Ligt eraan of hij talent heeft.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:38 schreef BlueJeans het volgende:
Hoelang heb je over die paint gedaan?

Beetje zuur weer, vind je niet!? (en ik ben ervan overtuigd dat ik hiermee bij verre niet de zuurste recente post van je te pakken heb)quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:21 schreef housesoftheholy het volgende:
Op zich leuk gedaan, maar het feit dat je uberhaupt zoveel moeite in je topic stopt getuigt van wanhoop en derhalve vind ik je een kneus.

Neh, gewoon attitude.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:53 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Beetje zuur weer, vind je niet!? (en ik ben ervan overtuigd dat ik hiermee bij verre niet de zuurste recente post van je te pakken heb)

over de stoep is goedkoperquote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:00 schreef Isabeau het volgende:
Mooie paint
Weet iemand dit? Hoeveel kost een blikje op de grond gooien versus hoeveel kost over de stoep fietsen. Kan je de volgende keer een afweging maken als je niet wilt afstappen.

Dan was het een prima keusquote:

Inderdaad wat laagquote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:05 schreef deadprez het volgende:
wtf, rommel op straat gooien staat een boete van 140 euro op
 .
 .

quote:

quote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:36 schreef Schuimpjes het volgende:
Oeh D4v1d, nou moet je nog vaker de zuivel gaan vullen en minder blikjes drinken gaan drinken en minder frikandelbroodjes gaan eten om deze boete te betalen.
Crimineel.

quote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:53 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Beetje zuur weer, vind je niet!? (en ik ben ervan overtuigd dat ik hiermee bij verre niet de zuurste recente post van je te pakken heb)

Hij kan gewoon bezwaarschrift maken np./quote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:00 schreef Isabeau het volgende:
Mooie paint
Weet iemand dit? Hoeveel kost een blikje op de grond gooien versus hoeveel kost over de stoep fietsen. Kan je de volgende keer een afweging maken als je niet wilt afstappen.

oh well, shit happens.
 oh well, shit happens.

Je bent wel een klapjosti als je het verschil niet zietquote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:13 schreef nuget het volgende:
ga in beroep, iets met onduidelijke scheiding van rijweg en trottoir :-)

Om te huilen een beetje inderdaad. Je zou zeggen dat nu je een vriendje hebt je iets beter in je vel zou zitten en iets normaler zou kunnen doen... Iets minder azijn zeg maar.quote:

http://www.wikihow.com/Cope-With-Frustrationquote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:44 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Om te huilen een beetje inderdaad. Je zou zeggen dat nu je een vriendje hebt je iets beter in je vel zou zitten en iets normaler zou kunnen doen... Iets minder azijn zeg maar.

Ben ik het vriendje in kwestie?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:44 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Om te huilen een beetje inderdaad. Je zou zeggen dat nu je een vriendje hebt je iets beter in je vel zou zitten en iets normaler zou kunnen doen... Iets minder azijn zeg maar.

Die lag voor de handquote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:49 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
http://www.wikihow.com/Cope-With-Frustration

|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |