SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
- 29 februari 2016: Moira. & Rez gaan trouwen.[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
quote:
Ja natuurlijkquote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:58 schreef Annnet het volgende:
[..]
Hoi wil je een gifje van mijn hont maken
SPOILER: schaarsgekleed vrouwmensOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
Als je zelf de moeite niet neemt om een TT te verzinnen doen wij het wel voor jequote:
nog 2 uurtjes volhoudenquote:
Ik moet nog 8 en een half uurquote:
ik ga me er deze week aan houden. vorige week op vrij langer gebleven en ook nog op zaterdag 8 uur gewerktquote:
Haterquote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:21 schreef Fopje het volgende:
[..]
Als je zelf de moeite niet neemt om een TT te verzinnen doen wij het wel voor je
Ik ben zwaar hetero en zelfs ik vind hem lekker.quote:
Voor de rest is het wel leuk in Narnia?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:05 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ik ben zwaar hetero en zelfs ik vind hem lekker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |