quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:21 schreef housesoftheholy het volgende:
Op zich leuk gedaan, maar het feit dat je uberhaupt zoveel moeite in je topic stopt getuigt van wanhoop en derhalve vind ik je een kneus.
Goed gepaint?quote:
Maar wel verzonnen topic. Wantquote:
Je kan een boete niet ter plekke te betalen.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:20 schreef d4v1d het volgende:
Toch vond meneer dat ik een boete moest betalen voor de hooguit 2 meter die ik over de stoep gefietst heb. Heb dit uiteindelijk maar gedaan, als ik een discussie zou aangaan had ik deze toch niet gewonnen.
Je moet er wel bij zetten dat je dinnie zwaar verstandelijk gehandicapt is, want anders maakt het weinig indruk op hem natuurlijk.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:23 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Goed gepaint?Zelfs mijn dinnie kan dit beter
Aldi energydrinkquote:
Verkeerd verwoord, sorryquote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:24 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
Maar wel verzonnen topic. Want
[..]
Je kan een boete niet ter plekke te betalen.
Ja, janskerkhof in Utrechtquote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:25 schreef LXIV het volgende:
Leuk nieuw paint-concept. Is dit de werkelijke plaats incident? Dan is het helemaal cool!
3 danquote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:29 schreef Toto69 het volgende:
Dit is meer dan twee meter, liegebeest.
Ik verwacht binnen nu en 5 uur een topic met een paint gemaakt door je dinnie.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:23 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Goed gepaint?Zelfs mijn dinnie kan dit beter
quote:
Dan kan je lang wachten, ze ligt ziek op bed tv te kijkenquote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:30 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik verwacht binnen nu en 5 uur een topic met een paint gemaakt door je dinnie.
Gr gr
overmorgen mag ook.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:40 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Dan kan je lang wachten, ze ligt ziek op bed tv te kijken
Wij springen niet ineens in de houding omdat een 14-jarig jochie dat vraagt.... NEE dusquote:
Beterschap voor je dinnetjequote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:40 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Dan kan je lang wachten, ze ligt ziek op bed tv te kijken
Als je doorfietst weet je niet of er ergens in de buurt een politieauto rijdt.. En op de route naar mn huis kom ik ook nog echt langs een politiebureau. Dus tsjaquote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:25 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
dus stop je en laat je de problemen je geld afhandig maken?
en dan nog? wat dan? als je gewoon doorfiets ben jij opeens staatsvijand geworden? verdomme zegquote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:27 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Als je doorfietst weet je niet of er ergens in de buurt een politieauto rijdt.. En op de route naar mn huis kom ik ook nog echt langs een politiebureau. Dus tsja
Ik had geen zin in een boete voor het negeren van een stopteken.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:28 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
en dan nog? wat dan? als je gewoon doorfiets ben jij opeens staatsvijand geworden? verdomme zeg
hij wel om een sprintje te trekken naar de 35 km/u om een fietser bij te houden?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:28 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik had geen zin in een boete voor het negeren van een stopteken.
Hij heeft een portofoon enzoquote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:29 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
hij wel om een sprintje te trekken naar de 35 km/u om een fietser bij te houden?
en dan?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:31 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Hij heeft een portofoon enzoEn er zijn meer agenten dan die ene per voet..
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:32 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
en dan?
JA STOP DIE ENE FIETSER!
krrrk welke fietser? krrk
EUH DIE EUH DIE FIETSER IN UTRECHT
krrk okay pak alle fietsers maar op krrk
MOOI NU KRIJGEN WIJ DIE VANDAAL WEL
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:32 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
en dan?
JA STOP DIE ENE FIETSER!