Nee hoor, dan stapt iedereen wel over naar iets anders.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:19 schreef Studeur het volgende:
Top dat whatsapp eruit ligt, mag van mij nog wel een paar maandjes duren. Facebook ook ff erbij en het probleem van de huidige samenleving is opgelost.
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:42 schreef Rezania het volgende:
Godverdomme, er staat maar één biertje koud.Waarom is de V-tex nog niet op de markt?
Alsof jij zo'n mega zuipschuit bentquote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:42 schreef Rezania het volgende:
Godverdomme, er staat maar één biertje koud.Waarom is de V-tex nog niet op de markt?
Truequote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:03 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ach, als je vaak genoeg niet direct reageert, raken ze er wel aan gewend.
Dat zei ik in een post daarvoor ergens ook alquote:
Harde kern van waarheid hierinquote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:19 schreef Studeur het volgende:
Top dat whatsapp eruit ligt, mag van mij nog wel een paar maandjes duren. Facebook ook ff erbij en het probleem van de huidige samenleving is opgelost.
ja ik ben daar wel voor in sowieso. weet alleen niet wat mn vriendin er van vindt.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:59 schreef Moira. het volgende:
MAAR STUUUUU, wanneer kom je nou met klonjon bij mono en mij in grunn crashen dan?
foursome
Neem 'r gewoon meequote:Op zondag 23 februari 2014 00:15 schreef Studeur het volgende:
[..]
ja ik ben daar wel voor in sowieso. weet alleen niet wat mn vriendin er van vindt.
wel al verteld dat ik 2 mensen van een forum had gemeet though, moest toch uitleggen wie die van facebook was. vond ze wel leuk maar volgens mij ook een beetje raar.
Is je vriendin zo iemand die bij elke chick op je FB checkt wie ze is enz? #stalkmodusquote:Op zondag 23 februari 2014 00:15 schreef Studeur het volgende:
[..]
ja ik ben daar wel voor in sowieso. weet alleen niet wat mn vriendin er van vindt.
wel al verteld dat ik 2 mensen van een forum had gemeet though, moest toch uitleggen wie die van facebook was. vond ze wel leuk maar volgens mij ook een beetje raar.
Het viel zijn vrienden al op dat ik al zijn statussen had geliked ofzoquote:Op zondag 23 februari 2014 00:16 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Is je vriendin zo iemand die bij elke chick op je FB checkt wie ze is enz? #stalkmodus
Ik vind jouw posts en die van mono trouwens vaak wel geniaal. Zit ook echt geen remming op wat jullie zeggen op fbquote:Op zondag 23 februari 2014 00:17 schreef Moira. het volgende:
[..]
Het viel zijn vrienden al op dat ik al zijn statussen had geliked ofzoDie vroegen ook al wie ik was
Weet ik veel brahIk krijg je shit gewoon op mijn newsfeed en ik like die shit gewoon, dat is mijn vorm van contact ipv te moeten praten weetje
Weet ik veel dat dat dan al je statussen zijn geweest
denk niet dat ze zin heeft om helemaal naar groningen te gaan om te chillen met 3 compleet onbekendenquote:Op zondag 23 februari 2014 00:16 schreef Moira. het volgende:
[..]
Neem 'r gewoon meeBen ik ook niet het enige vrouwmensch en ziet ze ook dat we 'normale' mensen zijn
Of zijn we niet 'normaal' genoeg?
moira liket gewoon veel van mijquote:Op zondag 23 februari 2014 00:16 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Is je vriendin zo iemand die bij elke chick op je FB checkt wie ze is enz? #stalkmodus
Heeft ze je sinterklaassurprise ook gezien?quote:Op zondag 23 februari 2014 00:15 schreef Studeur het volgende:
[..]
Preciesquote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:57 schreef Moira. het volgende:
[..]
True![]()
Paar jaar terug gaf ik er ook nog meer neuks om dan nu, omdat ik toen dus zo'n spastische jaloerse bezitterige controlfreakerige ex hadEn zelf ook 24/7 panisch met dat ding in m'n handen zat zonder dat ik 'm ff kon laten liggen als ik naar de plee ging
Altijd overal appen
Blij dat ik daar nu vanaf benGewoon wanneer het nodig is/wanneer je je verveelt/wanneer je wat te zeggen hebt.
nee die heb ik, schamend voor het feit dat ik op FOK! zit, verstopt in een hoekje achter mijn bankquote:Op zondag 23 februari 2014 00:30 schreef Fopje het volgende:
[..]
Heeft ze je sinterklaassurprise ook gezien?
Dan noem je ook een bankquote:Op zondag 23 februari 2014 00:31 schreef Studeur het volgende:
wil ik een keer bitcoins kopen is abn amro storing aan het hebben
Niet doen joh.quote:Op zondag 23 februari 2014 00:31 schreef Studeur het volgende:
wil ik een keer bitcoins kopen is abn amro storing aan het hebben
Bij hem nog minder dan bij mij, want ik krijg wel eens opmerkingen van m'n familiequote:Op zondag 23 februari 2014 00:21 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik vind jouw posts en die van mono trouwens vaak wel geniaal. Zit ook echt geen remming op wat jullie zeggen op fb
Wat is dit nou weer dan?quote:Op zondag 23 februari 2014 00:28 schreef Studeur het volgende:
[..]
denk niet dat ze zin heeft om helemaal naar groningen te gaan om te chillen met 3 compleet onbekenden
quote:
quote:Op zondag 23 februari 2014 00:17 schreef Moira. het volgende:
[..]
Het viel zijn vrienden al op dat ik al zijn statussen had geliked ofzoDie vroegen ook al wie ik was
Weet ik veel brahIk krijg je shit gewoon op mijn newsfeed en ik like die shit gewoon, dat is mijn vorm van contact ipv te moeten praten weetje
Weet ik veel dat dat dan al je statussen zijn geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |