quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:21 schreef housesoftheholy het volgende:
Op zich leuk gedaan, maar het feit dat je uberhaupt zoveel moeite in je topic stopt getuigt van wanhoop en derhalve vind ik je een kneus.
Goed gepaint?quote:
Maar wel verzonnen topic. Wantquote:
Je kan een boete niet ter plekke te betalen.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:20 schreef d4v1d het volgende:
Toch vond meneer dat ik een boete moest betalen voor de hooguit 2 meter die ik over de stoep gefietst heb. Heb dit uiteindelijk maar gedaan, als ik een discussie zou aangaan had ik deze toch niet gewonnen.
Je moet er wel bij zetten dat je dinnie zwaar verstandelijk gehandicapt is, want anders maakt het weinig indruk op hem natuurlijk.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:23 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Goed gepaint?Zelfs mijn dinnie kan dit beter
Aldi energydrinkquote:
Verkeerd verwoord, sorryquote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:24 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
Maar wel verzonnen topic. Want
[..]
Je kan een boete niet ter plekke te betalen.
Ja, janskerkhof in Utrechtquote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:25 schreef LXIV het volgende:
Leuk nieuw paint-concept. Is dit de werkelijke plaats incident? Dan is het helemaal cool!
3 danquote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:29 schreef Toto69 het volgende:
Dit is meer dan twee meter, liegebeest.
Ik verwacht binnen nu en 5 uur een topic met een paint gemaakt door je dinnie.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:23 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
quote:
Dan kan je lang wachten, ze ligt ziek op bed tv te kijkenquote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:30 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik verwacht binnen nu en 5 uur een topic met een paint gemaakt door je dinnie.
Gr gr
overmorgen mag ook.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:40 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Dan kan je lang wachten, ze ligt ziek op bed tv te kijken
Wij springen niet ineens in de houding omdat een 14-jarig jochie dat vraagt.... NEE dusquote:
Beterschap voor je dinnetjequote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:40 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Dan kan je lang wachten, ze ligt ziek op bed tv te kijken
Als je doorfietst weet je niet of er ergens in de buurt een politieauto rijdt.. En op de route naar mn huis kom ik ook nog echt langs een politiebureau. Dus tsjaquote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:25 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
dus stop je en laat je de problemen je geld afhandig maken?
en dan nog? wat dan? als je gewoon doorfiets ben jij opeens staatsvijand geworden? verdomme zegquote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:27 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Als je doorfietst weet je niet of er ergens in de buurt een politieauto rijdt.. En op de route naar mn huis kom ik ook nog echt langs een politiebureau. Dus tsja
Ik had geen zin in een boete voor het negeren van een stopteken.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:28 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
en dan nog? wat dan? als je gewoon doorfiets ben jij opeens staatsvijand geworden? verdomme zeg
hij wel om een sprintje te trekken naar de 35 km/u om een fietser bij te houden?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:28 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik had geen zin in een boete voor het negeren van een stopteken.
Hij heeft een portofoon enzoquote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:29 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
hij wel om een sprintje te trekken naar de 35 km/u om een fietser bij te houden?
en dan?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:31 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Hij heeft een portofoon enzoEn er zijn meer agenten dan die ene per voet..
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:32 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
en dan?
JA STOP DIE ENE FIETSER!
krrrk welke fietser? krrk
EUH DIE EUH DIE FIETSER IN UTRECHT
krrk okay pak alle fietsers maar op krrk
MOOI NU KRIJGEN WIJ DIE VANDAAL WEL
[..]
en dan?
JA STOP DIE ENE FIETSER!
Ligt eraan of hij talent heeft.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:38 schreef BlueJeans het volgende:
Hoelang heb je over die paint gedaan?
Beetje zuur weer, vind je niet!? (en ik ben ervan overtuigd dat ik hiermee bij verre niet de zuurste recente post van je te pakken heb)quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:21 schreef housesoftheholy het volgende:
Op zich leuk gedaan, maar het feit dat je uberhaupt zoveel moeite in je topic stopt getuigt van wanhoop en derhalve vind ik je een kneus.
Neh, gewoon attitude.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:53 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Beetje zuur weer, vind je niet!? (en ik ben ervan overtuigd dat ik hiermee bij verre niet de zuurste recente post van je te pakken heb)
over de stoep is goedkoperquote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:00 schreef Isabeau het volgende:
Mooie paint
Weet iemand dit? Hoeveel kost een blikje op de grond gooien versus hoeveel kost over de stoep fietsen. Kan je de volgende keer een afweging maken als je niet wilt afstappen.
Dan was het een prima keusquote:
Inderdaad wat laagquote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:05 schreef deadprez het volgende:
wtf, rommel op straat gooien staat een boete van 140 euro op
quote:
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:36 schreef Schuimpjes het volgende:
Oeh D4v1d, nou moet je nog vaker de zuivel gaan vullen en minder blikjes drinken gaan drinken en minder frikandelbroodjes gaan eten om deze boete te betalen.
Crimineel.
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:53 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Beetje zuur weer, vind je niet!? (en ik ben ervan overtuigd dat ik hiermee bij verre niet de zuurste recente post van je te pakken heb)
Hij kan gewoon bezwaarschrift maken np./quote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:00 schreef Isabeau het volgende:
Mooie paint
Weet iemand dit? Hoeveel kost een blikje op de grond gooien versus hoeveel kost over de stoep fietsen. Kan je de volgende keer een afweging maken als je niet wilt afstappen.
Je bent wel een klapjosti als je het verschil niet zietquote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:13 schreef nuget het volgende:
ga in beroep, iets met onduidelijke scheiding van rijweg en trottoir :-)
Om te huilen een beetje inderdaad. Je zou zeggen dat nu je een vriendje hebt je iets beter in je vel zou zitten en iets normaler zou kunnen doen... Iets minder azijn zeg maar.quote:
http://www.wikihow.com/Cope-With-Frustrationquote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:44 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Om te huilen een beetje inderdaad. Je zou zeggen dat nu je een vriendje hebt je iets beter in je vel zou zitten en iets normaler zou kunnen doen... Iets minder azijn zeg maar.
Ben ik het vriendje in kwestie?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:44 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Om te huilen een beetje inderdaad. Je zou zeggen dat nu je een vriendje hebt je iets beter in je vel zou zitten en iets normaler zou kunnen doen... Iets minder azijn zeg maar.
Die lag voor de handquote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:49 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
http://www.wikihow.com/Cope-With-Frustration
je bent zelf een klapjosti, waarom zou je niet in beroep gaan...quote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:42 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Je bent wel een klapjosti als je het verschil niet ziet
U riep?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
Eens met de klacht, dat is mierenneuken.
[..]
en dan?
JA STOP DIE ENE FIETSER!
Jaquote:Op zondag 23 februari 2014 11:32 schreef Federer-fan het volgende:
TS, heeft je paintpopje nou dit gezicht:? Dan vind ik het helemaal een keizerspaint.
Meestal is de kans op success klein als er een factor meespeelt dat die prullenbak al bijna vol zit.. Dan moet je proppenquote:Op zondag 23 februari 2014 09:15 schreef Pharkus het volgende:
Gewoon al rijdend dat blikje in een rechte lijn in de prullenbak gooien. Er mankeert toch niets aan je hand-oogcoördinatie?
Terechte klacht idd.. Ze moeten meer van die blikkenvangers gaan neerzetten.quote:Op zondag 23 februari 2014 09:28 schreef nightsleeper het volgende:
Het grote probleem is natuurlijk eigenlijk dat die prullenbakken zo idioot zijn neergezet dat je niet eenvoudig al fietsend je afval kunt deponeren. Als ze nu eens wat handigere prullenbakken neerzetten zullen waarschijnlijk ook minder mensen hun rommel op de straat gooien.
Dan betaal ik liever de boete dan ik mn tijd verdoe.quote:Op zondag 23 februari 2014 08:58 schreef nuget het volgende:
[..]
je bent zelf een klapjosti, waarom zou je niet in beroep gaan...
Pas maar op, dan krijg je dadelijk nog allemaal blikjes naar je hoofd gegooid.quote:Op zondag 23 februari 2014 11:53 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Terechte klacht idd.. Ze moeten meer van die blikkenvangers gaan neerzetten.
Godverquote:Op zondag 23 februari 2014 11:54 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Pas maar op, dan krijg je dadelijk nog allemaal blikjes naar je hoofd gegooid.
Ja als je de grap uit gaat leggen is die nog minder grappigquote:Op zondag 23 februari 2014 11:56 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Ja, jij bent natuurlijk een echte blikvanger.
Ssssst....quote:Op zondag 23 februari 2014 11:57 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ja als je de grap uit gaat leggen is die nog minder grappig
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:21 schreef housesoftheholy het volgende:
Oh shit. Wat een heldentopic.quote:
Man, die halve meter, onverhoogd, die daar tussen het fietspad en die kerk ligt, is amper een stoep te noemen.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:28 schreef dick_laurent het volgende:
Hah, ik herkende het plaatje meteen. En daar fietsen zó vaak mensen over de stoep....om over de bezopen studenten nog maar te zwijgen.
Conclusie, agent is een hondelul en heeft je genaaitoh well, shit happens.
Dat stuk daar is niet eens een echte stoep te noemen. een strook van een halve meter tussen het fietspad en de kerk. Onverhoogd, met een scherpe en blinde bocht er in door diezelfde janskerk.quote:Op zondag 23 februari 2014 12:01 schreef d4v1d het volgende:
subklacht trouwens:
In het donker is dat stuk ontiegelijk gevaarlijk. Echt, bijna niemand fietst er met licht, op donderdag/vrijdag en het weekend zijn er veel mensen die niet op de stoep kunnen lopen etc.Ik krijg nog eens een boete voor over de busbaan fietsen.. Dat is zelf veiliger
Onterecht? Nee, want het mag gewoon niet. Het is alleen wat lullig, deze boete.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:13 schreef Spongeboss het volgende:
Je kan gewoon een bezwaarschrift maken, als jij dezelfde argumenten gebruikt als in dit topic.
Dat er geen voetgangers waren en jij dat blikje in de prillenbak gooide en je je beseft dat je niet mag fietsen op de stoep maar omdat er niemand was jij niemand in gevaar bracht. De agent jou dus eigenlijk onterecht bestrafte want het verkeer hangt van situaties af.
Kreeg oogaids toen ik ´´dinnie´´ las.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:23 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Oneens wat is het nou voor een moeite om je troep in de prullenbak te doen?quote:Op zondag 23 februari 2014 23:52 schreef Maikuuul het volgende:
Mooie paint TS.
Triest ook van die agent dat hij het niet bij een waarschuwing liet.
Als ik zo'n boete krijg zal degene keihard uitlachen vanwege zijn zielige gedrag.
Sowieso, denken dat het beter is voor het milieu om het blikje in de prullenbak te gooienelke dag komt er wel iemand van de gemeente die straten veegt, dus boeiend
Had TS zich een boete bespaard.quote:Op zondag 23 februari 2014 23:59 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Oneens wat is het nou voor een moeite om je troep in de prullenbak te doen?
Dan gooi je het in iemands container?quote:Op maandag 24 februari 2014 00:00 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Had TS zich een boete bespaard.
Sowieso vind ik dat het aanbod qua prullenbakken vrij beperkt is (in woonwijken)
Container?quote:Op maandag 24 februari 2014 00:01 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Dan gooi je het in iemands container?
Hier heb je containers voor GFT,plastic papier en restafval.quote:Op maandag 24 februari 2014 00:03 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Container?
In Maastricht heb je enkel een GFT bak.
En rode zakken om je restafval in te doen
Is ook illegaal.quote:Op maandag 24 februari 2014 00:01 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Dan gooi je het in iemands container?
In Maastricht gebruiken ze ook nog kaarsen als lantaarnpalenquote:Op maandag 24 februari 2014 00:03 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Container?
In Maastricht heb je enkel een GFT bak.
En rode zakken om je restafval in te doen
Photoshop. Frame voor frame hem een stukje verschuivenquote:Op maandag 24 februari 2014 00:03 schreef Eenskijken het volgende:
hoe de fuck heb je die paint gemaakt?echt masterlijk.
Dit dus. Al die zure dienstkloppers hier die "net goed" roepenquote:Op maandag 24 februari 2014 00:43 schreef spaceagent het volgende:
En zo erg is het met ons land gesteld inderdaad. Er zijn gewoon zielige stadswachters, ofwel bonnenschrijvers, die boetes geven voor zoiets zieligs.
Protesteer tot je een ons weegt. Niet digitaal, maar schrijf brieven en stuur ze op. Laat ze maar werken voor hun geld. Eisen never nooit niet te betalen.
Als het dan toch moet, op de laatste betaaldag betalen en nogmaals schrijven.
Smerige roverheden ben ik zo ontiegelijk beu. Parkeerboetes, boetes voor fietsen over het pad, waar de fuck zijn we als land in veranderd. Nooit akkoord gaan zonder te protesteren.
Mijn pener compenseert het wel. Hij paste er zelfs niet op.quote:Op maandag 24 februari 2014 00:28 schreef DeGemiddeldeConsument het volgende:
De agent is wel erg groot vergeleken met jou.
Als je zo tegen een hulpverlener praat krijg je inderdaad problemen. Aan de andere kant als je zo tegen iemand random op straat praat wordt je in elkaar geslagen.quote:Op maandag 24 februari 2014 00:43 schreef spaceagent het volgende:
En zo erg is het met ons land gesteld inderdaad. Er zijn gewoon zielige stadswachters, ofwel bonnenschrijvers, die boetes geven voor zoiets zieligs.
Protesteer tot je een ons weegt. Niet digitaal, maar schrijf brieven en stuur ze op. Laat ze maar werken voor hun geld. Eisen never nooit niet te betalen.
Als het dan toch moet, op de laatste betaaldag betalen en nogmaals schrijven.
Smerige roverheden ben ik zo ontiegelijk beu. Parkeerboetes, boetes voor fietsen over het pad, waar de fuck zijn we als land in veranderd. Nooit akkoord gaan zonder te protesteren.
He wut?quote:Op maandag 24 februari 2014 01:21 schreef Homijn het volgende:
Mooie paint van TS. Die maakt namelijk precies duidelijk dat TS veel meer dan 2 meter over de stop fietste. En als ik het zo bekijk, loopt er langs die weg een busbaan, dus daar mocht TS ook niet fietsen.
Op de busbaan?quote:Op maandag 24 februari 2014 01:35 schreef d4v1d het volgende:
[..]
He wut?daar mag je sowieso wel fietsen.
Dus... om op de stoep te komen, ben je vanaf het fietspad over de busbaan gereden. Eigenlijk mag je nog blij zijn dat je geen dubbele boete hebt gekregen.quote:Op maandag 24 februari 2014 01:46 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Waar zie je mij op de busbaan fietsen?Daarnaast loopt aan beide kanten een fietspad.
Defuq heb jij het overquote:Op maandag 24 februari 2014 01:47 schreef Homijn het volgende:
[..]
Dus... om op de stoep te komen, ben je vanaf het fietspad over de busbaan gereden. Eigenlijk mag je nog blij zijn dat je geen dubbele boete hebt gekregen.
Ik heb het bekeken, maar snap er steeds minder van. Op Streetview zie ik een dubbele busbaan en niks dat op een fietspad lijkt.quote:Op maandag 24 februari 2014 01:54 schreef d4v1d het volgende:
Het is
Stoep <- prullenbak hier
----
Fietspad <- hier fietste ik
---
Busbaan <- nooit geweest
---
Fietspad <- nooit geweest
---
Stoep <- hier kan je lang zoeken naar een prullenbak
Volgens mij is het fietspad op dezelfde manier betegeld als de stoep, anders snap ik het ook niet denk ikquote:Op maandag 24 februari 2014 02:08 schreef Homijn het volgende:
[..]
Ik heb het bekeken, maar snap er steeds minder van. Op Streetview zie ik een dubbele busbaan en niks dat op een fietspad lijkt.
Het stukje stoep rechts hoort deels bij de bushalte nog (ja ziet het ook afnemen in breedte hoe verder ik fiets) het deel links loopt door in een groot stuk aan beide kanten van de kerk waar meestal een markt staat.quote:Op maandag 24 februari 2014 02:15 schreef Nikmans het volgende:
Wat zou betekenen dat het fietspad links van de lantaarnpalen ligt en de stoep rechts, denk ik
Geef die anekdote ook gelijk terug, of is die nog ouder?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 01:00 schreef d4v1d het volgende:
[..]
2010 belde. Het wil zijn woord terug
1875 belde..quote:Op dinsdag 25 februari 2014 01:09 schreef marcooooow het volgende:
[..]
Geef die anekdote ook gelijk terug, of is die nog ouder?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |