TS zat op de fiets naar huis, ik had een blikje drinken in mn hand waarvan ik net de laatste slok had genomen.. Nu wou ik natuurlijk van dit blikje af. Ik had hem op de grond kunnen gooien maar nee, dat deed ik niet. Ik fietste een stukje verder en zag een prullenbak op de stoep staan. Er liep niemand op de stoep dus ik reed een stukje langzaam over de stoep zodat ik het lege blikje netjes kon deponeren, daarna stuurde ik direct weer het fietspad op..
Een paar seconde later komt er echter een politieagent tevoorschijn die mij op de bon slingert omdat ik over de stoep fietste

_ Ik snap dat ik fout zat, ik had inderdaad moeten afstappen, klopt allemaal. Maar dit is gewoon een bon schrijven om een bon te schrijven, niet om het verkeer veiliger te maken.. Er liep toch verder niemand, ik heb geen andere weggebruikers in gevaar gebracht. Toch vond meneer dat ik een boete moest betalen voor de hooguit 2 meter die ik over de stoep gefietst heb.

Heb dit uiteindelijk maar gedaan, als ik een discussie zou aangaan had ik deze toch niet gewonnen.
Samenvatting: TS kreeg boete omdat hij hoogstens 2 meter langzaam over de stoep fietste zodat hij een leeg blikje drinken in de prullenbak kon deponeren.
Paint: