Hier heb je containers voor GFT,plastic papier en restafval.quote:Op maandag 24 februari 2014 00:03 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Container?
In Maastricht heb je enkel een GFT bak.
En rode zakken om je restafval in te doen
Is ook illegaal.quote:Op maandag 24 februari 2014 00:01 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Dan gooi je het in iemands container?
In Maastricht gebruiken ze ook nog kaarsen als lantaarnpalenquote:Op maandag 24 februari 2014 00:03 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Container?
In Maastricht heb je enkel een GFT bak.
En rode zakken om je restafval in te doen
Photoshop. Frame voor frame hem een stukje verschuivenquote:Op maandag 24 februari 2014 00:03 schreef Eenskijken het volgende:
hoe de fuck heb je die paint gemaakt?echt masterlijk.
Dit dus. Al die zure dienstkloppers hier die "net goed" roepenquote:Op maandag 24 februari 2014 00:43 schreef spaceagent het volgende:
En zo erg is het met ons land gesteld inderdaad. Er zijn gewoon zielige stadswachters, ofwel bonnenschrijvers, die boetes geven voor zoiets zieligs.
Protesteer tot je een ons weegt. Niet digitaal, maar schrijf brieven en stuur ze op. Laat ze maar werken voor hun geld. Eisen never nooit niet te betalen.
Als het dan toch moet, op de laatste betaaldag betalen en nogmaals schrijven.
Smerige roverheden ben ik zo ontiegelijk beu. Parkeerboetes, boetes voor fietsen over het pad, waar de fuck zijn we als land in veranderd. Nooit akkoord gaan zonder te protesteren.
Mijn pener compenseert het wel. Hij paste er zelfs niet op.quote:Op maandag 24 februari 2014 00:28 schreef DeGemiddeldeConsument het volgende:
De agent is wel erg groot vergeleken met jou.
Als je zo tegen een hulpverlener praat krijg je inderdaad problemen. Aan de andere kant als je zo tegen iemand random op straat praat wordt je in elkaar geslagen.quote:Op maandag 24 februari 2014 00:43 schreef spaceagent het volgende:
En zo erg is het met ons land gesteld inderdaad. Er zijn gewoon zielige stadswachters, ofwel bonnenschrijvers, die boetes geven voor zoiets zieligs.
Protesteer tot je een ons weegt. Niet digitaal, maar schrijf brieven en stuur ze op. Laat ze maar werken voor hun geld. Eisen never nooit niet te betalen.
Als het dan toch moet, op de laatste betaaldag betalen en nogmaals schrijven.
Smerige roverheden ben ik zo ontiegelijk beu. Parkeerboetes, boetes voor fietsen over het pad, waar de fuck zijn we als land in veranderd. Nooit akkoord gaan zonder te protesteren.
He wut?quote:Op maandag 24 februari 2014 01:21 schreef Homijn het volgende:
Mooie paint van TS. Die maakt namelijk precies duidelijk dat TS veel meer dan 2 meter over de stop fietste. En als ik het zo bekijk, loopt er langs die weg een busbaan, dus daar mocht TS ook niet fietsen.
Op de busbaan?quote:Op maandag 24 februari 2014 01:35 schreef d4v1d het volgende:
[..]
He wut?daar mag je sowieso wel fietsen.
Dus... om op de stoep te komen, ben je vanaf het fietspad over de busbaan gereden. Eigenlijk mag je nog blij zijn dat je geen dubbele boete hebt gekregen.quote:Op maandag 24 februari 2014 01:46 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Waar zie je mij op de busbaan fietsen?Daarnaast loopt aan beide kanten een fietspad.
Defuq heb jij het overquote:Op maandag 24 februari 2014 01:47 schreef Homijn het volgende:
[..]
Dus... om op de stoep te komen, ben je vanaf het fietspad over de busbaan gereden. Eigenlijk mag je nog blij zijn dat je geen dubbele boete hebt gekregen.
Ik heb het bekeken, maar snap er steeds minder van. Op Streetview zie ik een dubbele busbaan en niks dat op een fietspad lijkt.quote:Op maandag 24 februari 2014 01:54 schreef d4v1d het volgende:
Het is
Stoep <- prullenbak hier
----
Fietspad <- hier fietste ik
---
Busbaan <- nooit geweest
---
Fietspad <- nooit geweest
---
Stoep <- hier kan je lang zoeken naar een prullenbak
|
Forum Opties | |