Dat sowieso.quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:39 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik zou Xeor op z'n woord geloven
Ja, maar wat wil je doen in de natuurwetenschappen bedoel ikquote:Op zaterdag 9 november 2013 20:42 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Nou, economie (ben er pas drie maanden mee bezig hoor) zou tussen alfa en bèta inzitten, dus.
Een afgestuurd econometrist ook.quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:41 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Callcenter verdient goed tegenwoordig.
Ik let niet erg op en zie dat we alweer 27 posts verder zijnquote:Op zaterdag 9 november 2013 20:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik probeer de klassieker beta vs andere studies aan te wakkeren
Hangt ook van de vrouw af..quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohja kijk als knappe jongens aardigmuntjes in een vrouw stoppen komt er wel seks uit rollen natuurlijk
Godverdomme, zo cliché.quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:41 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Nog steeds beter dan hbo communicatie
Hou je grote mondquote:Op zaterdag 9 november 2013 20:39 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Misschien produceert hij wel drugs uit z'n caravan.
Maar als callcenter medewerker ben je praktisch bezig enz.quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:42 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Een afgestuurd econometrist ook.
Misschien.quote:
quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik let niet erg op en zie dat we alweer 27 posts verder zijn
Sterk wiskundigquote:Op zaterdag 9 november 2013 20:42 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ja, maar wat wil je doen in de natuurwetenschappen bedoel ik
Uhu...quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:43 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Maar als callcenter medewerker ben je praktisch bezig enz.
Oh ligt het daaraan, ik vroeg me al af of ik stuk wasquote:Op zaterdag 9 november 2013 20:43 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Hangt ook van de vrouw af..
Ik had steeds nogal pech dat zij heel erg slim waren, maar dat aardigmuntjes averechts werkten.
Jij deed het gratis?quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh ligt het daaraan, ik vroeg me al af of ik stuk was
Hier regent het ookquote:Op zaterdag 9 november 2013 20:44 schreef Stuart het volgende:
Ik ben de regen hier trouwens zat godverdegodverdomme
Sssstquote:
Die laatste noemde ik inderdaad al, huilen.quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:44 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
hbo toegepaste psychologie dan?
vrijetijdsmanagement??
Apart dat ze rechten & spiegeloog überhaupt aanbieden op hbo niveau.quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:44 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
hbo toegepaste psychologie dan?
vrijetijdsmanagement??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |