is heel breed. Ik heb dus ook te maken met vakken die mij wat minder liggen, anderzijds zijn er ook genoeg vakken die ik wel leuk vind.
Ah, nice. Wel een pittige studie volgens mij, maar als je het behaald zit je volgens mij wel goed. Wat voor werkzaamheden kan je zoal doen als je Fiscaal Recht en Economie hebt afgerond?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |