Oh shit. Wat een heldentopic.quote:
Man, die halve meter, onverhoogd, die daar tussen het fietspad en die kerk ligt, is amper een stoep te noemen.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:28 schreef dick_laurent het volgende:
Hah, ik herkende het plaatje meteen. En daar fietsen zó vaak mensen over de stoep....om over de bezopen studenten nog maar te zwijgen.
Conclusie, agent is een hondelul en heeft je genaaitoh well, shit happens.
Dat stuk daar is niet eens een echte stoep te noemen. een strook van een halve meter tussen het fietspad en de kerk. Onverhoogd, met een scherpe en blinde bocht er in door diezelfde janskerk.quote:Op zondag 23 februari 2014 12:01 schreef d4v1d het volgende:
subklacht trouwens:
In het donker is dat stuk ontiegelijk gevaarlijk. Echt, bijna niemand fietst er met licht, op donderdag/vrijdag en het weekend zijn er veel mensen die niet op de stoep kunnen lopen etc.Ik krijg nog eens een boete voor over de busbaan fietsen.. Dat is zelf veiliger
Onterecht? Nee, want het mag gewoon niet. Het is alleen wat lullig, deze boete.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:13 schreef Spongeboss het volgende:
Je kan gewoon een bezwaarschrift maken, als jij dezelfde argumenten gebruikt als in dit topic.
Dat er geen voetgangers waren en jij dat blikje in de prillenbak gooide en je je beseft dat je niet mag fietsen op de stoep maar omdat er niemand was jij niemand in gevaar bracht. De agent jou dus eigenlijk onterecht bestrafte want het verkeer hangt van situaties af.
Kreeg oogaids toen ik ´´dinnie´´ las.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:23 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Goed gepaint?Zelfs mijn dinnie kan dit beter
Oneens wat is het nou voor een moeite om je troep in de prullenbak te doen?quote:Op zondag 23 februari 2014 23:52 schreef Maikuuul het volgende:
Mooie paint TS.
Triest ook van die agent dat hij het niet bij een waarschuwing liet.
Als ik zo'n boete krijg zal degene keihard uitlachen vanwege zijn zielige gedrag.
Sowieso, denken dat het beter is voor het milieu om het blikje in de prullenbak te gooienelke dag komt er wel iemand van de gemeente die straten veegt, dus boeiend
Had TS zich een boete bespaard.quote:Op zondag 23 februari 2014 23:59 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Oneens wat is het nou voor een moeite om je troep in de prullenbak te doen?
Dan gooi je het in iemands container?quote:Op maandag 24 februari 2014 00:00 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Had TS zich een boete bespaard.
Sowieso vind ik dat het aanbod qua prullenbakken vrij beperkt is (in woonwijken)
Container?quote:Op maandag 24 februari 2014 00:01 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Dan gooi je het in iemands container?
Hier heb je containers voor GFT,plastic papier en restafval.quote:Op maandag 24 februari 2014 00:03 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Container?
In Maastricht heb je enkel een GFT bak.
En rode zakken om je restafval in te doen
Is ook illegaal.quote:Op maandag 24 februari 2014 00:01 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Dan gooi je het in iemands container?
In Maastricht gebruiken ze ook nog kaarsen als lantaarnpalenquote:Op maandag 24 februari 2014 00:03 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Container?
In Maastricht heb je enkel een GFT bak.
En rode zakken om je restafval in te doen
Photoshop. Frame voor frame hem een stukje verschuivenquote:Op maandag 24 februari 2014 00:03 schreef Eenskijken het volgende:
hoe de fuck heb je die paint gemaakt?echt masterlijk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |